• Haziran Ayı Kahve Kulübü Toplu Alım Organizasyonu
    Sevgili Ziyaretçi Haziran ayı Kahve Kulübü ortak alım firması sizlerin oyları ile Niji Coffee seçildi. Bu konudan Mayıs ayı toplu alımı ile ilgili gelişmeleri öğrenebilirsin. Kahve Kulübü toplu alımı ve kulüp ile ilgili gelişmelerden, özel indirimlerden, yayınlardan hızlı bir şekilde haberdar olmak için buradan Whatsapp Kanalına katılmayı, Instagram ve Twitter adreslerinden bizi takip etmeyi unutmayın.
  • Telefon numaranızı paylaşmadan Kahve Kulübü duyurularından, güncel indirim ve kampanyalardan haberdar olmak istiyorsanız Bu Linke tıklayarak Kahve Kulübü Whatsapp Kanalını takip edebilirsiniz.

O_Atölye BeantoBar Çikolata Kahvekulübü Tadım Paketi

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan puspus
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

puspus

Barista
Konum
İstanbul-Anadolu
İsim
Yücel
Daha fazla  
İsim
Yücel
Espresso Makinesi
BFC Ela Junior
Değirmen
Mazzer Mini, Eureka Specilieta, Timemore Chesnut G1
Ekipmanlar
V60,Güralita,Delter, Chemex, Mokapot
Kahve Arkadaşlığı İstiyor musunuz?
Evet
Kahve Arkadaşlığı İl
İstanbul
Kahve Arkadaşlığı İlçe 1
Ümraniye
Kahve Arkadaşlığı İlçe 2
Ümraniye-Dudullu
Arkadaşlar Merhabalar,
O_Atölye Türkiye'de beantobar çikolata, nitelikli çikolata yapımında butik anlayışla devam eden ve bu alanda belki ilk diyebileceğim öncü firmalardan birisidir.


Nasıl ki bizler kahvede bir nitelik arayışında isek, Ender bey çikolata özünde bu nitelikleri arayan bir çikolata üstadı.
Yakın zaman önce hepimizin tanıdığı şampiyonumuz @orkunustel ile beraber bir tadım etkinliği gerçekleştirmişler ve Orkun'unda geçtiğimiz günlerde belirttiği üzere Kafein Kültürün Brazilya Sitio Sao Pedro ile Bali originli kakao çekirdeğinden bir çikolata üreteceklermiş.
Ender bey ilerleyen zamanlarda bu tarz tadım etkinliklerinin olacağını, bizlerinde katılım sağlamamızdan mutluluk duyacağını belirtti.
Gelelim tadım paketimize,
Ender bey Single origin kakao çekirdeklerinden ürettikleri "gerçek" çikolataları bizlerinde denemesi için "bize özel" bir tadım paketi ayarladılar.
3 ayrı originden oluşan 3x 50 gr'lık bu pakette;

%70 Single Origin Bali Jembrana ( Yoğun bal notaları, Hindistan cevizi, kiraz ve çiçek aromaları)
%70 Single Origin Tanzanya Kokoa Kamili ( Kırmızı ve Tropikal Meyveler, elma ve odunsu)
%80 Single Origin Nikaragua Nugu ( Yasemin, vanilya ve erik)

çikolataları bulunmakta.
287646185_2074368046075511_4289405880509896546_n.jpg288100835_5031803213584849_882141953234646980_n.jpg
Bu üçlü pakete bizler için kargo dahil indirimli fiyatı 170tl olarak shopier üzerinden link açtılar.


Linkin sadece kahvekulübüne özel olduğunu ayrıca tekrar hatırlatmak isterim. lütfen başka mecralarda paylaşmayalım.

Kahvenizin yanına nitelikli ve güzel bir eşlikçi olacağını düşünüyorum.
Ender beye tekrar hepimiz adına teşekkür ediyorum. Hepinize afiyet olsun.
 
Son düzenleme:
Ender Bey ile kahve festivalinde tanışma şansı elde etmiştim. Uzunca ve hoş bir sohbetimiz oldu kendisi ile.

"Nitelikli çikolata" uzun zamandan beri denemek istediğim, fakat hala şans bulamadığım bir konu. Yeni bir bütçe zorlayıcı hobi edinmekten kaçınıyor da olabilirim. Nitelikli çikolatada, metodoloji nitelikli kahve ile oldukça benziyor. Merakım da bu yönde oldukça artıyor.

Güzel bir paket olmuş. @puspus Teşekkürler.

Aklıma ilk takılan soru, artık burada hava sıcaklığı 36C civarı. Kargoda gelirken çikolatalar bu sıcaklığa dayanabilir mi olumsuz bir durum oluşur mu diye düşündüm. Bu konuda tecrübesi olan varsa duymak isterim.
 
Kendisine ileteyim, görürse kendi de cevap verecektir zaten.
 
Yaz sıcaklarında çikolata yapmak, saklamak ve göndermek problem. Geçen yıllarda soğuk zincir torbası ve buz aküler ile kargo yaptık. Ancak bu yıl yükselen ambalaj malzeme fiyatlarından dolayı mümkün gibi gözükmüyor. Kahve Kulübü için yaptığımız bu paketi de Haziran sonuna kadar yaparız ve İstanbul için sorun olmaz diye konuşmuştuk, Yücel ile. Çünkü bu aralar İstanbul da havalar serin seyrediyor.
Selamlar,
Ender
 
Yaz sıcaklarında çikolata yapmak, saklamak ve göndermek problem. Geçen yıllarda soğuk zincir torbası ve buz aküler ile kargo yaptık. Ancak bu yıl yükselen ambalaj malzeme fiyatlarından dolayı mümkün gibi gözükmüyor. Kahve Kulübü için yaptığımız bu paketi de Haziran sonuna kadar yaparız ve İstanbul için sorun olmaz diye konuşmuştuk, Yücel ile. Çünkü bu aralar İstanbul da havalar serin seyrediyor.
Selamlar,
Ender
hatay iskenderuna bakalım nasıl gelecek :) en kötü puding yaparız.
 
Arkadaşlar Merhabalar,
O_Atölye Türkiye'de beantobar çikolata, nitelikli çikolata yapımında butik anlayışla devam eden ve bu alanda belki ilk diyebileceğim öncü firmalardan birisidir.


Nasıl ki bizler kahvede bir nitelik arayışında isek, Ender bey çikolata özünde bu nitelikleri arayan bir çikolata üstadı.
Yakın zaman önce hepimizin tanıdığı şampiyonumuz @orkunustel ile beraber bir tadım etkinliği gerçekleştirmişler ve Orkun'unda geçtiğimiz günlerde belirttiği üzere Kafein Kültürün Brazilya Sitio Sao Pedro ile Bali originli kakao çekirdeğinden bir çikolata üreteceklermiş.
Ender bey ilerleyen zamanlarda bu tarz tadım etkinliklerinin olacağını, bizlerinde katılım sağlamamızdan mutluluk duyacağını belirtti.
Gelelim tadım paketimize,
Ender bey Single origin kakao çekirdeklerinden ürettikleri "gerçek" çikolataları bizlerinde denemesi için "bize özel" bir tadım paketi ayarladılar.
3 ayrı originden oluşan 3x 50 gr'lık bu pakette;

%70 Single Origin Bali Jembrana ( Yoğun bal notaları, Hindistan cevizi, kiraz ve çiçek aromaları)
%70 Single Origin Tanzanya Kokoa Kamili ( Kırmızı ve Tropikal Meyveler, elma ve odunsu)
%80 Single Origin Nikaragua Nugu ( Yasemin, vanilya ve erik)

çikolataları bulunmakta.
Ekli dosyayı görüntüle 20876Ekli dosyayı görüntüle 20877
Bu üçlü pakete bizler için kargo dahil indirimli fiyatı 170tl olarak shopier üzerinden link açtılar.


Linkin sadece kahvekulübüne özel olduğunu ayrıca tekrar hatırlatmak isterim. lütfen başka mecralarda paylaşmayalım.

Kahvenizin yanına nitelikli ve güzel bir eşlikçi olacağını düşünüyorum.
Ender beye tekrar hepimiz adına teşekkür ediyorum. Hepinize afiyet olsun.
kahvekulübü için uzun zamandır ne yaparsınız soruları geliyordu, buradaki tanıdıklarımdan ve farklı yerlerde karşılaştıklarımdan. şartların el verdiği ölçüde bu 3 lü single origin paketi hazırladık. umarım beğenirsiniz. şimdiden afiyet olsun.
 
kahvekulübü için uzun zamandır ne yaparsınız soruları geliyordu, buradaki tanıdıklarımdan ve farklı yerlerde karşılaştıklarımdan. şartların el verdiği ölçüde bu 3 lü single origin paketi hazırladık. umarım beğenirsiniz. şimdiden afiyet olsun.
Tekrar teşekkür ederim abi, nitelikli kahveye nitelikli bir eşlikçi olacak.
 
#344174579 sipariş koduyla alıma katıldım :ROFLMAO:

ilk defa nitelikli çikolata tadacağım (eğer dışarıda yediklerimiz nitelikli değilse). merak içinde bekliyorum.
 
Arkadaşlar Merhabalar,
O_Atölye Türkiye'de beantobar çikolata, nitelikli çikolata yapımında butik anlayışla devam eden ve bu alanda belki ilk diyebileceğim öncü firmalardan birisidir.


Nasıl ki bizler kahvede bir nitelik arayışında isek, Ender bey çikolata özünde bu nitelikleri arayan bir çikolata üstadı.
Yakın zaman önce hepimizin tanıdığı şampiyonumuz @orkunustel ile beraber bir tadım etkinliği gerçekleştirmişler ve Orkun'unda geçtiğimiz günlerde belirttiği üzere Kafein Kültürün Brazilya Sitio Sao Pedro ile Bali originli kakao çekirdeğinden bir çikolata üreteceklermiş.
Ender bey ilerleyen zamanlarda bu tarz tadım etkinliklerinin olacağını, bizlerinde katılım sağlamamızdan mutluluk duyacağını belirtti.
Gelelim tadım paketimize,
Ender bey Single origin kakao çekirdeklerinden ürettikleri "gerçek" çikolataları bizlerinde denemesi için "bize özel" bir tadım paketi ayarladılar.
3 ayrı originden oluşan 3x 50 gr'lık bu pakette;

%70 Single Origin Bali Jembrana ( Yoğun bal notaları, Hindistan cevizi, kiraz ve çiçek aromaları)
%70 Single Origin Tanzanya Kokoa Kamili ( Kırmızı ve Tropikal Meyveler, elma ve odunsu)
%80 Single Origin Nikaragua Nugu ( Yasemin, vanilya ve erik)

çikolataları bulunmakta.
Ekli dosyayı görüntüle 20876Ekli dosyayı görüntüle 20877
Bu üçlü pakete bizler için kargo dahil indirimli fiyatı 170tl olarak shopier üzerinden link açtılar.


Linkin sadece kahvekulübüne özel olduğunu ayrıca tekrar hatırlatmak isterim. lütfen başka mecralarda paylaşmayalım.

Kahvenizin yanına nitelikli ve güzel bir eşlikçi olacağını düşünüyorum.
Ender beye tekrar hepimiz adına teşekkür ediyorum. Hepinize afiyet olsun.
Aramızda Uluslararası Bira Koleksiyonerleri Buluşmasına katılan var ise, Sitio Sao Pedro x Bali çikolatasının ilk tadımını orada yapmıştık. Tadanlar varsa da deneyimlerini paylaşsınlar derim.

Bali'nin ağırlıklı tatlı, hafif asidik yapısını Sitio Sao Pedro asidite anlamında güçlendirdi, ağız sulandırıcı bir asiditeye sahip oldu bu çikolata bizce. Üstad Ender detayları paylaşabilir. Onun zevki ve çikolata konusundaki deneyimi olmasaydı böyle bir lezzet birliği ortaya çıkamazdı.

Seçki de ayrı bir keyifli, Tanzanya özellikle güçlü asiditesi, tropikal meyvemsi notalarıyla favorim.
 
Gaziantep te soğuk zincir torbaya tabi ise bende sipariş vereyim. ☺️

Bir aklıma takılan soru da 50gr yaklaşık kaç kalori oluyor? Bu aralar yediğim içtiğime dikkat ediyorumda ona göre tüketelim.
Hocam bi oturuşta bütün tableti yemezseniz çok sıkıntı olmaz, kahvenin yanına ufak ufak, hatta gerçek çikolata / katkısız olduğu için bence diyete de faydalı bir atıştırmalık.
 
Çikolatalarını severim bayağı da siparişim olmuştur.Kampanya için teşekkürler.
 
Yaz sıcaklarında çikolata yapmak, saklamak ve göndermek problem. Geçen yıllarda soğuk zincir torbası ve buz aküler ile kargo yaptık. Ancak bu yıl yükselen ambalaj malzeme fiyatlarından dolayı mümkün gibi gözükmüyor. Kahve Kulübü için yaptığımız bu paketi de Haziran sonuna kadar yaparız ve İstanbul için sorun olmaz diye konuşmuştuk, Yücel ile. Çünkü bu aralar İstanbul da havalar serin seyrediyor.
Selamlar,
Ender

Ben de Fethiye/Muğla'dayım. Podisi'den aldıklarım sorunsuz geldi ama hep kış aylarıydı. Siz sipariş verme mi diyorsunuz şimdi? Öyleyse umarım kışın da bir kampanya yaparsınız.
 
Ben de Fethiye/Muğla'dayım. Podisi'den aldıklarım sorunsuz geldi ama hep kış aylarıydı. Siz sipariş verme mi diyorsunuz şimdi? Öyleyse umarım kışın da bir kampanya yaparsınız.
İstanbul için buz aküsüz yollanacak, İskenderun'a buzlu gönderilen size de gönderilir diye düşünüyorum. Ender abi ilgilenecektir.
 
260 gram da ben diyorum. Yaklaşan çikolata ısmarlasın mı? :)
Aslında niyetimle yazdığım aynı değil. 260kalori yazacağıma gram demişim. Yaklaşan kazansın düşüncesi vardı ama ''50 grm kalori karşılığına yaklaşan kaybeder'' yazmışım.
Hiç çamura yatmadan kaybettiğimi açıklıyorum ama(: niyetim belliydi(: ben işin işine kahve girince kalori düşer diye hesaplamıştım ama nafileymiş(:
Neden olmasın. Ben varım.
1655894520749.png
583 / 2 = 291,5 kalori 50grm karşılığı(: 300 diyerek siz yaklaştınız. kargo adresini alabilir miyim

@puspus özel mesajlarımızı burada paylaştığım için beni dava etmezseniz çok sevinirim. zaten bir kayıp yaşadım(:
 
Geri
Üst