• Mayıs Ayı Kahve Kulübü Toplu Alım Organizasyonu
    Sevgili Ziyaretçi Mayıs ayı Kahve Kulübü ortak alım firması sizlerin oyları ile Montag Coffee seçildi. Bu konudan Mayıs ayı toplu alımı ile ilgili gelişmeleri öğrenebilirsin. Kahve Kulübü toplu alımı ve kulüp ile ilgili gelişmelerden, özel indirimlerden, yayınlardan hızlı bir şekilde haberdar olmak için buradan Whatsapp Kanalına katılmayı, Instagram ve Twitter adreslerinden bizi takip etmeyi unutmayın.
  • Telefon numaranızı paylaşmadan Kahve Kulübü duyurularından, güncel indirim ve kampanyalardan haberdar olmak istiyorsanız Bu Linke tıklayarak Kahve Kulübü Whatsapp Kanalını takip edebilirsiniz.

Normcore V1 El değirmeni

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan Takeaway
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

Takeaway

Barista
Konum
İzmir
İsim
Engin
Daha fazla  
İsim
Engin
Espresso Makinesi
Arçelik k-3185
Değirmen
Normcore v1,Peugeot Kronos
Ekipmanlar
Aeropress,Hario V60-02 plastik 02 ,Clever dripper,crystal eye 01,Deko tartı, French Press,Arçelik Telve
Kahve Arkadaşlığı İstiyor musunuz?
Evet
Kahve Arkadaşlığı İl
İzmir
Kahve Arkadaşlığı İlçe 1
Gaziemir
Kahve Arkadaşlığı İlçe 2
Menderes
Merhaba
Yaklaşık bir buçuk ay önce çekilişten kazandığım el değirmenimisizinle paylaşmak istedim. Forumda daha önce bilenler vardır . Hatta @teyyaredenkahve nin deneyimlediğini biliyorum:) Ondaki v1 miydi v2 miydi hatırlayamadım.
Ürünün ülkemizde şimdilik satışı yok. Kendi web sitesinden almak isteyen olursa ücretsiz kargo avantajı var.
Değirmenin çekirdek haznesi 25 gr . Bir kaç gram daha çekirdek türüne göre değişebilir.
Ürünün görüntüsünü ve malzeme kalitesini çok beğendim. Alt haznesinin cam olmamasına ayrıca sevindim.
Ergonomisi de kolaylıkla kavramayı sağlıyor. Zaten gördüğüm kadarıyla bu tarz değirmenlerin ergonomisi birbirine yakın oluyor . Fikir olsun diye bir miktar 9 ve 17 klik ayarında öğüttüm . Çekirdeklere zam geldi dahasını heba edemem :)
V60 öğütüm performansını beğendim. Eski değirmenime göre bariz bir şekilde daha az toz üretiyor. Fincanlarıma da bu fark yansıdı diyebilirim.

Hızlı bir kutu açılım videosu da ekliyorum.
Bu arada ürün 79$ .Ürün hollanda posta yoluyla 1 ayda geldi. Herkes bu durumdan şikayetçi. Kargo paketinin üzerinde 20$ yazıyordu. Buradaki gümrükte mi yazdılar bilemedim. Vergisi 46 lira çıktı. Fotoğraftaki hassas tartımı 100 liraya almıştım 35 lira vergi ödemiştim . Elektronikle arasında fark var herhalde . Aklıma başka ekleyebileceğim birşey gelmedi. Merak ettiğiniz birşey olursa sorabilirsiniz.


 

Ekli dosyalar

  • D4A5EF2A-54B2-42B5-9AA3-6E76CFFA48F6.png
    D4A5EF2A-54B2-42B5-9AA3-6E76CFFA48F6.png
    539 KB · Görüntüleme: 55
  • CF2D4E79-FB29-4DDC-BE3A-06AEA43DF8CE.png
    CF2D4E79-FB29-4DDC-BE3A-06AEA43DF8CE.png
    499.3 KB · Görüntüleme: 56
  • CA25075F-4A35-4EF5-B735-381E41D09797.png
    CA25075F-4A35-4EF5-B735-381E41D09797.png
    490.2 KB · Görüntüleme: 55
  • 1191B486-84AB-4A48-AF19-43C687AD024A.png
    1191B486-84AB-4A48-AF19-43C687AD024A.png
    702.7 KB · Görüntüleme: 54
  • AFF21187-615F-410A-91EC-486015668B9E.png
    AFF21187-615F-410A-91EC-486015668B9E.png
    553.4 KB · Görüntüleme: 54
  • AA667AA4-2ECD-422E-9B6E-CA576AA7893E.png
    AA667AA4-2ECD-422E-9B6E-CA576AA7893E.png
    544.9 KB · Görüntüleme: 60
Yakın zamanda espresso performansını da denemek istiyorum. Kılavuzunda Türk kahvesinden french press e kadar aralık vermişler. Onu da deneyince paylaşırım.
 

Ekli dosyalar

  • E97C1D87-78CA-4CD5-96C0-B4FA25824F80.png
    E97C1D87-78CA-4CD5-96C0-B4FA25824F80.png
    536.6 KB · Görüntüleme: 48
  • 45D35C98-1521-435A-9B47-DE4C620C90B3.png
    45D35C98-1521-435A-9B47-DE4C620C90B3.png
    523.4 KB · Görüntüleme: 38
  • EB790067-7AD0-43C6-8060-0F4D5514C18C.png
    EB790067-7AD0-43C6-8060-0F4D5514C18C.png
    539.9 KB · Görüntüleme: 35
  • 9AE50E87-71B7-4072-8755-56844BF5A727.jpeg
    9AE50E87-71B7-4072-8755-56844BF5A727.jpeg
    75.1 KB · Görüntüleme: 50
O Kronos'u hâlâ hatırlıyorum :) Nasıl aldığınızdan bu yana performansı?

Ayrıca bunu da güle güle kullanın. Normcore ürünleri çok sık geliyor karşıma sosyal medyada.
 
O Kronos'u hâlâ hatırlıyorum :) Nasıl aldığınızdan bu yana performansı?

Ayrıca bunu da güle güle kullanın. Normcore ürünleri çok sık geliyor karşıma sosyal medyada.
Teşekkür ederim . Kronos çok kahrımı çekti. İki kusuru dışında( üst haznesinin açık olması bazen çekirdek fırlıyor, ve ergonomik olarak çok iri olması beni zorlamıştı biraz) bugüne kadar işimi rahatlıkla gördü. Kullanmasam bile dekoratif olarak çok hoşuma gidiyor.
Normcore için rahatlıkla kaliteli diyebilirim.
 
Güle güle kullanın.

Ben de V1 ve V2 modelleri var. Kesicileri aynı. Aralarında tasarım değişiklikleri mevcut. Kutu içerikleri gayet tatmin edici. Hatta piyasadaki en iyilerden diyebilirim.

V1 ve V2 için sosyal medya üzerinden detaylı paylaşımlar yapmıştım diye hatırlıyorum. Hala bazı reçeteleri bu değirmenlere göre veriyorum. Tatilde de yanımdan ayırmamıştım.
 
Bu değirmenin en ucuz ve ilk versiyonu Xeoleo değirmenler. Sonrakiler üstüne yapılan eklemelerle farklı markalarda. Fabrika çıkışı bazı hataları vardı, Xeoleo sonraki üretimlerde onları düzeltti. Bendeki değirmenin fabrika çıkışı montaj hatasını kendim düzeltmiştim. Düzeltmeden sonra gözle görülür, fincanda hissedilir derecede olumlu değişim gözlemlemiştim. Filtre öğütümleri gayet başarılıydı. Türk kahvesi ve espressoda ise istediğim standartları tam olarak alabildiğimi söyleyemem.

Görünüm itibariyle Xeoleo ile kıyaslayınca, aks sistemine ekleme yaptıklarını bunun dışında çalışma prensibine doğrudan katkı sağlayan başka bir değişiklik göremiyorum tasarımda. Alttaki ayar kadranını değiştirseler daha güzel olabilirdi.
 
Geri
Üst