CoFFeePaTh
Barista
- Konum
- Adana
- İsim
- Ömer
Daha fazla
- İsim
- Ömer
- Espresso Makinesi
- Profitec Drive
- Değirmen
- Kinu M47 Classic, Mazzer Philos
- Ekipmanlar
- Hario V60, Hario Immersion Dripper, Stagg EKG
- Kahve Arkadaşlığı İstiyor musunuz?
- Evet
- Kahve Arkadaşlığı İl
- Adana
- Kahve Arkadaşlığı İlçe 1
- Çukurova
- Kahve Arkadaşlığı İlçe 2
- Seyhan
- omerarikan01
Uluslararası bir şarap yarışmasında 2.5 € fiyatlı ucuz bir şarap, etiketi değiştirilerek yarışmaya sokuluyor ve binlerce avroluk rakiplerini geride bırakarak birinci oluyor:
www.lepoint.fr
Çilekli, ohh çikolata likörlü, hmffsss nefis dediğimiz kahvelerin sırf biz beğendik diye pahalı olma ihtimali var mı, ya da pahalı olduğu halde bir numarası olmayan kahvelerin olayı bu mu? Yani önden torpilli mi bunlar? Siz hayırdır gencolar bizi mi koparıyonuz?


Birinciliği bırakın, ön değerlendirme sürecini bile geçmesinin mümkün olmadığı düşünülecekken, dereceye girmesi alkışlanacakken güya bu işten anlayan insanlarca etiketi yüksek fiyatlı diye 1. seçilen bir şaraptan söz ediyoruz.
Bu; nitelik kısmını sorgulamamızı, daha çok tat ve tazeliğe odaklanmamız gerektiğini söylüyor bize... Ve kavrum kalitesine tabii ki.
Puanmış, kahvenin hikayesiymiş vs. bunların benim açımdan bir önemi olmaması gerekiyor.
Arz ederim...
Le Point – Actualité Politique, Monde, France, Économie, High-Tech, Culture
Retrouvez l'actualité française et internationale sur Le Point, et toute l’information sur la politique, l’économie, la culture, les nouveautés high-tech
Çilekli, ohh çikolata likörlü, hmffsss nefis dediğimiz kahvelerin sırf biz beğendik diye pahalı olma ihtimali var mı, ya da pahalı olduğu halde bir numarası olmayan kahvelerin olayı bu mu? Yani önden torpilli mi bunlar? Siz hayırdır gencolar bizi mi koparıyonuz?
Birinciliği bırakın, ön değerlendirme sürecini bile geçmesinin mümkün olmadığı düşünülecekken, dereceye girmesi alkışlanacakken güya bu işten anlayan insanlarca etiketi yüksek fiyatlı diye 1. seçilen bir şaraptan söz ediyoruz.
Bu; nitelik kısmını sorgulamamızı, daha çok tat ve tazeliğe odaklanmamız gerektiğini söylüyor bize... Ve kavrum kalitesine tabii ki.
Puanmış, kahvenin hikayesiymiş vs. bunların benim açımdan bir önemi olmaması gerekiyor.
Arz ederim...
Son düzenleme:
