kopiluwak's intestine
Barista
- İsim
- tky
Daha fazla
- İsim
- tky
Merhabalar espresso makinesi ilk kez alacağım orta seviye bir şey istiyorum aklımda
1-Sage BES810 duo temp
2-gaggia new classic evo
3-ariete moderna espresso
Bu markalar arasından deneyimlediğiniz tavsiye edebileceğiniz hangisi olur gaggia düşünüyorum yüksek oranda fakat globallydeydi sanırım el değiştirmiş güvenebilir miyim distribütör firmaya giriş seviyesi için uygun bir şey düşündüm özellikle daha üst seviyelere çıkınca farkı daha iyi gözlemleyebilmek için ariete de merak ettiğim bir marka açıkçası kullanan var mı? Sage konusundaki görüşlerniz nelerdir gaggiadan önde mi performans ve çıktı olarak?
1-Sage BES810 duo temp
2-gaggia new classic evo
3-ariete moderna espresso
Bu markalar arasından deneyimlediğiniz tavsiye edebileceğiniz hangisi olur gaggia düşünüyorum yüksek oranda fakat globallydeydi sanırım el değiştirmiş güvenebilir miyim distribütör firmaya giriş seviyesi için uygun bir şey düşündüm özellikle daha üst seviyelere çıkınca farkı daha iyi gözlemleyebilmek için ariete de merak ettiğim bir marka açıkçası kullanan var mı? Sage konusundaki görüşlerniz nelerdir gaggiadan önde mi performans ve çıktı olarak?