• Haziran Ayı Kahve Kulübü Toplu Alım Organizasyonu
    Sevgili Ziyaretçi Haziran ayı Kahve Kulübü ortak alım firması sizlerin oyları ile Niji Coffee seçildi. Bu konudan Mayıs ayı toplu alımı ile ilgili gelişmeleri öğrenebilirsin. Kahve Kulübü toplu alımı ve kulüp ile ilgili gelişmelerden, özel indirimlerden, yayınlardan hızlı bir şekilde haberdar olmak için buradan Whatsapp Kanalına katılmayı, Instagram ve Twitter adreslerinden bizi takip etmeyi unutmayın.
  • Telefon numaranızı paylaşmadan Kahve Kulübü duyurularından, güncel indirim ve kampanyalardan haberdar olmak istiyorsanız Bu Linke tıklayarak Kahve Kulübü Whatsapp Kanalını takip edebilirsiniz.

Philips ep2220 Alınır mı?

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan Corvo
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

Corvo

Barista
Merhaba, dışarıda sadece tchibo ve Starbucks(berbattı) espressosu içmiş biri olarak, çok zahmet vermeden hem latte hem espresso içebileceğim bir makine arıyorum.

Yarı otomatikler öğütücüsü, orta karar makinesi vs ile en az 12bin lira tutuyor ve bir ton da modifikasyon ayarı vs var.

Philips şu an 5500 lira ve öğütücüsü de var.

Aldığımda iyi çekirdekler ile iyi kahve içebileceksem bana yeter, zaten v60 ile aromatik kahve içebiliyorum.

Ne önerirsiniz, teşekkürler.
 
2200 kullanıyorum çok mutluyum 3 yıl çok kahrımı çekti günde 4-5 bardak kesin performansla. Haftada bir demleme ünitesini temizlemek brita sürahi suyu kullanmak ve kendi kireç filtresini de eksik etmemek dışında bir şey yapmadım. Aynı zamanda v60 da kullanıyorum ayrıca öğütücümü vs kullanarak ama bu philipsin yeri hızlı kahve vermesi sebebiyle ayrı. Misal işe gideceğim, sabah güzel bir kahve içmek istiyorsam, evden çıkmadan önce hızlıca bir kahve içmek istiyorsam ve bunun belirli bir kalitede olmasını istiyorsam philipsi kullanıyorum. Evde nespresso ve caffisimo da var. O ikisinden daha iyi olduğunu söyleyebilirim.süt köpürtücüsü manuel espresso makinelerinde olduğu gibi karafın içine sokabildiklerinizden olursa kendiniz de micro foama yakın bir kıvam yakalayabiliyorsunuz. Öneririm philipsi.
 
2200 kullanıyorum çok mutluyum 3 yıl çok kahrımı çekti günde 4-5 bardak kesin performansla. Haftada bir demleme ünitesini temizlemek brita sürahi suyu kullanmak ve kendi kireç filtresini de eksik etmemek dışında bir şey yapmadım. Aynı zamanda v60 da kullanıyorum ayrıca öğütücümü vs kullanarak ama bu philipsin yeri hızlı kahve vermesi sebebiyle ayrı. Misal işe gideceğim, sabah güzel bir kahve içmek istiyorsam, evden çıkmadan önce hızlıca bir kahve içmek istiyorsam ve bunun belirli bir kalitede olmasını istiyorsam philipsi kullanıyorum. Evde nespresso ve caffisimo da var. O ikisinden daha iyi olduğunu söyleyebilirim.süt köpürtücüsü manuel espresso makinelerinde olduğu gibi karafın içine sokabildiklerinizden olursa kendiniz de micro foama yakın bir kıvam yakalayabiliyorsunuz. Öneririm philipsi.
Teşekkürler hocam.

Peki verdiği espresso dışarıdaki ekşi acı yüz yamultan berbat espressolara kıyasla ne kadar daha iyi, bu konuda ne dersiniz
 
Kullandığınız kahveye ve yapacağınız öğütücü ayarına göre değişir bence. Yüzümü yamultan espresso verdiği de oldu, maşallah dediğim de:) ama aynı ayar ve kahvede standart alabiliyorsunuz makinenin iç ünitesi de temizse.
 
2200 kullanıyorum çok mutluyum 3 yıl çok kahrımı çekti günde 4-5 bardak kesin performansla. Haftada bir demleme ünitesini temizlemek brita sürahi suyu kullanmak ve kendi kireç filtresini de eksik etmemek dışında bir şey yapmadım. Aynı zamanda v60 da kullanıyorum ayrıca öğütücümü vs kullanarak ama bu philipsin yeri hızlı kahve vermesi sebebiyle ayrı. Misal işe gideceğim, sabah güzel bir kahve içmek istiyorsam, evden çıkmadan önce hızlıca bir kahve içmek istiyorsam ve bunun belirli bir kalitede olmasını istiyorsam philipsi kullanıyorum. Evde nespresso ve caffisimo da var. O ikisinden daha iyi olduğunu söyleyebilirim.süt köpürtücüsü manuel espresso makinelerinde olduğu gibi karafın içine sokabildiklerinizden olursa kendiniz de micro foama yakın bir kıvam yakalayabiliyorsunuz. Öneririm philipsi.
Merhaba. Bende hızlı kahve ihtiyacı olduğunda kullandığım Nespresso kapsul kahveler yerine Philips EP2200 mü alsam diyorum. Nespresso'nun kapsul atıkları ve fiyat performans kapsul takibi yerine kaliteli çekirdeklerden philips 2200 ile shot yapsam, Nespresso kapsul den daha tatmin edici olur mu diye danışmak isterim. Bir de cihazın kronik sorunu var mıdır. Bir kaç olumsuz videoya denk geldim. Teşekkürler.
 
Geri
Üst