Arkadaşlar herkese merhaba, bir ay önce Arçelik k3185 makineme forumdan gördüğüm şekilde opv yapmaya çalıştım. Lakin anladığım kadarıyla olmadı çünkü o kadar kötü espresso alıyorum ki inanın bir yudum alınca insanın tüküresi geliyor. Bir sürü video izledim öğütücünün ayarlarıyla oynadım(lelit fred) şu an akış, hacim krema görüntü aslında olması gerektiği gibi duruyor. Neredeyse bir kilo kahve ziyan olduğu için kullandığım kahve şu an davidoff espresso (lavaZaza qualita rossa var ama ziyan olmasın diye atmıyorum). Sizce mesele nedir bütün parametrelerle oynuyorum bir aydır kafayı yeme aşamasına geldim. Sizce makineye veda mı etmeliyim. Teşekkür ederim yardımlarınız için