• Ekim Ayı Kahve Kulübü Toplu Alım Organizasyonu
    Sevgili Ziyaretçi Ekim ayı Kahve Kulübü ortak alım firması sizlerin oyları ile Coffee Department olarak seçildi. Bu konudan Ekim ayı toplu alımı ile ilgili gelişmeleri öğrenebilirsin. Kahve Kulübü toplu alımı ve kulüp ile ilgili gelişmelerden, özel indirimlerden, yayınlardan hızlı bir şekilde haberdar olmak için buradan Whatsapp Kanalına katılmayı, Instagram ve Twitter adreslerinden bizi takip etmeyi unutmayın.
  • Telefon numaranızı paylaşmadan Kahve Kulübü duyurularından, güncel indirim ve kampanyalardan haberdar olmak istiyorsanız Bu Linke tıklayarak Kahve Kulübü Whatsapp Kanalını takip edebilirsiniz.

Motorcu kahveseverler buraya.

Konu açmışken yazayım, hemen yan sokağa gidicem, şuradan dönücem gelicem diye ihmal etmeyip her seferinde bütün ekipmanlarınızı eksiksiz giyip sürelim motorlarımızı. Ekipman derken bir tek kask ve eldivenden bahsetmiyorum. Nasıl olsa scooter sürüyoruz deyip scooter rekamlarındaki gibi yarım kaskla sürmeyin, kazalarda hasar gören kasklardan yapılan bir istatistiğe göre kaskların %50'si önden çene kısmından hasar almış, yani yarım kask giyince çenenizin asfalta vurup sonra da yüzünüzün sürtünmesi olasılığı yarı yarıya, yani koruma anlamında hiç bir faydası yok, yazı tura atmak gibi. Tam kapalı kask ya da çenesi açılan ama sürüş anında düzgünce kapatılmış ve kazada açılmayacak bir kask kullanmak şart.
Yine ekipman derken kask, eldiven, mont bunlar en görünen ve bilinen ekipmanlar ama yolda sürtünmede yırtılmayacak kevlar destekleri olan, dizlerinde de korumaları olan pantalonları da ihmal etmemek gerek. Bunların kot versiyonları bütün gün ofiste giymeye de uygun oluyor, rahatsız etmiyor fazla.

Tabi en önemlisi ayak bileklerini ve kaval kemiğini koruyan motosiklet için üretilmiş bot giymeyi ihmal etmemek gerek. Forum adminimiz bizden daha iyi bilir, kendisi ortopedi uzmanı bir doktor, kesin bu şekilde korumalı bot giymeyip de motosiklet kazasında ayak bileğindeki karmaşık kemikleri dağılmış bir hastanın ameliyatında saatler geçirip yorulmuştur, yormayalım adminimizi, önlemimizi alalım önceden.
 
Şuan Motorumu Satmış olsamda En kısa Zamanda Yamaha MT-25 ABS ile tekrar sahalarda olacağım :) Grup Yamahacı Çıktı :D
 
Çift 600cc ve çift ufak cc kullanan ben ; zamanla sadece 155cc bir scooter ile hayatıma devam ediyorum. Sebepse belli market alışverişi :)
Bendede vardı bir Ara 600cc ve 1000cc motorlar ama bende artık beygir küçültme yoluna gittim ama senin kadar değil tabiki :D Bana gelmez scoter çok uzun yol yapıyoruz toprak yollara giriyoruz Kamp için MT-25 ABS iyidir :)
 
Motorculardan ses çıkmıyor bir süredir.

Bu virus salgını zamanlarında motorlarımızın değerini daha çok bilelim. Bir yılı geçik süredir kaza yaptığımdan beri motora binmeyip işe metrobüsle gidip geliyordum ama artık normale dönüp işyerine gidip gelmeye başlaynca da kolay kolay, çok mecbur kalmadıkça toplu taşımaya binmem. Her gün işyerine 50km yolu arabayla gitmek de istanbul trafiğinde eziyet olur. İyi ki satmamışım motorumu.
 
Xmax ın Beşiktaş içinde ağır olmasından dolayı elimden çıkardım. Vespa istiyorum 🤔 bakalım
 
Xmax ın Beşiktaş içinde ağır olmasından dolayı elimden çıkardım. Vespa istiyorum 🤔 bakalım

xmax Beşiktaş gibi kalabalık şehir merkezi yerler için hantal kalması normal.
Ben büyükçekmecedeyim ve xmax ile her gün Levent'e gidip geliyordum. E5 ve TEM otoyolu kulandığım için daha küçüğüyle zorlanacaktım. Br kaç sefer kokoreç yemeye Beşiktaş'a gitmişliğim de var.

xmax'i elimden çkarsam yerine kolay kolay bir şey alamam, motor fiyatları fena artmış. Hatta iyi bir kask alayım diye kask fiyatlarına baktım onlar bile fena uçmuş.
 
