• Haziran Ayı Kahve Kulübü Toplu Alım Organizasyonu
    Sevgili Ziyaretçi Haziran ayı Kahve Kulübü ortak alım firması sizlerin oyları ile Niji Coffee seçildi. Bu konudan Mayıs ayı toplu alımı ile ilgili gelişmeleri öğrenebilirsin. Kahve Kulübü toplu alımı ve kulüp ile ilgili gelişmelerden, özel indirimlerden, yayınlardan hızlı bir şekilde haberdar olmak için buradan Whatsapp Kanalına katılmayı, Instagram ve Twitter adreslerinden bizi takip etmeyi unutmayın.
  • Telefon numaranızı paylaşmadan Kahve Kulübü duyurularından, güncel indirim ve kampanyalardan haberdar olmak istiyorsanız Bu Linke tıklayarak Kahve Kulübü Whatsapp Kanalını takip edebilirsiniz.

Anket Ocak 2024 - Kahve Kulübü Toplu Alım Etkinliği (YENİ)

Sizce hangi kahve firması bu ay toplu alımımızda yer alsın ?(Oy vermeden Tabloya Bakınız)

  • 3 Cores Coffee

    Oy: 0 0.0%
  • Aroasting Lab

    Oy: 4 1.1%
  • Baristocrat 3rd Cafe & Roastery

    Oy: 1 0.3%
  • Caffe Di Toee

    Oy: 1 0.3%
  • Calibre Coffee

    Oy: 123 33.5%
  • Celsius Roastery

    Oy: 5 1.4%
  • Clean Cup

    Oy: 15 4.1%
  • Coach Coffee Roastery

    Oy: 0 0.0%
  • Coffee Friend Zone

    Oy: 2 0.5%
  • Coffee Manifesto

    Oy: 0 0.0%
  • Coffee Sapiens

    Oy: 3 0.8%
  • Coffee Tropic

    Oy: 1 0.3%
  • Coffee.dat Roastery

    Oy: 4 1.1%
  • Coffeemamma

    Oy: 3 0.8%
  • Daphne Coffee Co.

    Oy: 1 0.3%
  • Eleonora Coffee

    Oy: 0 0.0%
  • Gordion Coffee Roastery

    Oy: 9 2.5%
  • Gourme Coffee Roasting

    Oy: 1 0.3%
  • Incommon Coffee

    Oy: 0 0.0%
  • Kafein Kültür

    Oy: 19 5.2%
  • Kava Coffee Roasting

    Oy: 3 0.8%
  • Kernel Coffee

    Oy: 7 1.9%
  • Kimma Coffee Roaster

    Oy: 3 0.8%
  • Kronotrop

    Oy: 5 1.4%
  • La Lune Roastery

    Oy: 2 0.5%
  • Lot Coffee Roastery

    Oy: 6 1.6%
  • Maple Coffee Shop

    Oy: 2 0.5%
  • Milestones Coffee Roastery

    Oy: 10 2.7%
  • Molecule Coffee

    Oy: 2 0.5%
  • Montag

    Oy: 14 3.8%
  • Niji coffee co

    Oy: 117 31.9%
  • Nok Coffee

    Oy: 0 0.0%
  • Octagon Coffee Roastery

    Oy: 0 0.0%
  • Old Java Coffee Roasters

    Oy: 0 0.0%
  • Ordinarius Coffee Roastery

    Oy: 0 0.0%
  • Paper Coffee & Chocolate

    Oy: 1 0.3%
  • Parsa Coffee Roasters

    Oy: 1 0.3%
  • Poka Coffee Roastery

    Oy: 0 0.0%
  • R.O.R (Rate Of Rise) Cafe & Roastery

    Oy: 0 0.0%
  • Story Coffee Roasters

    Oy: 0 0.0%
  • Strong Coffee Beans

    Oy: 0 0.0%
  • Troika

    Oy: 0 0.0%
  • Vitus Coffee&Roastery

    Oy: 2 0.5%

  • Kullanılan toplam oy
    367
  • Anket kapatılmış .
Fesatlığım, art niyetliliğim ve en küçük şeylerin dahi altında büyük şeyler aradığım için tüm forumdan özür dilerim bol ve lezzetli keyifli kahveleriniz olsun iyi geceler 🙂
Fesat ve art niyetli olanlar,çoğunluğu sizin gibi naif insanlardan oluşan bu küçük topluluğun tadını böyle güzel bir günde dahi kacirabilen o hileci kimselerdir.Ben dahil hicbir forumdasin sizin niyetinize dair şüphesi olduğuna inanmıyor yeni yıla da kalbinizi kırarak başlamak istediğini düşünmüyorum.Yine de sizi gucendirebilecek bir şey soylediysem samimiyetle özür dilerim,kusuruma bakmayınız.
 
