Snowflakecoffee
Yeni Üye
- İsim
- Ahmetgedik
Daha fazla
- İsim
- Ahmetgedik
Merhabalar Uzun zamandir comandante kullaniyorum Yaklaşık 6 ay önce niche zero edindim espresso ve türk kahvesi çekimlerim de hiç bir sıkıntı yaşamadim cok guzel sonuclar aldim fakat filtre kahve demlerken sorun yaşiyorum bi turlu istedigim verimi alamadim niche kullanan arkadaslar filtre kahve için hangi aralikta öğütüm yapıp demlemektedirler yada tutarlı sonuç alabiliyorlar mı
Ekipman olarak origami ve v60 plastik kullanıyorum filtre kâğıtlarım cafec th-1,th-2,th-3
Yasadigim sorunlar ise tikanma ve surenin 3.30 un uzerine cikmasi
Sonuç olarak demlemelerimde comandante de yakaladigim tutarlılık ve tat olmadı hiç bir zaman
Ekipman olarak origami ve v60 plastik kullanıyorum filtre kâğıtlarım cafec th-1,th-2,th-3
Yasadigim sorunlar ise tikanma ve surenin 3.30 un uzerine cikmasi
Sonuç olarak demlemelerimde comandante de yakaladigim tutarlılık ve tat olmadı hiç bir zaman