• Haziran Ayı Kahve Kulübü Toplu Alım Organizasyonu
    Sevgili Ziyaretçi Haziran ayı Kahve Kulübü ortak alım firması sizlerin oyları ile Niji Coffee seçildi. Bu konudan Mayıs ayı toplu alımı ile ilgili gelişmeleri öğrenebilirsin. Kahve Kulübü toplu alımı ve kulüp ile ilgili gelişmelerden, özel indirimlerden, yayınlardan hızlı bir şekilde haberdar olmak için buradan Whatsapp Kanalına katılmayı, Instagram ve Twitter adreslerinden bizi takip etmeyi unutmayın.
  • Telefon numaranızı paylaşmadan Kahve Kulübü duyurularından, güncel indirim ve kampanyalardan haberdar olmak istiyorsanız Bu Linke tıklayarak Kahve Kulübü Whatsapp Kanalını takip edebilirsiniz.

Sakarya Kahve Arkadaşlığı

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan refugee
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

refugee

Barista
Konum
Sakarya Serdivan
İsim
mhmtctnr
Daha fazla  
İsim
mhmtctnr
Kahve Arkadaşlığı İl
Sakarya
Kahve Arkadaşlığı İlçe 1
Serdivan
Herkese merhaba Sakarya’da kahve severler ile bir araya gelebilirsek toplu kg bazında alım yapabiliriz, veya şehirde güzel kahve yapan yerler hakkında bilgi paylaşımı olabilir. ???
 
Merhaba! Tam da Kasım ayındaki yurtdışı alımı için Sakarya'dan birilerini arıyordum. 🙃
 
Sayımız artarsa neden olmasın ben henüz yurtdışı alımla ilgili pek birşey bilmiyorum ama açığım
 
Hocam bakın @NoDRaC beyefendi şöyle bir şey organize ediyor. Siz ona bir bakıverin isterseniz.

Dilerseniz mekanlar konusunda da bi' konuşuruz. Görüşmek üzere inşallah.
 
Selam arkadaşlar, ben de Sakarya'da yaşıyorum şubattan beri. Yurtdışı alım vs. denk gelirse beraber düşünebiliriz. Benim şehirde gördüğüm bi Sakarya Kahve Akademisi var kahve kavuran ve satış yapan. Ara sıra espresso içmeye gidiyorum oraya. Geçen de bi Kolombiya kahvelerini aldım, Fluxus adında yeni bir markayla kavurmaya satmaya başladıklarını söylediler. Kahve eh işte, fiyatını hak etmiyordu bence ama espressoda kendi blendleri var, fena değil.

Sizin de önerileriniz varsa yazın lütfen.
 
Selam arkadaşlar, ben de Sakarya'da yaşıyorum şubattan beri. Yurtdışı alım vs. denk gelirse beraber düşünebiliriz. Benim şehirde gördüğüm bi Sakarya Kahve Akademisi var kahve kavuran ve satış yapan. Ara sıra espresso içmeye gidiyorum oraya. Geçen de bi Kolombiya kahvelerini aldım, Fluxus adında yeni bir markayla kavurmaya satmaya başladıklarını söylediler. Kahve eh işte, fiyatını hak etmiyordu bence ama espressoda kendi blendleri var, fena değil.

Sizin de önerileriniz varsa yazın lütfen.
Önümüzdeki yurtdışı alımına beraber katılabiliriz.
Sakarya Kahve Akademisi'nde Kolombiya kahvesi denemedim hiç. Denediklerim arasında daha çok zevk aldığım El Salvador kahvesiydi, çok tatlı bir kahve.
Orası dışında Federal ve Espressolab var. Federal'in geçen hafta tadım etkinliği ve atölyesi vardı hatta. Espressolab da çok ticari gözüküyor ama şimdiye kadar kötü bir yorum duymadım kimseden.
Çark Caddesi tarafında Horoz Coffee var. Bir anne ve kızının işlettiği şirin bir mekan. Sirkülasyonu nispeten az olduğu için kahveleri zaman zaman bayat olabiliyor.
Bildiklerim bu kadar. Akademi ve Horoz Coffee'yi denedim. Ötekiler henüz nasip olmadı.

Edit: Sonradan aklıma geldi. Bir de Uzun Çarşı'da Kahve Filosu var. Kahvelerini kendileri kavuruyorlar. Daha çok performans sınıfı kahveler satıyorlar. Son gittiğimde Yirgacheffe'in kilosu 180 TL idi mesela. Fiyatı düşünüldüğünde pişman etmeyen, tatmin edici kahveleri var.
 
Son düzenleme:
Paylaşımlar İçin teşekkür ederim arkadaşlar Sakarya’daki bahsettiğiniz bazı yerleri bilmiyordum iyi oldu gider denerim. Sizin yazmadığınız bulvarda Tanyeri var TK çok güzel yapıyorlar bir de Orhan cami arka sokaklarında adını hatırlamadığım sokak arasında bi kahve yapan abimiz var sanırım adı Furkan çay ocağıydı içtiğim en iyi Türk kahvesi diyebilirim.
Toplu alımla ilgili haberleşiriz netleşince.
Uygun bir zamanda bir araya gelip kahve içebiliriz hem tanışmış oluruz hem de kahve muhabbeti yaparız eminim birbirimizden öğreneceğimiz güzel demleme tüyoları vardır.

Hatırladım Furkan çay ocağı İsmail abi mutlaka kahvesini için…

edit: leman ın da americano su güzeldi
 
Son düzenleme:
Bugün Federal ile espressolab'ı da denedim.

Karton bardak ve kalabalığı dert etmiyorsanız, espressolab denenebilir. Gigesa denedim burada. Yani bulunduğu AVM çevresindeki alternatiflerinin Kahve Dünyası, Gloria Jeans vs. olduğu düşünüldüğünde gayet de gidilir. Çalışanlar da ilgili ve güleryüzlü.

Federal'de de daha fazla çekirdek alternatifi var. Yirgacheffe denedim burada. Barista Yağız beyi soru sorarak darladım falan, bayağı tuttum ama gayet ilgili bir şekilde sıkılmadan cevap verdi.

Şu an biri "Sakarya'da nitelikli kahve için nereye gidilir?" diye sorsa Federal der, susarım. 😬
 
Federal benim için de açık ara önde. Şu an hala gidemedim ama Kahve Filosu ilk hedefim. EspressoLab a da sırf meraktan gideceğim .
 
Bugün Federal ile espressolab'ı da denedim.

Karton bardak ve kalabalığı dert etmiyorsanız, espressolab denenebilir. Gigesa denedim burada. Yani bulunduğu AVM çevresindeki alternatiflerinin Kahve Dünyası, Gloria Jeans vs. olduğu düşünüldüğünde gayet de gidilir. Çalışanlar da ilgili ve güleryüzlü.

Federal'de de daha fazla çekirdek alternatifi var. Yirgacheffe denedim burada. Barista Yağız beyi soru sorarak darladım falan, bayağı tuttum ama gayet ilgili bir şekilde sıkılmadan cevap verdi.

Şu an biri "Sakarya'da nitelikli kahve için nereye gidilir?" diye sorsa Federal der, susarım. 😬
Kahve akademisi Peru la huaca olması lazım güzel kahve idi özellikle origamide.
Bunun dışında bugün bu mesajınızı görerek Espressolab'a gittim. Kız arkadaşım kenyasını ben ise etiyopyasını içtim. Kallavi bir viski bardağında servis edildi ve oldukça güzel performansta kahveleri var. Kenya hem tatlı hem asiditesi yüksek bir kahveydi,Etiyopya ise tatlı/meyvemsi biraz düşük gövdeye sahip ve yapım aşamasında gördüğüm kadarıyla bu kadar hata kaldıran iki kahve daha önce hiç görmedim 😁
Coffee x oldukça kötü seçkiye sahipti.
Hope bakery ise montag seçkisi kullanıyor ancak etiyopyası çok güzel olduğu kadar demlemesi kötü nedeni demleyen arkadaşlar ve kullanılan filtre kaynaklı olabilir her seferinde ya dibinde tortu olan ya yüzeyinde yoğun yağ tabakası olan farklı bardaklar geldi aksi gibi iyi bardaklarda gelmesi ile arada bıraktı beni.
Horoz f/p ve esnaflık bakımından çark caddesi civarında gideceğim tek mekan.
Mono güzel esnaflık, yüksek fiyat, kötü kahve.
Leman kafe yanında bir mekan daha keşfettim ama önce federal şart oldu.
 
