selamlar arkadaşlar...
bayağı bir okuduktan sonra , wilfa coffee/fellow ode grinder ve Comandante/1Zpresso K-Plus bunlardan bir tanesini bu hafta almak istiyorum. Bütce konusunda bir sıkıntım yok . kavurucu da alacağım için çok da uçmak istemiyorum .
fayda maliyet analizi ile mantıklı bir fiyat ödemek istiyorum .
önerisi olanlara şimdiden teşekkür ederim...
not : kullanım alanları auropress/moka
bayağı bir okuduktan sonra , wilfa coffee/fellow ode grinder ve Comandante/1Zpresso K-Plus bunlardan bir tanesini bu hafta almak istiyorum. Bütce konusunda bir sıkıntım yok . kavurucu da alacağım için çok da uçmak istemiyorum .
fayda maliyet analizi ile mantıklı bir fiyat ödemek istiyorum .
önerisi olanlara şimdiden teşekkür ederim...
not : kullanım alanları auropress/moka
Son düzenleme: