Ayvazjoker
Yeni Üye
- İsim
- Kerem
Daha fazla
- İsim
- Kerem
Merhabalar , bugün ilk makinem Nespresso Essenza Mini C30 aldım 2. El olarak güzel bir makina fakat bilmediğimden dolayı bir şey sormak istiyorum. Kapsülü basıp çalıştırdıktan 1 2 saniye sonra ilk başta birazcık su akıp sonra kahve akıyor normal mi yoksa ileride sorun çıkarır mı?