• Haziran Ayı Kahve Kulübü Toplu Alım Organizasyonu
    Sevgili Ziyaretçi Haziran ayı Kahve Kulübü ortak alım firması sizlerin oyları ile Niji Coffee seçildi. Bu konudan Mayıs ayı toplu alımı ile ilgili gelişmeleri öğrenebilirsin. Kahve Kulübü toplu alımı ve kulüp ile ilgili gelişmelerden, özel indirimlerden, yayınlardan hızlı bir şekilde haberdar olmak için buradan Whatsapp Kanalına katılmayı, Instagram ve Twitter adreslerinden bizi takip etmeyi unutmayın.
  • Telefon numaranızı paylaşmadan Kahve Kulübü duyurularından, güncel indirim ve kampanyalardan haberdar olmak istiyorsanız Bu Linke tıklayarak Kahve Kulübü Whatsapp Kanalını takip edebilirsiniz.

Reçete saklama yöntemi

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan YaCLow
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

YaCLow

Barista
Konum
Kocaeli
Daha fazla  
Kahve Arkadaşlığı İlçe 1
Kocaeli
Kahve Arkadaşlığı İlçe 2
Körfez
Merhaba, son zamanlarda farklı firmalardan aldığım, deneyip stokladığım kahvelerin, tad ve uyguladığım reçetelerini unutmamak ve degas tarihlerini takip etmek için kendimce notion uygulamasını kullanarak online kaydetmeye başladım. Fikir olması açısından paylaşmak istedim :)
 

Ekli dosyalar

  • Screenshot_20221020_164236.jpg
    Screenshot_20221020_164236.jpg
    58 KB · Görüntüleme: 215
  • Screenshot_20221020_164332.jpg
    Screenshot_20221020_164332.jpg
    33.9 KB · Görüntüleme: 192
Bende pdf üzerine yazıyordum ancak son zamanlarda üşenmeye başladım😁
 

Ekli dosyalar

  • 39F19D96-67C4-4C89-A68B-048C4C357379.jpeg
    39F19D96-67C4-4C89-A68B-048C4C357379.jpeg
    103.7 KB · Görüntüleme: 183
@Niji Coffee Co. 'nun kutsal metinleri. Her biri ayrı bir tılsım, aman diim bilmeyenler okumasın bunları, başına kahve cinleri musallat olur alimallah 🤣 Devamı burada

photo_2022-10-28_17-42-03.jpg
 
Merhaba, son zamanlarda farklı firmalardan aldığım, deneyip stokladığım kahvelerin, tad ve uyguladığım reçetelerini unutmamak ve degas tarihlerini takip etmek için kendimce notion uygulamasını kullanarak online kaydetmeye başladım. Fikir olması açısından paylaşmak istedim :)
Hocam bu şablonu kopyalamak mümkün mü acaba?
 
Reçeteleri bende kaydetmeyi düşündüm. Ancak aynı çekirdeği tekrar bulamadığımı fark edince vaz geçtim. Kaydettiğim reçete bir sonraki çekirdekteki kavrumların stabil olmamasından kaynaklı uygulanamadığını gördüm.
 
Reçeteleri bende kaydetmeyi düşündüm. Ancak aynı çekirdeği tekrar bulamadığımı fark edince vaz geçtim. Kaydettiğim reçete bir sonraki çekirdekteki kavrumların stabil olmamasından kaynaklı uygulanamadığını gördüm.
Ben buzlukta vakumlu sekilde minimum 250 gr tuttuğum için saklana yöntemine gectim. Preondan yaklaşık 1.5 kg vakumlu nensebo war buzlukta.
 
Reçeteleri bende kaydetmeyi düşündüm. Ancak aynı çekirdeği tekrar bulamadığımı fark edince vaz geçtim. Kaydettiğim reçete bir sonraki çekirdekteki kavrumların stabil olmamasından kaynaklı uygulanamadığını gördüm.
Aynı anda 5-6 çekirdek bulunduruyorum genelde. Bu yüzden reçete kaydetmek kaçınılmaz oluyor benim için.
 
Bir update yaparak, buzlukta tuttuğum çekirdekleri cfn- kodu ile tutmaya başladım.
Screenshot_20230430_133038.jpgIMG_20230430_132655.jpg
 
Kağıt kalem :D
 
Geri
Üst