• Haziran Ayı Kahve Kulübü Toplu Alım Organizasyonu
    Sevgili Ziyaretçi Haziran ayı Kahve Kulübü ortak alım firması sizlerin oyları ile Niji Coffee seçildi. Bu konudan Mayıs ayı toplu alımı ile ilgili gelişmeleri öğrenebilirsin. Kahve Kulübü toplu alımı ve kulüp ile ilgili gelişmelerden, özel indirimlerden, yayınlardan hızlı bir şekilde haberdar olmak için buradan Whatsapp Kanalına katılmayı, Instagram ve Twitter adreslerinden bizi takip etmeyi unutmayın.
  • Telefon numaranızı paylaşmadan Kahve Kulübü duyurularından, güncel indirim ve kampanyalardan haberdar olmak istiyorsanız Bu Linke tıklayarak Kahve Kulübü Whatsapp Kanalını takip edebilirsiniz.

Öğütücülü espresso makinesi almak mantıklı mı ?

Gökhan13

Üye
İsim
Gökhan
Daha fazla  
İsim
Gökhan
Merhaba ilk espresso makinemi almayı planlıyorum. Aklımda iki seçenek var;
1. Lelit anita/anna/grace
2. Breville express 875/810

Her iki markanın da öğütücülü modelleri var ama ne kadar efektif espresso açısından emin olamadım. Öğütücüsüz nispeten daha uygun bir model alıp yanına manuel/elektrikli öğütücü almak mı daha mantıklı olur diye düşünüyorum.
Bu konuda görüş ve önerilerinizi alabilirsem çok sevinirim :)
 
Öğütücüsü ayrı almak her zaman daha mantıklı ilerleyen zamanlarda ayar konusunda veya öğütücüyü yükseltmek isterseniz.
 
Merhaba ilk espresso makinemi almayı planlıyorum. Aklımda iki seçenek var;
1. Lelit anita/anna/grace
2. Breville express 875/810

Her iki markanın da öğütücülü modelleri var ama ne kadar efektif espresso açısından emin olamadım. Öğütücüsüz nispeten daha uygun bir model alıp yanına manuel/elektrikli öğütücü almak mı daha mantıklı olur diye düşünüyorum.
Bu konuda görüş ve önerilerinizi alabilirsem çok sevinirim :)
Merhabalar. Breville/Sage kullandım, dahilî öğütücüsü vardı fakat pek verim aldığım söylenemezdi. Homojen gibi görünse de topaklanmanın çok olduğu bir profili vardı. Fikrim Lelit almanız ve bütçeniz el veriyorsa elektrikli haricî bir değirmen edinmeniz. Temiz ikinci el de bakılabilir.
 
Merhaba ilk espresso makinemi almayı planlıyorum. Aklımda iki seçenek var;
1. Lelit anita/anna/grace
2. Breville express 875/810

Her iki markanın da öğütücülü modelleri var ama ne kadar efektif espresso açısından emin olamadım. Öğütücüsüz nispeten daha uygun bir model alıp yanına manuel/elektrikli öğütücü almak mı daha mantıklı olur diye düşünüyorum.
Bu konuda görüş ve önerilerinizi alabilirsem çok sevinirim :)
Ayrı alın, o öğütücüyü bir noktada yükselteceğize garanti verebilirim, boşu boşuna almış olursunuz, hem de ayrıca yer kaplar. Öğütücüz model alıp yanında, bütçeniz yetiyorsa iyi bir tane almaya, elektrikli öğütücü alın. Bütçenize göre öğütücü tavsiyesi verebilirim elektrikli.
 
2000 civarı bi bütçe ayırabilirim sanırım öğütücüte. Peki espresso makinesi olarak hangi makineyi önerirsiniz ?
 
2000 civarı bi bütçe ayırabilirim sanırım öğütücüte. Peki espresso makinesi olarak hangi makineyi önerirsiniz ?
2000e el öğütücüsü alın bence, kurtarmaz 2000lik bütçe elektrikli espresso öğütücüsüne. 2000lik el öğütücüleri için el öğütücüsü başlıkları falan var zaten, çok popüler forumda el öğütücüleri, bakın o başlıklara. Espresso makine bütçeniz ne peki, bence makine bütçesinden öğütücüye çekebilirsiniz bütçeyi, biraz zahmetli espresso için el öğütücüsü her gün kullanacaksanız
 
Max 7000 gibi bir bütçe ayırdım biraz esnetedebilirim her ikisi için
7000'in makine için olduğunu varsayarak, bence 2000 kesin 5000'lik makine ile 4000'e eureka mignon perfetto alın, onun altında bir öğütücü pek kurtarmaz espresso için
 
Merhaba ilk espresso makinemi almayı planlıyorum. Aklımda iki seçenek var;
1. Lelit anita/anna/grace
2. Breville express 875/810

Her iki markanın da öğütücülü modelleri var ama ne kadar efektif espresso açısından emin olamadım. Öğütücüsüz nispeten daha uygun bir model alıp yanına manuel/elektrikli öğütücü almak mı daha mantıklı olur diye düşünüyorum.
Bu konuda görüş ve önerilerinizi alabilirsem çok sevinirim :)
Ben ikisi bir arada olmasını pratik olması nedeniyle beğeniyorum. Ama genelde ayrı ayrı olunca verim ve performans daha iyi oluyor. Herkes kendi alanına odaklanınca ürün kalitesi daha iyi oluyor
 
2000 civarı bi bütçe ayırabilirim sanırım öğütücüte. Peki espresso makinesi olarak hangi makineyi önerirsiniz ?
Espresso için değirmen çok önemli, kaynağınızın ciddi bir kısmını iyi bir değirmen edinmek için kullanın bence. Değirmen iyi olduktan sonra elektriksiz espresso makineleriyle bile iyi sonuçlar alırsınız.
Şu an yerinizde olsam o bütçeyle ikinci el temiz mignonlar, olmuyorsa en azından lelit fred; çevirmekten usanmayacaksam 1zpresso ya da Red clixli bir Comandante, çok daha iyi sonuçlar almak istiyorsam biraz bekleyip specific coffee'den kinu m47 edinirdim. Kinunun fiyatı henüz belli değil tabi. Bunu edindikten sonra da bir süre bütçe toparlayıp piyasada, forumda kabul görmüş bir makineye yönelirdim.
 
Firma ile pazarlık yapıp lelit fred ve mara x alın
 
Geri
Üst