Kahve akademisi Peru la huaca olması lazım güzel kahve idi özellikle origamide.
Bunun dışında bugün bu mesajınızı görerek Espressolab'a gittim. Kız arkadaşım kenyasını ben ise etiyopyasını içtim. Kallavi bir viski bardağında servis edildi ve oldukça güzel performansta kahveleri var. Kenya hem tatlı hem asiditesi yüksek bir kahveydi,Etiyopya ise tatlı/meyvemsi biraz düşük gövdeye sahip ve yapım aşamasında gördüğüm kadarıyla bu kadar hata kaldıran iki kahve daha önce hiç görmedim 😁
Coffee x oldukça kötü seçkiye sahipti.
Hope bakery ise montag seçkisi kullanıyor ancak etiyopyası çok güzel olduğu kadar demlemesi kötü nedeni demleyen arkadaşlar ve kullanılan filtre kaynaklı olabilir her seferinde ya dibinde tortu olan ya yüzeyinde yoğun yağ tabakası olan farklı bardaklar geldi aksi gibi iyi bardaklarda gelmesi ile arada bıraktı beni.
Horoz f/p ve esnaflık bakımından çark caddesi civarında gideceğim tek mekan.
Mono güzel esnaflık, yüksek fiyat, kötü kahve.
Leman kafe yanında bir mekan daha keşfettim ama önce federal şart oldu.

Federal'deki en büyük artı, baristaların ilgisi. Rahatlıkla ellerindeki kahveleri, kavrum profilini, nasıl bir kahve içmek istediğinizi vs. sorabilirsiniz, kahve sohbeti yapabilirsiniz. Bozmadıkları sürece bayağı keyifliler şu an.
Espresso içerseniz Guatemala isteyin. Blend'den bir-iki tık daha lezzetli. Ben anlamam, lakin beraber gittiğimiz espresso demleyicisi bir ağabeyimiz, espressolarının kötü olmadığını, vasat olduğunu söyledi. Sakarya ölçeğinde vasat espresso güzel bir seçenek bence 😊
 
Bugün çarşı içerisinde kahveci buldum. Bayağıdır açıkmış ama yeni gördüm. Uzun Çarşı'da Kahveci Vahdettin. Kahve Filosu'nun karşısındaki sokakta. Sakarya Kahve Akademisi'nin kahvelerini satıyorlar. Espressoda Akademi'nin blendi var ama ikinci bir değirmenle bir de single origin espresso eklemek istediklerini söylediler. Bendenize çarşı içerisinde Horoz'dan daha iyi bir alternatif olarak gözüktü, çünkü burası klasik bir kafe olmaktan ziyade direkt kahveci yani. İşleri bu. V60'ta da Akademi kavrumu kahveler var. İlgililer. Değerlendirilebilir.
 
Bugün çarşı içerisinde kahveci buldum. Bayağıdır açıkmış ama yeni gördüm. Uzun Çarşı'da Kahveci Vahdettin. Kahve Filosu'nun karşısındaki sokakta. Sakarya Kahve Akademisi'nin kahvelerini satıyorlar. Espressoda Akademi'nin blendi var ama ikinci bir değirmenle bir de single origin espresso eklemek istediklerini söylediler. Bendenize çarşı içerisinde Horoz'dan daha iyi bir alternatif olarak gözüktü, çünkü burası klasik bir kafe olmaktan ziyade direkt kahveci yani. İşleri bu. V60'ta da Akademi kavrumu kahveler var. İlgililer. Değerlendirilebilir.
Akademi kavrumu kahvelerini nasıl buluyorsunuz? Fluxus diye bir marka altında ayrı bi seri de var. Hatta forumda geçenlerde farklı bir isimle fluxus kahve ve diğer kahve ürünleri satışı üzerine firma hesabı açmışlar. Ama akademi ile alakaları var mı bilmiyorum.

