• Mayıs Ayı Kahve Kulübü Toplu Alım Organizasyonu
    Sevgili Ziyaretçi Mayıs ayı Kahve Kulübü ortak alım firması sizlerin oyları ile Meet Lab Coffee olarak seçildi. Bu konudan Şubat ayı toplu alımı ile ilgili gelişmeleri öğrenebilirsin. Kahve Kulübü toplu alımı ve kulüp ile ilgili gelişmelerden, özel indirimlerden, yayınlardan hızlı bir şekilde haberdar olmak için buradan Whatsapp Kanalına katılmayı, Instagram ve Twitter adreslerinden bizi takip etmeyi unutmayın.
  • Telefon numaranızı paylaşmadan Kahve Kulübü duyurularından, güncel indirim ve kampanyalardan haberdar olmak istiyorsanız Bu Linke tıklayarak Kahve Kulübü Whatsapp Kanalını takip edebilirsiniz.

Molent Müşteri Memnuniyeti

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan refugee
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

refugee

Barista
Konum
Sakarya Serdivan
İsim
mhmtctnr
Daha fazla  
İsim
mhmtctnr
Kahve Arkadaşlığı İl
Sakarya
Kahve Arkadaşlığı İlçe 1
Serdivan
Arkadaşlar merhaba sizlere yaşadığım bir memnuniyeti anlatmak istedim:

1 yıldan fazla süre önce aldığım Molent g50 kahve değirmenimi böyle uzunca bir süredir keyifle kullanmaktaydım ki geçtiğimiz hafta değirmenin kol topuzu yerinden çıktı (ahşap küre olan model) tekrar takmak için inceledim ilk önce kendim yapıştırayım diye düşündüm fakat kol topuzu içerisinde bulunan rulmanın içerisine yapıştırıcı kaçırırım ve rulman bozulur endişesiyle vazgeçtim ve beni nasıl tamir edebileceğim konusunda bilgilendirirler düşüncesiyle Molent'i aramaya karar verdim. Niyetim kesinlikle ürünle ilgili şikayetçi olmak değildi sadece nasıl onaralım diye fikir almaktı ki bu tarz mekanik ürünlerde bu gibi durumların yaşanması bence gayet normal.

Bir yıldan uzun bir süre önce alışveriş yaptığım ve bugüne kadar, bu süre zarfında hiç konuşmadığım firma yetkilisi hanımefendi telefonu Buyrun Mehmet Bey diye açınca inanın şok oldum... Kendisine öncelikle böyle bir karşılama için teşekkür ettikten sonra problemi anlattım ve beni İlhan Bey'e yönlendirdi bütün kibarlığı ve mahcubiyetini hissettiğim İlhan bey çok sağ olsunlar birden fazla çözüm yolu ürettiler isterseniz biz yeni kol gönderelim isterseniz yeni topuz gönderelim isterseniz topuz rulmanlı olsun vs. vs. vs. ve birlikte kolu kendilerine göndermem konusunda anlaştık. işvlp

Buradan tekrar tekrar teşekkür diyorum kendilerine gerçekten müşteri memnuniyetini birinci planda tutup önemsedikleri için ve para kazanmayı ikinci planda tuttukları için.

Tüm kahve severlere Molent ürünlerini tavsiye ederim...
 
ilk aldığımda yapışkan sorunu oldu 4 kez değirmen gitti gitti geldi.

Klik topuzlarında sorun yaşamıştım. 2 hafta boyunca yeni parça gönderilmedi. Kendilerine ulaştığımda burası çok karışık, işlerimiz yoğun, cenazemiz var şeklinde bugün yarın diyerek oyalandım. 3 tane parça yollandı hiç biri olmadı. Sonra benden değirmen istendi. Bunlar olurken ben vaktimden ve enerjimden harcayarak ilk aldığımla birlikte 8 kez kargoya gittim. Değirmen geldiğinde yere düşmüş, köşesi ezilmiş geldi. 3 kat pat pata sarıp yollamama rağmen kargoda zarar görmüş dendi. Kendilerine bu benim değirmenim değil dediğimde bizlik bir şey yok dendi. Telefonlarıma bakılmadı whatsapp da görüldü atıldı.

Kahve severlere molent ürünlerini tavsiye etmiyorum.
 
Birbirine tamamen zıt kullanıcı deneyimi... Ben bu durumdan marka adına nasıl sonuç çıkarırım bilemedim ama umarım benim yaşadığım benzeri olumlu deneyimler yaşayanlar çoğunluktadır.

