Mirocco sahiplerine, özellikle İstanbul'da oturanlar bir müjde verim

Geçenlerde burada Kettle'ın altı ile oynanınca düzelen bazı mesajlar okuduktan sonra yok yere merak edip kettle ın altını da açarak incelemiştim. Biraz da gereksiz kurcaladım ve kettle hiç ısıtmamaya başlamıştı. Daha sonra yeni kettle arayışına girip yurtdışından Fellow Stagg sipariş verdim. O arada bir umut google'dan yorumları iyi olan, elektrikli alet tamiri yapan yerleri araştırdım ve
İstanbul Kadıköy'deki Elsu elektriğe(
Google-Elsu Elektrik) ulaştım. Yerleri Bahariye caddesine doğru google maps'ten nokta atışı gidiliyor.
Öncesinde whatsapptan yazıştım; Mirocco'nun , altını açtıktan sonraki detaylı resimlerini paylaştım. İlgili kişi, kendilerindeki bir ürüne benzediğini ama kesin çözemeyebileceklerini söyleyerek getirmemi istediler. Ürünü bugün teslim aldım; termostat değişimi yapmışlar ve sorun çözülmüştü

100TL'e tamir oldu Mirocco.
Artık Mirocco sahipleri olarak İstanbul'da bizim de bir servisimiz oldu 
Tabi her sorunu çözebilirler mi bilemiyorum ama termostat sorununu en azından çözdüler. Ürün tamir olunca, sms ile bilgilendirme de yapıyorlar. Küçük ama işini iyi yapmaya çalışan bir firma gibi.
Artık Fellow Stagg gelince 5000TL den satışa koyar, linç yerim

. Şaka bir yana, elektrikli kettle olmayınca, derece ile standart kettle kullanmak çok zor oldu. Düşman başına dedirtti nerdeyse

, otomatik ısı ayarlı kettle büyük rahatlıkmış. Fellow Stagg gelince, Mirocco ile karşılaştırma yapar ve Mirocco'yu yedek kulübesine alırım muhtemelen. Mirocco fiyatına göre o segmentte iyi iş çıkarıyor, elimde tutmaya devam ederim çalıştığı sürece.
@Legolasdany ,
@Hlawk,
@ikoh,
@Androge0s,
@Lathariel ,
@atrialfibrillation,
@pressguitar ,
@Rudiger Simon ,
@mustafaipek,
@cms21 sorun yaşayan olursa bu firma aklınızda olsun. İletişime geçip bilgi isteyin, whatsapptan da yardımcı oluyorlar...