Fesat ve art niyetli olanlar,çoğunluğu sizin gibi naif insanlardan oluşan bu küçük topluluğun tadını böyle güzel bir günde dahi kacirabilen o hileci kimselerdir.Ben dahil hicbir forumdasin sizin niyetinize dair şüphesi olduğuna inanmıyor yeni yıla da kalbinizi kırarak başlamak istediğini düşünmüyorum.Yine de sizi gucendirebilecek bir şey soylediysem samimiyetle özür dilerim,kusuruma bakmayınız.

Yok hayır mesaj sadece sizin tarafınızca değil 4 5 kişi aynı görüşteyse sorun bende demektir burada sorun çözmeye yönelik yorum yapmaya çalışıyorum çünkü hile karıştıran kişi ne benim alımına mani olabilir nede ekmeğime taş koyabilir sadece istediği firmadan kahve almak için bu kadar çabaya girileceğini mantıklı bulmadığımdan öyle söyledim çünkü genelde müşteri alma değilde satıcı satma eğiliminde olduğundan öyle düşündüm
 
Aslına bakarsanız o kadar yüzeysel çünkü klavyede hizliysaniz birkaç dakikalık bir işti yaptiklari.Sazan sarmalları,organize işler vs. gibi karmaşık bir işlem değil.Forum yönetiminin gerekli aksiyonu almadığını düşünenler(sizi tenzih ediyorum etiketledigim için lütfen üstünüze alınmayın),toplu alıma trip atan dostlar bu duruma bir katkı sağlamak istiyorlarsa alınabilecek önlemlere dair "toplu alımlar hakkında" başlığında onerilerde bulunarak yapıcı elestiride ve foruma katkıda bulunabilir.Talha Bey de zaten ilginç bir sanssizlik var,ne zaman bir şey kazansa bir hevesi kursaginda kalıyor bari bu sefer bu kutlama havasına gölge düşürmeyelim.
Yorumunuz çok güldürdü, en doğru tespit olmuş olabilir :)
neyseki sonu güzel bitiyor, diliyorum bu seferde oyle olur.
 
Ben iki firmanında centilmence yarıştığına inanıyorum. Oldukça çekişmeli, heyecanlı geçti. @Niji Coffee Co. yu da tebrik ediyorum.
imkanlarımız dahilinde hepimiz, farklı motivasyonlar sunduk. Biraz daha uzasa çekilişle dükkan anahtarı vermeye kadar gidiyordu iş :) Niji nin güzel, akıllıca bir strateji ile recete konusu uzerinden yuklendigi gozumuzden kacmadı :)
Buradan sevgili @Niji Coffee Co. ya bir ricada bulunayım, hem tartışmaları sona erdirmek hemde dostluğu pekiştirmek adına, bizim kahvelerimizi de denemeleri, ve fikirlerini söylemeleri için onlarla paylaşmak isterim hemde
belki bir nezaket, centilmenlik gösterip bizim kahvelerimiz içinde birkaç reçete paylaşabilirler :)
Bir dahaki secimdede hep birlikte Niji yi destekler, onların kahvelerini deneme fırsatı bulmak isteriz.
Amacımız her zaman, birbirimiz yenmek değilde, nitelikli kahveyi daha çok kişiye tanıtmak, sevdirmek, sonuç olarak sektörü büyütüp hep birlikte daha çok kazanmak oldu.
 
Ben iki firmanında centilmence yarıştığına inanıyorum. Oldukça çekişmeli, heyecanlı geçti. @Niji Coffee Co. yu da tebrik ediyorum.
imkanlarımız dahilinde hepimiz, farklı motivasyonlar sunduk. Biraz daha uzasa çekilişle dükkan anahtarı vermeye kadar gidiyordu iş :) Niji nin güzel, akıllıca bir strateji ile recete konusu uzerinden yuklendigi gozumuzden kacmadı :)
Buradan sevgili @Niji Coffee Co. ya bir ricada bulunayım, hem tartışmaları sona erdirmek hemde dostluğu pekiştirmek adına, bizim kahvelerimizi de denemeleri, ve fikirlerini söylemeleri için onlarla paylaşmak isterim hemde
belki bir nezaket, centilmenlik gösterip bizim kahvelerimiz içinde birkaç reçete paylaşabilirler :)
Bir dahaki secimdede hep birlikte Niji yi destekler, onların kahvelerini deneme fırsatı bulmak isteriz.
Amacımız her zaman, birbirimiz yenmek değilde, nitelikli kahveyi daha çok kişiye tanıtmak, sevdirmek, sonuç olarak sektörü büyütüp hep birlikte daha çok kazanmak oldu.
Okan Bey kuruduk kaldık başlık nerede haha 😂
 
Herkesin yeni yılını kutlarım umarım güzel kahveleri içtiğimiz bir yıl olur. Bu ay çekişmeli ama güzel bir oylama oldu. Bazı okuduğum mesajları üzdü. Bu anket bir kazanma kaybetme oylamasından ziyade bir seçim oylaması. Bu ay Calibre Coffee seçildi, muhtemelen önümüzdeki ay Niji seçilecek. O yüzden hiç üzülmeye veya tartışmaya gerek yok.

Kahve Kulübü sizlerin mekanı. Burada oluşan olumsuz durumları tespit edip bizlere bildiren sizlersiniz. Aralık ayı anketinde sizlerden çok fazla bildirim geldi. Açılan yeni üyelikler ve konuya atılan ilk mesajlar vs... Bunun üzerine incelemede bulunduk ve bazı ip adreslerinden(ekran görüntüsü paylaşıldı) çok fazla üyelik açıldığını gördük. Buna hiç bir firmanın tenezzül etmediğinden emin olduğumuz ve bu manipülasyonu yapan kişilerin amaçlarına ulaşmaması amacı ile hızlıca aksiyon almaya çalıştık. Evet biraz bocaladık ama sonuçta kim seçilirse seçilsin Ocak ayında güzel kahveler içeceğimiz kesin :). Neden araştırma yapılmadı sorusuna gelirsek arkadaşlar kahve kulübünde hazır bir yazılım kullanıyoruz. Bu yazılımın izin verdiği ölçüde bilgileri görebiliyoruz. Anketin sonuçlarını sadece anketi başlatan görebiliyor. Bende Berker sonuçları açıkladığında görebiliyorum. Hangi ip hangi firmaya oy atmış göremiyoruz. Görebilsekte bunun için firmaları suçlayamayız. Baştada dediğim gibi hiç bir firmanın buna tenezzül edeceğini düşünmüyorum.

Toplu alımlar ile ilgili önerilerinizi dinlemeye her zaman hazırız. Ayrıca organizasyonların düzenlenmesinde yardımlarınız bizi çok mutlu eder.

Son olarak toplu alımı kazanan Okan Bey'i @OkanT tebrik eder. @Niji Coffee Co. ile ilgili nazik teklifi çok hoş. Her zaman dostluğun kazanması dileğiyle.

@OkanT Okan bey üyelerimizden yeterli ilgi olursa yeni mekanda bir buluşma organize etsek?
 
Son düzenleme:
Öncelikle herkesin yeni yılını kutlarım. Kahvelerimizle ve sağlıkla geçireceğimiz bir yıl olsun umarım. @OkanT sizi de tebrik ederim.

Sonuç başlığı açılmadan buraya yazayım dedim. Kahve çeşitliliği nispeten fazla olduğundan; yönlendirici olması adına kahvelerle ilgili çok kısa bir özet geçebilir misiniz, başlık açıldığında. Daha önceki firmalardan bazıları yapmıştı, şahsen oldukça yardımcı olduğunu düşünüyorum.
 
Ben n'yapyım bu gidişle. Biri bir el atsa benim sorun büyük. Yer kalmadı buzlukta hanim da beni dişari etmek yüzereyken yeni kahve deposu aranıyor. Toplu alımra dahi her ay canim çektiği kahveleri alim yapıyorum. Vakumlanmiş paketler buzlukta olmasa sorun yaşanır mi veya tazelık açısınden buzlukta saklamak ile normal ortamda fahiş bir fark var mi? Konu dişi oldu arkaşlar kusura bakmayın.
 
Ben n'yapyım bu gidişle. Biri bir el atsa benim sorun büyük. Yer kalmadı buzlukta hanim da beni dişari etmek yüzereyken yeni kahve deposu aranıyor. Toplu alımra dahi her ay canim çektiği kahveleri alim yapıyorum. Vakumlanmiş paketler buzlukta olmasa sorun yaşanır mi veya tazelık açısınden buzlukta saklamak ile normal ortamda fahiş bir fark var mi? Konu dişi oldu arkaşlar kusura bakmayın.
En verimlisi vakumlu bir şekilde buzlukta kalması buzluktan çıkan kahvede çok minimal değişim oluyor
 
Ben iki firmanında centilmence yarıştığına inanıyorum. Oldukça çekişmeli, heyecanlı geçti. @Niji Coffee Co. yu da tebrik ediyorum.
imkanlarımız dahilinde hepimiz, farklı motivasyonlar sunduk. Biraz daha uzasa çekilişle dükkan anahtarı vermeye kadar gidiyordu iş :) Niji nin güzel, akıllıca bir strateji ile recete konusu uzerinden yuklendigi gozumuzden kacmadı :)
Buradan sevgili @Niji Coffee Co. ya bir ricada bulunayım, hem tartışmaları sona erdirmek hemde dostluğu pekiştirmek adına, bizim kahvelerimizi de denemeleri, ve fikirlerini söylemeleri için onlarla paylaşmak isterim hemde
belki bir nezaket, centilmenlik gösterip bizim kahvelerimiz içinde birkaç reçete paylaşabilirler :)
Bu harika bir olay bu arada 🙏🏻.

@Niji Coffee Co. Alireza Bey ve Kevser hanım mutlaka olumlu dönüş yapacaktır buna 🥹
 
Herkesin yeni yılını kutlarım umarım güzel kahveleri içtiğimiz bir yıl olur. Bu ay çekişmeli ama güzel bir oylama oldu. Bazı okuduğum mesajları üzdü. Bu anket bir kazanma kaybetme oylamasından ziyade bir seçim oylaması. Bu ay Calibre Coffee seçildi, muhtemelen önümüzdeki ay Niji seçilecek. O yüzden hiç üzülmeye veya tartışmaya gerek yok.

Kahve Kulübü sizlerin mekanı. Burada oluşan olumsuz durumları tespit edip bizlere bildiren sizlersiniz. Aralık ayı anketinde sizlerden çok fazla bildirim geldi. Açılan yeni üyelikler ve konuya atılan ilk mesajlar vs... Bunun üzerine incelemede bulunduk ve bazı ip adreslerinden(ekran görüntüsü paylaşıldı) çok fazla üyelik açıldığını gördük. Buna hiç bir firmanın tenezzül etmediğinden emin olduğumuz ve bu manipülasyonu yapan kişilerin amaçlarına ulaşmaması amacı ile hızlıca aksiyon almaya çalıştık. Evet biraz bocaladık ama sonuçta kim seçilirse seçilsin Ocak ayında güzel kahveler içeceğimiz kesin :). Neden araştırma yapılmadı sorusuna gelirsek arkadaşlar kahve kulübünde hazır bir yazılım kullanıyoruz. Bu yazılımın izin verdiği ölçüde bilgileri görebiliyoruz. Anketin sonuçlarını sadece anketi başlatan görebiliyor. Bende Berker sonuçları açıkladığında görebiliyorum. Hangi ip hangi firmaya oy atmış göremiyoruz. Görebilsekte bunun için firmaları suçlayamayız. Baştada dediğim gibi hiç bir firmanın buna tenezzül edeceğini düşünmüyorum.

Toplu alımlar ile ilgili önerilerinizi dinlemeye her zaman hazırız. Ayrıca organizasyonların düzenlenmesinde yardımlarınız bizi çok mutlu eder.

Son olarak toplu alımı kazanan Okan Bey'i @OkanT tebrik eder. @Niji Coffee Co. ile ilgili nazik teklifi çok hoş. Her zaman dostluğun kazanması dileğiyle.

@OkanT Okan bey üyelerimizden yeterli ilgi olursa yeni mekanda bir buluşma organize etsek?
Bununla ilgili organizasyon grubunda bir çalışmaya başladık bile.
Tabii kuru kuru bir buluşma yakışmaz, çok farklı, enteresan kahveler tadacağımız özel bir etkinlik için son detayları belirliyoruz.
 
En verimlisi vakumlu bir şekilde buzlukta kalması buzluktan çıkan kahvede çok minimal değişim oluyor
Talha bey, en verimli saklama türü vakum ile buzluk ama buzluk ağzına kadar dolu ise... yapacak bişey kalmaz. Forum da yazan vakumlayıp illa buzlukta saklamak zorunda değil siniz bir yazi okudum. O yaziya istinaden emin olmak istedim. Yoksa benim saklama rotinim vakumlama ve buzlukta saklamak dir.
 
Ben iki firmanında centilmence yarıştığına inanıyorum. Oldukça çekişmeli, heyecanlı geçti. @Niji Coffee Co. yu da tebrik ediyorum.
imkanlarımız dahilinde hepimiz, farklı motivasyonlar sunduk. Biraz daha uzasa çekilişle dükkan anahtarı vermeye kadar gidiyordu iş :) Niji nin güzel, akıllıca bir strateji ile recete konusu uzerinden yuklendigi gozumuzden kacmadı :)
Buradan sevgili @Niji Coffee Co. ya bir ricada bulunayım, hem tartışmaları sona erdirmek hemde dostluğu pekiştirmek adına, bizim kahvelerimizi de denemeleri, ve fikirlerini söylemeleri için onlarla paylaşmak isterim hemde
belki bir nezaket, centilmenlik gösterip bizim kahvelerimiz içinde birkaç reçete paylaşabilirler :)
Bir dahaki secimdede hep birlikte Niji yi destekler, onların kahvelerini deneme fırsatı bulmak isteriz.
Amacımız her zaman, birbirimiz yenmek değilde, nitelikli kahveyi daha çok kişiye tanıtmak, sevdirmek, sonuç olarak sektörü büyütüp hep birlikte daha çok kazanmak oldu.

Son olarak toplu alımı kazanan Okan Bey'i @OkanT tebrik eder. @Niji Coffee Co. ile ilgili nazik teklifi çok hoş. Her zaman dostluğun kazanması dileğiyle.

@Niji Coffee Co. Alireza Bey ve Kevser hanım mutlaka olumlu dönüş yapacaktır buna 🥹
İyi akşamlar, Calibre’yi tebrik ederiz. Umarız ki heyecanlı ve güzel bir toplu alım olur.

Yanlış anlaşılma olmasın; reçete paylaşımı bizlerin bu aya özel yaptığı bir strateji değildi.
Niji kurulduğundan bu yana bizler tüm parametreleri göz önünde bulundurarak satışa sunduğumuz her bir kahve çekirdeğine elimiz de ki bütün ekipmanları kullanarak reçeteler oluşturmaktayız.
Bu yaklaşımızın en büyük meyvesini 2022 Demleme Şampiyonluğumuz ile aldığımızı düşünüyoruz.

Kahve kulübü bizler için her zaman güzel dostlukların ve paylaşımların adresi oldu.

2024'ün ilk ayında toplu alım anketinde, hem biz Niji Coffee co'yu hem de Calibre Coffee destekleyen kahve severlerin bol kahveli bir ay geçirmesi için bir katkımız olsun. @OkanT bey'in seçeceği bir kahveyi bizimle paylaşırsa, biz de mükemmel bir reçete ile taçlandırırız.
 
Son düzenleme:
Sevgili @Niji Coffee Co. ,

güzel dilekleriniz ve geri çevirmeyip olumlu cevap verdiğiniz için teşekkür ederiz.
Recete konusunda ise takılıyordum sadece, ortamı yumuşatmak adına.
kahveleriniz yarın yolda 🎉🎉🥳🥳
 
Geri
Üst