• Haziran Ayı Kahve Kulübü Toplu Alım Organizasyonu
    Sevgili Ziyaretçi Haziran ayı Kahve Kulübü ortak alım firması sizlerin oyları ile Niji Coffee seçildi. Bu konudan Mayıs ayı toplu alımı ile ilgili gelişmeleri öğrenebilirsin. Kahve Kulübü toplu alımı ve kulüp ile ilgili gelişmelerden, özel indirimlerden, yayınlardan hızlı bir şekilde haberdar olmak için buradan Whatsapp Kanalına katılmayı, Instagram ve Twitter adreslerinden bizi takip etmeyi unutmayın.
  • Telefon numaranızı paylaşmadan Kahve Kulübü duyurularından, güncel indirim ve kampanyalardan haberdar olmak istiyorsanız Bu Linke tıklayarak Kahve Kulübü Whatsapp Kanalını takip edebilirsiniz.

Rem Project Aurora

Konum
İstanbul
Daha fazla  
Değirmen
Molent G50
Ekipmanlar
Hario V60 , Hario Mugen , Fellow Stagg , Timemore Tartı , Origami Dripper , Clever Dripper
Öncelikle herkese merhabalar kategori seçimim doğru mu emin olamadım eğer doğru değilse lütfen uyarın değiştirebilirim.
Coffeerem'in Red Project Aurora kahvesi bugün elime ulaştı kendilerini aradıklarımda bugün demleyebileceğimi söylediler dayanamayıp denedim. Sitelerinde yazan demleme önerileri ile birebir aynı şekilde demledim. Molent te 32 klik deneme yaptım ve sürem 2.36 çıktı. Daha önceki red project kahvelerini denememiştim bu kahvede garip bir tad aldım. Nitelikli kahve dünyasında orta seviyede bir deneyimim var ortalama olarak tadım noktalarına hakimim. Öneri verebilecek arkadaşlar var mı sanki bir küf tarzı bir tad alıyorum bende mi bir sıkıntı var anlamadım.
 
Son düzenleme:
Öncelikle herkese merhabalar kategori seçimim doğru mu emin olamadım eğer doğru değikse lütfen uyarın değiştirebilirim.
Coffeerem'in Red Project Aurora kahvesi bugün elime ulaştı kendilerini aradıklarımda bugün demleyebileceğimi söylediler dayanamayıp denedim. Sitelerinde yazan demleme önerileri ile birebir aynı şekilde demledim. Molent te 32 klil deneme yaptım ve sürem 2.36 çıktı. Daha önceki red project kahvelerini denememiştim bu kahvede garip bir tad aldım. Nitelikli kahve dünyasında orta seviyede bir deneyimim var ortalama olarak tadım noktalarına hakimim. Öneri verebilecek arkadaşlar var mı sanki bir küf tarzı bir tad alıyorum bende mi bir sıkıntı var anlamadım.
Su sıcaklığından kaynaklanıyor olabilir, hangi sıcaklıkta demleme yapıyorsun? Ayrıca Coffeerem websitesinde demleme notları da yer alır ona göre demleyip denedin mi?
 
Sitesindeki demleme notlarına göre demledim 92 derecede su kullandım markası ise Nestle Pure Life. İlk denemem olduğu için kesin sonuca varmak istemem amacım kritik bir yerde hata mı yaptım ya da bu benim küf diye tabir ettiğim o tad aslında bu kahve ile ilgili benim bilmediğim bir durum mu onu çok merak ettim
 
Sitesindeki demleme notlarına göre demledim 92 derecede su kullandım markası ise Nestle Pure Life. İlk denemem olduğu için kesin sonuca varmak istemem amacım kritik bir yerde hata mı yaptım ya da bu benim küf diye tabir ettiğim o tad aslında bu kahve ile ilgili benim bilmediğim bir durum mu onu çok merak ettim
Demleyebileceğinizi söylemişler o yüzden degassing süresini dahil etmedim ama bir danışın derim Coffeerem'i arayıp.
 
Sitesindeki demleme notlarına göre demledim 92 derecede su kullandım markası ise Nestle Pure Life. İlk denemem olduğu için kesin sonuca varmak istemem amacım kritik bir yerde hata mı yaptım ya da bu benim küf diye tabir ettiğim o tad aslında bu kahve ile ilgili benim bilmediğim bir durum mu onu çok merak ettim
Acaba fermente tatlar olabilir mi? Turşu suyu gibi mesela
 
Kahveyi denemedim fakat fermante kahvelerde ben 2.10 2.15 gibi sürelerde bitirmeyi hedefliyorum. Küf tarzı dediğinize göre kahveyi fazla çözmüşsünüz. Swirl vs yaptıysanız onu da yapmayın bence.
 
Çok teşekkür ederim herkese yorumlarınız için Coffeerem ile de yarın bir daha görüşeceğim tek sefer demlemeyle sevmedim diyip kenara atma taraftarı değilim çünkü 3 kutu satın aldım kahvenin potansiyelini yakalamaya çalışacağım
 
Çok teşekkür ederim herkese yorumlarınız için Coffeerem ile de yarın bir daha görüşeceğim tek sefer demlemeyle sevmedim diyip kenara atma taraftarı değilim çünkü 3 kutu satın aldım kahvenin potansiyelini yakalamaya çalışacağım
Bende ilk defa aldım 1 kutu birkaç gün sonra deneyeceğim deneyimlerinizi paylaşırsanız sevinirim 🙏🏻
 
Açıkçası eski Rem Project kahvelerini deneyimlemedim ama sanırım biraz fazla heyecanıma yenildim sanırım risk aldığımı farkettim bende ama bakalım umarım demlememde eksik/yanlış birşeyler olmuştur da keyifle içebileceğim bir kahve haline getirebilirim. İnstagramda birkaç kişiden de güzel yorumlu paylaşımların gazına gelmiş olma ihtimalim yüksek tabii
 
Ben de ilk denememi gerçekleştirdim. Her damak tadına hitap etmeyeceğini düşünsem de ben beğendim. Neredeyse hiç asidite yok ve dengeli bir tadı var. Uzun süredir asiditesi bol kahveler içtiğimden de böyle hissetmiş olabilirim. Su olarak sırma (fazla alternatifim yok) kullandım ve verilen tarifi uyguladım. Deneysel olduğu için bir şişe almıştım ama pişman etmedi. Yanında filtre kağıdı göndermeleri de tatlı bir jest olmuş :)
 
Ben Rem Auroranın ilk lotundan denedim ve Aurora ile karşılaştırdım. Kahvenin normal hali de çok güzel bir kahve bence. Yani Proje ile kötü bir kahveye yapay tat eklenmeye çalışılmamış. Aurora demlediğinizde natural işleme olduğunu belli eden bir havaya sahip. Dengeli bir mayhoşluğu var diyebilirim. Rem Proje hali ise yıkanmış bir kahve gibi. Aldığınız tatlar canlanmış ve sınırlar belirginleşmiş. Daha "clean cup" olmuş yorumunu yapmıştım ben. Akıştan kaynaklı demleme kolaylığı da bence olumlu bir özellik. Fakat son çıkan Rem Auroraya yetişemedim. Deneme şansım olursa yorum yaparım yine buraya.
 
Ben Rem Auroranın ilk lotundan denedim ve Aurora ile karşılaştırdım. Kahvenin normal hali de çok güzel bir kahve bence. Yani Proje ile kötü bir kahveye yapay tat eklenmeye çalışılmamış. Aurora demlediğinizde natural işleme olduğunu belli eden bir havaya sahip. Dengeli bir mayhoşluğu var diyebilirim. Rem Proje hali ise yıkanmış bir kahve gibi. Aldığınız tatlar canlanmış ve sınırlar belirginleşmiş. Daha "clean cup" olmuş yorumunu yapmıştım ben. Akıştan kaynaklı demleme kolaylığı da bence olumlu bir özellik. Fakat son çıkan Rem Auroraya yetişemedim. Deneme şansım olursa yorum yaparım yine buraya.
Bugün ilk defa deneme şansım oldu önerilen reçeteye sadık kalarak demledim. @cemix 'in bütün yorumlarına katılıyorum, birçok kişinin ağız tadına uyar mı bilemiyorum ama pürüzsüz tertemiz bir fincandı 👌🏻
 
Geri
Üst