@aliduman yaşadıklarınız beni şaşırttı doğrusu, İlhan Bey oldukça diyaloğu düzgün anlaşması kolay birisi iletişim sorunu yaşadığınızı zannediyorum, umarım burda yazdığınız yorum dikkatlerini çeker ve geç de olsa olumlu yaklaşımda bulunurlar.
 
Bende en baştan sona kadar herhangi bir çıkışta bulunmadım. İlk aldığımda sorunlar olduğunda dahi iade vs konuları açmadım. Belki 1000 de 1 olan bir şey bana denk geldi. Sonuç olarak herkese keyifli kahveler dilerim.
 
Molent Pocket kullanıyorum, alalı 1 yılı geçti, geçen ay dişi ve erkek burr birlikte dönmeye başlayınca ilhan abiyi aradım, ticari kargo kodu verdi ertesi gün kargoladım hemen tamirini yapıp değirmeni geri yolladılar. Eğer olmazsada yenisini göndereceğini söylemişti ilhan abi. Molent firmasının müşteri memnuniyetine verdiği önem çok çok iyi
 
Ben de ilk aldığımda yapışkan sorunu olmuştu. Yenisiyle değiştirdiler. Ayar mekanizmasında da sorun çıktı. Onun da yenisini hemen yolladılar. Değirmen performansından genel olarak memnunum. Bence satış sonrası servis çok önemli. Ben firmanın bu yönünün iyi olduğunu ürünü almadan bildiğim için sorunlarla karşılaştığımda problem etmedim, içim rahattı. Özellikle kahve sektöründe yerli bir firmanın desteklenip gelişmesi beni mutlu eder. Onlar da tecrübelenip ürünü geliştiriyorlar. Beni de bu süreçte mağdur etmiyorlar. Ben biraz böyle bakıyorum.
 
benimkinde de milin içindeki tek küçük vidası çıkmıştı, e-posta olarak yolladım görsellerini, önce yenisini gönderdiler. ben de aynı gün sorunlu parçayı gönderdim kargo ile.

molent müşteri odaklılığında iyi bir firma. ben de ürünlerini kullanmaktan çekinmem açıkçası ama ilhan bey'de o zaman belirtmişti bu küçük vidanın çıkması sürekli yaşadığımız bir sorun diye, yani burada kronik bir sorun var aynı zamanda.

ama biliyoruz ki çoğu firma tüm müşterilerine aynı şekilde yaklaşamıyor, aynı memnuniyeti sağlayamıyor (altı sigmanın önemi yine burada ortaya çıkıyor aynı zamanda). bir sürü firma var çoğu müşterisine gerçekten ilgiyle yaklaşıp, prestiji iyi olup, sorununu çözüp rezalet yaşattığı müşterileri de çok fazla, bu sadece molent'e özgü değil.

şimdi yeni ekledikleri g50+ modelinde küçük vidanın çıkması dahil diğer sorunları da gidermişler midir, kullanıcı tecrübesine ihtiyacımız var. bakalım, onda neler yaptılar.
 
"Çok ilgilendiler, sorunu giderdiler" bunlar avuntu arkadaşlar. Bu kadar sorun niye çıkıyor? Onu sorgulamanız gerekir.
Haklı olabilirsiniz ama benim yaşadığım soruna kullanım kaynaklı dese hiçbir şey diyemezdim, 14aylık kullanım sonrasında oluşan fiziki bir arıza sonuçta (mekanik olsa da senin suçun deseler bişey diyemezdim).
Elbette üründe sorun çıkmaması daha önemli, ama bir sonraki alışverişim için bende güven duygusu oluşturdu.
 
Ben molent pocket kullandım 4 ay kadar. Sonrasında 2. El 3 aylık g50 aldım. 3 ay kadar da onu kullandım. İkisinden de memnundum sıfır sorunla başladı bitti 😅
 
Alıp kullanıp hiç sorun yaşamayanlar da yazabilir mi lütfen, içimiz karardı 😄
Kasım 2020'den beri siyah G50 kullanmaktayım. Sadece dış boyası parça parça döküldü, dökülüyor. Bir de şu deri kavrama bantı çift katmanlıymış, iki deri katmanı arasındaki yapıştırıcı oynayınca deri tabakaların hizalaması kaydı :) Onun haricinde mekanik bir sıkıntı yok.

Ben varım :D

Diğer "Uzun dönem kullanım" konusunda yazmıştım.
 
Ben Nisan-Mayıs gibi aldım. sorun yaşamadım. gayet memnunum. kafamda tek soru: "acaba cmd ile öğütseydim daha güzel olur muydu" oluyor.
 
Geri
Üst