efealidmrl
Barista
- Konum
- Ankara
- İsim
- Efe Ali
Daha fazla
- İsim
- Efe Ali
- Espresso Makinesi
- Lelit Bianca
- Değirmen
- 1Zpresso K-PRO, Eureka Mignon Casa
- Ekipmanlar
- V60 ve Espresso
- Kahve Arkadaşlığı İstiyor musunuz?
- Evet
- Kahve Arkadaşlığı İl
- Ankara
- efealidmrl
- efealidmrl
Merhaba, öncelikle formu yeni keşfetmenin hem heyecanını hem de üzüntüsünü yaşıyorum. Öncesinde göz attığım da uslup ve yardımlaşmanın çok güzel çerçevede gerçekleşiyor olması, kahveni eline alıp siteyi kurcalaması ve bu hazzın sonu yok diye söylenirken benden çok ama çok daha fazlasını yaşayanları görmek beni müthiş heyecanlandırdı.
Konuya gelecek olursak kısaca kahve deneyimimden bahsetmek istiyorum.
Yaklaşık 1yıldır V60 yöntemiyle demleme yapıyorum. Tabi bu süre zarfı içerisinde kahvemi öğütülmüş olarak alıyordum. Bunun en büyük yanlışlardan olduğunu farkettiğimde ise ekipman arayışı içine girdim, bütçemi biraz zorladığımda aşagıya sıralayacağım ekipmanı almayı düşündüm. Sizden bu konuda gerekli gördüğünüz, görmediğiniz ya da muadili fiyatlarda olacak ekipman öneri konusunda yardımlarınızı rica ediyorum
-Özellikle, Kettle konusunda kendinden ısıtıcılı ve termometresi olması ne kadar gerekli ?
Konuya gelecek olursak kısaca kahve deneyimimden bahsetmek istiyorum.
Yaklaşık 1yıldır V60 yöntemiyle demleme yapıyorum. Tabi bu süre zarfı içerisinde kahvemi öğütülmüş olarak alıyordum. Bunun en büyük yanlışlardan olduğunu farkettiğimde ise ekipman arayışı içine girdim, bütçemi biraz zorladığımda aşagıya sıralayacağım ekipmanı almayı düşündüm. Sizden bu konuda gerekli gördüğünüz, görmediğiniz ya da muadili fiyatlarda olacak ekipman öneri konusunda yardımlarınızı rica ediyorum
-Özellikle, Kettle konusunda kendinden ısıtıcılı ve termometresi olması ne kadar gerekli ?