refugee
Barista
- Konum
- Sakarya Serdivan
- İsim
- mhmtctnr
Daha fazla
- İsim
- mhmtctnr
- Kahve Arkadaşlığı İl
- Sakarya
- Kahve Arkadaşlığı İlçe 1
- Serdivan
Merhabalar...
Uzunca süredir büyük bir keyifle americano tüketiyorum fakat evde espresso/americano olayına yeni giriş yaptım eşim için de latte, cappuccino tarzı sütlü kahve hazırlamak istiyorum.
Konuyu açma sebebim başlıktaki makineyi kullananlara ulaşabilmek, forumda arattırdım fakat pek bilgi bulamadım.
Makine kullanımıyla ilgili youtube videoları var fakat tamamı ingilizce olduğu için pek faydalanamadım.
Sage bambino ses450 kullananlar buradan yazar ve kullanım detaylarıyla ilgili bilgi alışverişinde bulunabilirse sevinirim, özellikle demleme süresini manuel olarak belirlemeyle ilgili.
Makine double shot demlemede 60 ml olarak demleme yapıyor ama ben 34ml çıktı alabiliyorum bu değer normal mi bilemedim.
Örnek demlemem : CMD 8 klik 18 gr. Niji Haruki 32 saniyede 34 ml çıktı, (Su Buzdağı)
(Bu arada cmd red klix siparişi de verdim)
Uzunca süredir büyük bir keyifle americano tüketiyorum fakat evde espresso/americano olayına yeni giriş yaptım eşim için de latte, cappuccino tarzı sütlü kahve hazırlamak istiyorum.
Konuyu açma sebebim başlıktaki makineyi kullananlara ulaşabilmek, forumda arattırdım fakat pek bilgi bulamadım.
Makine kullanımıyla ilgili youtube videoları var fakat tamamı ingilizce olduğu için pek faydalanamadım.
Sage bambino ses450 kullananlar buradan yazar ve kullanım detaylarıyla ilgili bilgi alışverişinde bulunabilirse sevinirim, özellikle demleme süresini manuel olarak belirlemeyle ilgili.
Makine double shot demlemede 60 ml olarak demleme yapıyor ama ben 34ml çıktı alabiliyorum bu değer normal mi bilemedim.
Örnek demlemem : CMD 8 klik 18 gr. Niji Haruki 32 saniyede 34 ml çıktı, (Su Buzdağı)
(Bu arada cmd red klix siparişi de verdim)