Takeaway
Barista
- Konum
- İzmir
- İsim
- Engin
Daha fazla
- İsim
- Engin
- Espresso Makinesi
- Arçelik k-3185
- Değirmen
- Normcore v1,Peugeot Kronos
- Ekipmanlar
- Aeropress,Hario V60-02 plastik 02 ,Clever dripper,crystal eye 01,Deko tartı, French Press,Arçelik Telve
- Kahve Arkadaşlığı İstiyor musunuz?
- Evet
- Kahve Arkadaşlığı İl
- İzmir
- Kahve Arkadaşlığı İlçe 1
- Gaziemir
- Kahve Arkadaşlığı İlçe 2
- Menderes
Merhaba
Yaklaşık bir buçuk ay önce çekilişten kazandığım el değirmenimisizinle paylaşmak istedim. Forumda daha önce bilenler vardır . Hatta @teyyaredenkahve nin deneyimlediğini biliyorum
Ondaki v1 miydi v2 miydi hatırlayamadım.
Ürünün ülkemizde şimdilik satışı yok. Kendi web sitesinden almak isteyen olursa ücretsiz kargo avantajı var.
Değirmenin çekirdek haznesi 25 gr . Bir kaç gram daha çekirdek türüne göre değişebilir.
Ürünün görüntüsünü ve malzeme kalitesini çok beğendim. Alt haznesinin cam olmamasına ayrıca sevindim.
Ergonomisi de kolaylıkla kavramayı sağlıyor. Zaten gördüğüm kadarıyla bu tarz değirmenlerin ergonomisi birbirine yakın oluyor . Fikir olsun diye bir miktar 9 ve 17 klik ayarında öğüttüm . Çekirdeklere zam geldi dahasını heba edemem
V60 öğütüm performansını beğendim. Eski değirmenime göre bariz bir şekilde daha az toz üretiyor. Fincanlarıma da bu fark yansıdı diyebilirim.
Hızlı bir kutu açılım videosu da ekliyorum.
Bu arada ürün 79$ .Ürün hollanda posta yoluyla 1 ayda geldi. Herkes bu durumdan şikayetçi. Kargo paketinin üzerinde 20$ yazıyordu. Buradaki gümrükte mi yazdılar bilemedim. Vergisi 46 lira çıktı. Fotoğraftaki hassas tartımı 100 liraya almıştım 35 lira vergi ödemiştim . Elektronikle arasında fark var herhalde . Aklıma başka ekleyebileceğim birşey gelmedi. Merak ettiğiniz birşey olursa sorabilirsiniz.
www.normcorewares.com
Yaklaşık bir buçuk ay önce çekilişten kazandığım el değirmenimisizinle paylaşmak istedim. Forumda daha önce bilenler vardır . Hatta @teyyaredenkahve nin deneyimlediğini biliyorum
Ürünün ülkemizde şimdilik satışı yok. Kendi web sitesinden almak isteyen olursa ücretsiz kargo avantajı var.
Değirmenin çekirdek haznesi 25 gr . Bir kaç gram daha çekirdek türüne göre değişebilir.
Ürünün görüntüsünü ve malzeme kalitesini çok beğendim. Alt haznesinin cam olmamasına ayrıca sevindim.
Ergonomisi de kolaylıkla kavramayı sağlıyor. Zaten gördüğüm kadarıyla bu tarz değirmenlerin ergonomisi birbirine yakın oluyor . Fikir olsun diye bir miktar 9 ve 17 klik ayarında öğüttüm . Çekirdeklere zam geldi dahasını heba edemem
V60 öğütüm performansını beğendim. Eski değirmenime göre bariz bir şekilde daha az toz üretiyor. Fincanlarıma da bu fark yansıdı diyebilirim.
Hızlı bir kutu açılım videosu da ekliyorum.
Bu arada ürün 79$ .Ürün hollanda posta yoluyla 1 ayda geldi. Herkes bu durumdan şikayetçi. Kargo paketinin üzerinde 20$ yazıyordu. Buradaki gümrükte mi yazdılar bilemedim. Vergisi 46 lira çıktı. Fotoğraftaki hassas tartımı 100 liraya almıştım 35 lira vergi ödemiştim . Elektronikle arasında fark var herhalde . Aklıma başka ekleyebileceğim birşey gelmedi. Merak ettiğiniz birşey olursa sorabilirsiniz.
Normcore / Manual Coffee Grinder / V1.1
V1.1 grinder is now available with the following improved features: Replaced the glued-on skin with a minimal-looking anti-slip silicone sleeve, and the acrylic lid is now replaced with an aluminum lid for better durability. Also, the walnut handle knob size increased for a better gripping...
www.normcorewares.com
Ekli dosyalar
-
D4A5EF2A-54B2-42B5-9AA3-6E76CFFA48F6.png539 KB · Görüntüleme: 55 -
CF2D4E79-FB29-4DDC-BE3A-06AEA43DF8CE.png499.3 KB · Görüntüleme: 56 -
CA25075F-4A35-4EF5-B735-381E41D09797.png490.2 KB · Görüntüleme: 55 -
1191B486-84AB-4A48-AF19-43C687AD024A.png702.7 KB · Görüntüleme: 54 -
AFF21187-615F-410A-91EC-486015668B9E.png553.4 KB · Görüntüleme: 54 -
AA667AA4-2ECD-422E-9B6E-CA576AA7893E.png544.9 KB · Görüntüleme: 60