Merhaba arkadaşlar,
Electrolux Easypresso espresso makinem var, evde yapmaya da yeni başladım.
Portafiltreler hakkında bilmediğim için soru sormak istiyorum. Dipsiz portafiltre almak istiyorum ancak boyut olarak hangisini almam gerekiyor? 51, 54 ve 58 mm leri görüyorum. Ölçtüğümde 51mm gibi bendeki. Bir de asıl merak ettiğim herhangi bir portafiltre satın alsam uyum sorunu vs yaşanır mı? Dikkat etmem gereken durum nedir?
Teşekkürler şimdiden.
Electrolux Easypresso espresso makinem var, evde yapmaya da yeni başladım.
Portafiltreler hakkında bilmediğim için soru sormak istiyorum. Dipsiz portafiltre almak istiyorum ancak boyut olarak hangisini almam gerekiyor? 51, 54 ve 58 mm leri görüyorum. Ölçtüğümde 51mm gibi bendeki. Bir de asıl merak ettiğim herhangi bir portafiltre satın alsam uyum sorunu vs yaşanır mı? Dikkat etmem gereken durum nedir?
Teşekkürler şimdiden.