• Haziran Ayı Kahve Kulübü Toplu Alım Organizasyonu
    Sevgili Ziyaretçi Haziran ayı Kahve Kulübü ortak alım firması sizlerin oyları ile Niji Coffee seçildi. Bu konudan Mayıs ayı toplu alımı ile ilgili gelişmeleri öğrenebilirsin. Kahve Kulübü toplu alımı ve kulüp ile ilgili gelişmelerden, özel indirimlerden, yayınlardan hızlı bir şekilde haberdar olmak için buradan Whatsapp Kanalına katılmayı, Instagram ve Twitter adreslerinden bizi takip etmeyi unutmayın.
  • Telefon numaranızı paylaşmadan Kahve Kulübü duyurularından, güncel indirim ve kampanyalardan haberdar olmak istiyorsanız Bu Linke tıklayarak Kahve Kulübü Whatsapp Kanalını takip edebilirsiniz.

Selamlar, Saygılar...

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan ayhanKurt
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

ayhanKurt

Barista
İsim
Ayhan Kurt
Daha fazla  
İsim
Ayhan Kurt
Hario Mini Plus, hario V60 alarak ben de nitelikli kahve tatları arayışına adım attım. 50 yaşına kadar iyi kahve içtiğimi düşünürdüm tchibo kapsül kahveleri ile. Ama gel gör ki kahve o kadar basit bir şey değilmiş. Özellikle A rosting Lab'ın Adado su bir mihenk taşı oldu değişikler tadlar arayışımda. Bir kahveden bu tür tadların bu kadar dengeli ve kahve içtiğini unutturmadan alınabileceğini tahmin bile edemezdim. Nitelikli kahvelerin üzerinde yazan tadım notalarına gülüp geçerdim.
Ayrıca ayrıca bu kadar çok değişkenin tadı etkileyebileceğini ki bazı videoları izlerken sesli bir şekilde "hadi lan amma abartınız, bu kadar da değildir" dememe rağmen elimdeki kimsenin beğenmediği dar poşet 100'lük hario v60 filtre bitip geniş poşet hario v60 fitreye geçince anladım. O kadar varmış. Eski fitrede iyi kötü bir ayar tutturmuştum, yeni filtre ile ayarlar değişti. O bitince bir de elimde yine kimsenin beğenmediği cafec th filtre var. Yine değişecek anladığım kadarıyla.
Ha bu arada bir de molent G50 sipariş ettim. O geldiğinde de yine damak tadıma uygun öğütüm ayarı arayışlarına girişeceğiz yine. Ama uğraşmayı sevdim, hele de demleme bitip o kahveyi yudumladığınız an yok mu...
Bu süreçte forumdaki paylaşımlardan, @kahvetrip @kahveanalisti ve @kahvemasası nın videolarından çok faydalandım. Zevkle okudum ve izledim.
Herkese çok teşekkür ederim.
 
Hoşgeldiniz ne güzel yazmışsınız:)
 
Hario Mini Plus, hario V60 alarak ben de nitelikli kahve tatları arayışına adım attım. 50 yaşına kadar iyi kahve içtiğimi düşünürdüm tchibo kapsül kahveleri ile. Ama gel gör ki kahve o kadar basit bir şey değilmiş. Özellikle A rosting Lab'ın Adado su bir mihenk taşı oldu değişikler tadlar arayışımda. Bir kahveden bu tür tadların bu kadar dengeli ve kahve içtiğini unutturmadan alınabileceğini tahmin bile edemezdim. Nitelikli kahvelerin üzerinde yazan tadım notalarına gülüp geçerdim.
Ayrıca ayrıca bu kadar çok değişkenin tadı etkileyebileceğini ki bazı videoları izlerken sesli bir şekilde "hadi lan amma abartınız, bu kadar da değildir" dememe rağmen elimdeki kimsenin beğenmediği dar poşet 100'lük hario v60 filtre bitip geniş poşet hario v60 fitreye geçince anladım. O kadar varmış. Eski fitrede iyi kötü bir ayar tutturmuştum, yeni filtre ile ayarlar değişti. O bitince bir de elimde yine kimsenin beğenmediği cafec th filtre var. Yine değişecek anladığım kadarıyla.
Ha bu arada bir de molent G50 sipariş ettim. O geldiğinde de yine damak tadıma uygun öğütüm ayarı arayışlarına girişeceğiz yine. Ama uğraşmayı sevdim, hele de demleme bitip o kahveyi yudumladığınız an yok mu...
Bu süreçte forumdaki paylaşımlardan, @kahvetrip @kahveanalisti ve @kahvemasası nın videolarından çok faydalandım. Zevkle okudum ve izledim.
Herkese çok teşekkür ederim.
Hoş geldiniz! Çoğunluk benzer yollardan geçiyor ama siz çok güzel anlatmışsınız.

Kahve Masası referansınız için de teşekkürler 🙏
 
Geri
Üst