Mignon specialita aldim ama ogutme ayari tutturamoyorum . Kullanan yada bilgisi olan varmi kaçta çekilmesi lazım espresso icin . Dipsiz portafilter kullanıyorum ve lahve çok hızlı akıyor çokta fışkırıyor etrafa aşırı acı bir kahve oluyor . Krema zaten sıfır.