Dediğiniz gibi yol yapacaksanız xmax harika. Ancak biz kısa mesafeden başka kullanmıyorduk ve hem bu bölge hem vücut yapısı olarak hatalı bir seçim oldu))
 
Merhabalar,
Ben biraz 3-4 silindirciyim sürüş karakterine vs göre öyle alıştım ve keyif alıyorum ona göre genelde sport touring tarzı motorlar ilgimi çekiyor ve kullanmayı tercih ediyorum.

Kısa sürüşler yaptığım dönemlerde Xmax 250 de kullandım ve memnun kaldım.
 
Bir dönem motocross sürücüsüydüm, motor benim için hiç ulaşım aracı olmadı hep ekstrem tarafı ilgimi çekti hala da öyle aslında tabi yaşadığım bölgenin de bunda biraz etkisi var bir çok motocross/offroad parkurunun bulunduğu bir bölgede yaşıyorum ama malum evlilikler sanırım motor sürücülerinin en büyük düşmanıdır, evlenip çoluk cocuğa karışmış herkes bununla belli bi boyutta mutlaka mücadele vermiştir diye düşünüyorum :)

3 yıllık aradan sonra tekrar t2 cross düşüncem var, ikinci bir seçenek de şehir kullanımı için naked/cafe racer tarzı motorlar ilgimi çekiyor özellikle Husqvarna Vitpilen radarımda inşallah bi karar verip tekrar motor hasretimi gidericem :)
 
Reklam olmasın da bizim mekana beklerim motor sohbeti için salgın geçerse, ben genelde olmam orada ama jaberli olursa ben de gelirim. asıl sahibi de iyi motorcudur caffe soske'nin. Bomontide, yakında kask ile gelene indirim isteyeceğim :)

Ben gazcıydım eskiden, şu an pist harici ülke yollarında gazlamamaya söz verdim kendime. 98 model karbüratörlü 4 silindir 750cc yarış motorum var.
 
Bir dönem motocross sürücüsüydüm, motor benim için hiç ulaşım aracı olmadı hep ekstrem tarafı ilgimi çekti hala da öyle aslında tabi yaşadığım bölgenin de bunda biraz etkisi var bir çok motocross/offroad parkurunun bulunduğu bir bölgede yaşıyorum ama malum evlilikler sanırım motor sürücülerinin en büyük düşmanıdır, evlenip çoluk cocuğa karışmış herkes bununla belli bi boyutta mutlaka mücadele vermiştir diye düşünüyorum :)

3 yıllık aradan sonra tekrar t2 cross düşüncem var, ikinci bir seçenek de şehir kullanımı için naked/cafe racer tarzı motorlar ilgimi çekiyor özellikle Husqvarna Vitpilen radarımda inşallah bi karar verip tekrar motor hasretimi gidericem :)

Motocross hep ilgimi çekti ama bana daha çok spor olrak göründüğü için uzak durdum.
İstanbul trafiğinden bıkınca bir küçük scooter alırım, kafama bir yarım kask giyip fıtı fıtı her yere giderim diye girişmiştim motor olayın, sonra evle iş aras uzak olunca küçük scooter ile otobanda beni ezerler deyip mecburen büyük scooter aldım, sonra daha ehiyet almamışken konuyu araştırınca scooter da olsa öye kafaya yarım kaskı tak hemen yola çık gibi olmadığın görüp ne kadar ekipmana ihtyacım varsa hepsini aldım. Zaten sooter da olsa ylu boş bulunca süreklli 120 ile gidebilen aletler bunlar ki arabayla 90'ı geçince korkan insanım ben, benim bile hoşuma gitti.

Şimdi bir yılı geçti motora binemiyorum. Teklikeli olduğu içinn eşim karşıydı zaten, geçen yıl kaza geçirip köprücükk kemiğimi kırınca artık hiç ikna edemez oldum. Yaa ne güzel yeşil pasaportum var, yazın haftasonu motora atlar ipsaladan çıkar dolanır gelirdim derken schengen vizesi değil yengen vizesymiş sorun. :)

Bütün ısrarlara karşın motoru satmadım, bu virus salgını olayını bahane edip bundan sonra toplu taşıma tehlikeli bari motorla işe gidi geleyim arabayla bu trafikte mümkün değil bahanesi ile tekrar motora binmeye başlamay planlıyorum. Tabi önce yine bir güvenli sürüş eğitimi almadan trafiğe çıkmam herhalde.
 
Son düzenleme:
Geri
Üst