• Haziran Ayı Kahve Kulübü Toplu Alım Organizasyonu
    Sevgili Ziyaretçi Haziran ayı Kahve Kulübü ortak alım firması sizlerin oyları ile Niji Coffee seçildi. Bu konudan Mayıs ayı toplu alımı ile ilgili gelişmeleri öğrenebilirsin. Kahve Kulübü toplu alımı ve kulüp ile ilgili gelişmelerden, özel indirimlerden, yayınlardan hızlı bir şekilde haberdar olmak için buradan Whatsapp Kanalına katılmayı, Instagram ve Twitter adreslerinden bizi takip etmeyi unutmayın.
  • Telefon numaranızı paylaşmadan Kahve Kulübü duyurularından, güncel indirim ve kampanyalardan haberdar olmak istiyorsanız Bu Linke tıklayarak Kahve Kulübü Whatsapp Kanalını takip edebilirsiniz.

Molent Pocket mi Timemore Chestnut C3 S2C mi?

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan MKA_
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

MKA_

Yeni Üye
İsim
Mehmet Kemal
Daha fazla  
İsim
Mehmet Kemal
Aranıza yeni katıldım yeni bir el değirmeni alma arefesindeyim. İki değirmende aynı fiyatlarda siz hangisini önerirsiniz? Çoğunlukla moka pot ve filtre kahve için kullanılacak. Şimdiden teşekkürler...
 
Aktif bir şekilde ikisini de kullanan @cemix bey bu konuda tecrübeli size fikir verecektir.

Öte yandan bence C3. Çok daha geniş bir kitleye sahip. Kapasitesi daha yüksek. Özellikle filtrede molent den daha başarılı.
 
Performans olarak yakınlar bu yüzden kullanım amacına iyi karar vermek lazım. Sadece öğütüm kalitesi yönünden bakarsak filtrede C3 bir adım önde diyebilirim.
Mokapotta Pocket fincanlarını daha çok sevdim ama büyük fark yok C3 de mutlu eder.
Türk kahvesinde inceye inmede benim Pocket daha başarılı ama aksini diyen arkadaşlar da oldu anlam veremedim.
Pocket plastik gövdesiyle daha korunaklı, kamp vs için daha uygun. Alt kısmın temizlemesi daha kolay.
C3 te ince ayarlarda altta kahve kalıyor temizlik çok az zorlaşıyor ama fırça olduğu için pek de sorun sayılmaz.
C3 cevirmesi daha kolay gibi.
Pocket daha hızlı.
Genel olarak ben C3 dedim. İnce Öğütümler ağırlıkta olanlar bence zpressolara bakabilirler onlarda tecrübem yok.
 
Geri
Üst