• Mayıs Ayı Kahve Kulübü Toplu Alım Organizasyonu
    Sevgili Ziyaretçi Mayıs ayı Kahve Kulübü ortak alım firması sizlerin oyları ile Montag Coffee seçildi. Bu konudan Mayıs ayı toplu alımı ile ilgili gelişmeleri öğrenebilirsin. Kahve Kulübü toplu alımı ve kulüp ile ilgili gelişmelerden, özel indirimlerden, yayınlardan hızlı bir şekilde haberdar olmak için buradan Whatsapp Kanalına katılmayı, Instagram ve Twitter adreslerinden bizi takip etmeyi unutmayın.
  • Telefon numaranızı paylaşmadan Kahve Kulübü duyurularından, güncel indirim ve kampanyalardan haberdar olmak istiyorsanız Bu Linke tıklayarak Kahve Kulübü Whatsapp Kanalını takip edebilirsiniz.

Otomatik espresso makinesi önerisi

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan DevilBaby
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

DevilBaby

Yeni Üye
Arkadaşlar öncelikle merhabalar. Ben espresso içmeyi seven biriyim hem sütlü hem sütsüz ama çok üşengeç ve rahatıma düşkün olduğum için sadece Starbucks'tan sipariş veren biriyim. Ve her kahveye 15 ile 35 TL arası ücret verdiğim için hem de farklı kahve çekirdekleri ile denemek istedigim için otomatik espresso makinesi almaya karar verdim. Biliyorum yarı otomatik makineler ile daha iyi sonuçlar alınabilir ama benim hayat felsefemdeki en önemli şey rahatlık o yüzden otomatik makinede kararlıyım.
Bütçem 12000 TL Max.

Aklımda 2 model var yine de size bir danışayım dedim çünkü bu konularda neredeyse bilgim sıfır.

1.model philip 5447/90

2.model philip 4346/70
 
Gaggia magenta prestige. Yenilenmiş model 8000 civarı. Herşeyi yapıyor. Makinenin kalbi diyeceğimiz demleme üniteleri filibisle aynı. Markayı bakmadan yazamıyorum şimdi.

Düzenleme: philips
 
Gaggia magenta prestige. Yenilenmiş model 8000 civarı. Herşeyi yapıyor. Makinenin kalbi diyeceğimiz demleme üniteleri filibisle aynı. Markayı bakmadan yazamıyorum şimdi.

Düzenleme: philips
Gaggia magenta prestige ile Philips 5447/90 arasında gaggianın espresso performansı Philips'e göre öndemi çünkü şu an Philips'e biraz yakınım çünkü gaggia sıfırı stokta yok 2. el konusunda içim çok rahat değil ayrıca internetten alışveriş i sık yapan biriyim ama kargo da sorun çıkar diye endişeliyim biraz kırık vs gelir diye. Philips modeli vatan da var gidip magazadan alabilirim direkt.
 
Gaggia magenta prestige ile Philips 5447/90 arasında gaggianın espresso performansı Philips'e göre öndemi çünkü şu an Philips'e biraz yakınım çünkü gaggia sıfırı stokta yok 2. el konusunda içim çok rahat değil ayrıca internetten alışveriş i sık yapan biriyim ama kargo da sorun çıkar diye endişeliyim biraz kırık vs gelir diye. Philips modeli vatan da var gidip magazadan alabilirim direkt.
Merhaba, bu linkte görünüyor. Denk gelince yazmak istedim.
 
philips tam otomatik kullananlar genelde memnun . Ben olsam sanırım philips 5447/90 den yana kullanırdım
Philips kullananların hepsi kahvenin yeterince sıcak olmamasından şikayetçi. Gaggia’da sıcaklık ayarı da var. Ondan diyorum.
 
Geri
Üst