Merhabalar,
2 yıllık kahve serüvenim bir çoğumuz gibi french pressle başladı. French press'in ardından işler karmaşık bir hale geldi ve bir çok ekipman edindim. Espresso dünyasına girmek istiyordum ancak sevip sevmeyeceğimden emin olamadığım için malumunuz zor ekonomik şartlarda cesaret edemedim bir türlü. Yaklaşık 2-3 aydır otomatik bir makine kullandım ve artık giriş yapabileceğime eminim.
Başlangıç için barista express veya gaggia/Lelit birleşimini yapmayı düşünüyorum, sizlerin de fikrini almak istedim. Hangisiyle giriş yapmalı?
Gaggia için al şöyle modlarsın böyle modifiye edersin diyecekler için ön not düşeyim. Ben o işleri hiç sevmiyorum. Makinenin orijinali neyse o şekilde bırakırım. O nedenle yorumlarınızı buna göre yaparsanız sevinirim
2 yıllık kahve serüvenim bir çoğumuz gibi french pressle başladı. French press'in ardından işler karmaşık bir hale geldi ve bir çok ekipman edindim. Espresso dünyasına girmek istiyordum ancak sevip sevmeyeceğimden emin olamadığım için malumunuz zor ekonomik şartlarda cesaret edemedim bir türlü. Yaklaşık 2-3 aydır otomatik bir makine kullandım ve artık giriş yapabileceğime eminim.
Başlangıç için barista express veya gaggia/Lelit birleşimini yapmayı düşünüyorum, sizlerin de fikrini almak istedim. Hangisiyle giriş yapmalı?
Gaggia için al şöyle modlarsın böyle modifiye edersin diyecekler için ön not düşeyim. Ben o işleri hiç sevmiyorum. Makinenin orijinali neyse o şekilde bırakırım. O nedenle yorumlarınızı buna göre yaparsanız sevinirim