Arkadaşlar öncelikle merhabalar. Ben espresso içmeyi seven biriyim hem sütlü hem sütsüz ama çok üşengeç ve rahatıma düşkün olduğum için sadece Starbucks'tan sipariş veren biriyim. Ve her kahveye 15 ile 35 TL arası ücret verdiğim için hem de farklı kahve çekirdekleri ile denemek istedigim için otomatik espresso makinesi almaya karar verdim. Biliyorum yarı otomatik makineler ile daha iyi sonuçlar alınabilir ama benim hayat felsefemdeki en önemli şey rahatlık o yüzden otomatik makinede kararlıyım.
Bütçem 12000 TL Max.
Aklımda 2 model var yine de size bir danışayım dedim çünkü bu konularda neredeyse bilgim sıfır.
1.model philip 5447/90
2.model philip 4346/70
Bütçem 12000 TL Max.
Aklımda 2 model var yine de size bir danışayım dedim çünkü bu konularda neredeyse bilgim sıfır.
1.model philip 5447/90
2.model philip 4346/70