Bir iki kez eve filtre kavrumu aldım oradan, dükkanda da genelde espresso tüketiyorum. Çoğunlukla ortalama geliyor ama şu ana kadar denediklerim içinde en içilebilir o. Sanıyorum hala blend kullanıyorlar. Single origin espresso seçeneği olan denk gelmedim henüz, üst mesajda bahsedilenlere gideceğim fırsat bulunca.

Geçenlerde mavi duraktaki Federal'e gittim. Batch brew istedim bir bardak. Moccamaster'da hazırlıyorlar sanırım. Bayat geldi biraz :) Espresso ve pour over denemedim henüz.
 
@Maturin Fluxus, kahve akademisinin markası. Ya o marka ile ya da markasız paketlerle satış yapıyorlar. Fluxus paketleri sanırım daha iyi kullanış açısından.
Bendeniz genelde ev demlemeleri için akademi kahvelerini tercih etmiyorum. Ama cafede kahve içecek isem Sakarya'da akademi kahvesi iyi bir seçenek.
Single origin espressoya da şu ana kadar bir tek Federal'de rastladım. Diğerlerinin hepsi sadece blend kullanıyor.
 
Bugün çarşı içerisinde kahveci buldum. Bayağıdır açıkmış ama yeni gördüm. Uzun Çarşı'da Kahveci Vahdettin. Kahve Filosu'nun karşısındaki sokakta. Sakarya Kahve Akademisi'nin kahvelerini satıyorlar. Espressoda Akademi'nin blendi var ama ikinci bir değirmenle bir de single origin espresso eklemek istediklerini söylediler. Bendenize çarşı içerisinde Horoz'dan daha iyi bir alternatif olarak gözüktü, çünkü burası klasik bir kafe olmaktan ziyade direkt kahveci yani. İşleri bu. V60'ta da Akademi kavrumu kahveler var. İlgililer. Değerlendirilebilir.
Yanılmıyorsam siz dedikten sonra 3 defa gittim. Eleştiriye ve gelişime açık insanlar hatta paylaşım/karşılaştırma için hario 40'lı kutu, th-3 filtrelerimden ve kendi kahvemden (idido ve sitio sao pedro) numune vereceğim. Kendileri hollanda üretimi olanı kullanıyorlar ve tıkanmadan şikayetçilerdi:) Adapazarı için söylüyorum en iyi kahveci kendileri ve daha da iyi olacakları belli.
Hem yolumun üzeri hem iyi mekan fiyatları ortalama, teşekkür ederim Oğuzhan.
 
Yaklaşık 1 haftadır Sakarya'daydım. Gelmişken birkaç mekânda kahve içtim.

1. Horoz Coffee: Ambiyans güzel, barista samimi, tetra n ve kimma kahvelerini kullanıyorlar. Espresso "eh" diyebilirim, çekirdeklerinden biri etiyopya olan bir harman var, çiçeksiliği rahatsız etmiyor. Daye Bensa isminde bir çekirdekle V60 da denedim. Hamasho olduğunu düşünüyorum ama kötüydü, çok sulu ve az çözünmüştü.

2. Sakarya Kahve Akademisi: Ekipman cenneti bir kafe, teşhirde incelenebilecek birçok ürün var. Espresso ve cortado denedim. Maalesef ikisinde de çok yoğun şekilde çiçeksilik var, harmanda bolca etiyopya kullanılmış gibi, süt bile bastıramamış. Benim damak tadıma uymadı hatta midem bulandı. V60 denemedim.

3. Kahveci Vahdettin: En memnun kaldığım yer burası oldu. Baristalarla da biraz sohbet edebildim, bilgililer. Espresso klasik tattı ama güzeldi. V60 olarak da Fluxus Colombia Narino denedim. Olması gerektiği gibi demlenmişti, ev demlemesini aratmıyordu.

Buraya gelip giden birisi baristaların denemeleri için Preon - Fuego da getirmiş sanırım :) Benim aklıma ilk @Oguzhan geldi ama değil galiba :D
 
@nuclearmoonrise Muhtar beyefendiciğim hoşgeldiniz. Evet, Fuego'yu getiren ben değilim. Yarın 15:00 civarı Vahdettin'de olacağım inşallah. Müsaitseniz gelseniz de nûr cemalinizi görsek 🖐
 
Yaklaşık 1 haftadır Sakarya'daydım. Gelmişken birkaç mekânda kahve içtim.

1. Horoz Coffee: Ambiyans güzel, barista samimi, tetra n ve kimma kahvelerini kullanıyorlar. Espresso "eh" diyebilirim, çekirdeklerinden biri etiyopya olan bir harman var, çiçeksiliği rahatsız etmiyor. Daye Bensa isminde bir çekirdekle V60 da denedim. Hamasho olduğunu düşünüyorum ama kötüydü, çok sulu ve az çözünmüştü.

2. Sakarya Kahve Akademisi: Ekipman cenneti bir kafe, teşhirde incelenebilecek birçok ürün var. Espresso ve cortado denedim. Maalesef ikisinde de çok yoğun şekilde çiçeksilik var, harmanda bolca etiyopya kullanılmış gibi, süt bile bastıramamış. Benim damak tadıma uymadı hatta midem bulandı. V60 denemedim.

3. Kahveci Vahdettin: En memnun kaldığım yer burası oldu. Baristalarla da biraz sohbet edebildim, bilgililer. Espresso klasik tattı ama güzeldi. V60 olarak da Fluxus Colombia Narino denedim. Olması gerektiği gibi demlenmişti, ev demlemesini aratmıyordu.

Buraya gelip giden birisi baristaların denemeleri için Preon - Fuego da getirmiş sanırım :) Benim aklıma ilk @Oguzhan geldi ama değil galiba :D
Vahdettin Sakarya'da en iyi kahve demleyen ayrıca ben ve kız arkadaşımın keyifle vakit geçirdiği bir mekan. Mekanda herkes çok ilgili ve güzel bir sohbetimiz var. Evet Preon ve Kafein Kültür fermente kahvelerini ben ikram ettim :D
Fluxus malum markanın kahvesi. Son gittiğim de ''akademi'' çalışanı baristanın tavrı hoşuma gitmedi. Ayrıca Vahdettin net olarak akademinin kendi kahvesini onlardan daha iyi demliyor. Espresso harmanları ve Etiyopları fena değil.
@nuclearmoonrise Muhtar beyefendiciğim hoşgeldiniz. Evet, Fuego'yu getiren ben değilim. Yarın 15:00 civarı Vahdettin'de olacağım inşallah. Müsaitseniz gelseniz de nûr cemalinizi görsek 🖐
Çalışıyor olmasam bende gelirdim :D
 
Vahdettin Sakarya'da en iyi kahve demleyen ayrıca ben ve kız arkadaşımın keyifle vakit geçirdiği bir mekan. Mekanda herkes çok ilgili ve güzel bir sohbetimiz var. Evet Preon ve Kafein Kültür fermente kahvelerini ben ikram ettim :D
Fluxus malum markanın kahvesi. Son gittiğim de ''akademi'' çalışanı baristanın tavrı hoşuma gitmedi. Ayrıca Vahdettin net olarak akademinin kendi kahvesini onlardan daha iyi demliyor. Espresso harmanları ve Etiyopları fena değil.

Çalışıyor olmasam bende gelirdim :D
Akademi'nin baristalarından yana bir sıkıntım olmadı ancak diğer iki kafedeki baristalar kadar canayakın gelmediler evet.
@nuclearmoonrise Muhtar beyefendiciğim hoşgeldiniz. Evet, Fuego'yu getiren ben değilim. Yarın 15:00 civarı Vahdettin'de olacağım inşallah. Müsaitseniz gelseniz de nûr cemalinizi görsek 🖐
Yarın Alanya'ya dönüş var. Ancak bir dahaki sefere elbette görüşelim, buralıyım fırsat buldukça geliyorum :)
 
Yarın Alanya'ya dönüş var. Ancak bir dahaki sefere elbette görüşelim, buralıyım fırsat buldukça geliyorum :)
Bilmiyordum hafız 🙂
İnşallah bir dahaki sefere haber ediniz de, şu kampüs taraflarında falan yeni 3. nesil kafeler açılmış, onları teftiş ederiz 😀
 
Geri
Üst