• Mayıs Ayı Kahve Kulübü Toplu Alım Organizasyonu
    Sevgili Ziyaretçi Mayıs ayı Kahve Kulübü ortak alım firması sizlerin oyları ile Montag Coffee seçildi. Bu konudan Mayıs ayı toplu alımı ile ilgili gelişmeleri öğrenebilirsin. Kahve Kulübü toplu alımı ve kulüp ile ilgili gelişmelerden, özel indirimlerden, yayınlardan hızlı bir şekilde haberdar olmak için buradan Whatsapp Kanalına katılmayı, Instagram ve Twitter adreslerinden bizi takip etmeyi unutmayın.
  • Telefon numaranızı paylaşmadan Kahve Kulübü duyurularından, güncel indirim ve kampanyalardan haberdar olmak istiyorsanız Bu Linke tıklayarak Kahve Kulübü Whatsapp Kanalını takip edebilirsiniz.

Merhaba, Ekipman Önerisi Rica Ediyorum :)

efealidmrl

Barista
Konum
Ankara
İsim
Efe Ali
Daha fazla  
İsim
Efe Ali
Espresso Makinesi
Lelit Bianca
Değirmen
1Zpresso K-PRO, Eureka Mignon Casa
Ekipmanlar
V60 ve Espresso
Kahve Arkadaşlığı İstiyor musunuz?
Evet
Kahve Arkadaşlığı İl
Ankara
Facebook
efealidmrl
Twitter
efealidmrl
Merhaba, öncelikle formu yeni keşfetmenin hem heyecanını hem de üzüntüsünü yaşıyorum. Öncesinde göz attığım da uslup ve yardımlaşmanın çok güzel çerçevede gerçekleşiyor olması, kahveni eline alıp siteyi kurcalaması ve bu hazzın sonu yok diye söylenirken benden çok ama çok daha fazlasını yaşayanları görmek beni müthiş heyecanlandırdı. :)
Konuya gelecek olursak kısaca kahve deneyimimden bahsetmek istiyorum.
Yaklaşık 1yıldır V60 yöntemiyle demleme yapıyorum. Tabi bu süre zarfı içerisinde kahvemi öğütülmüş olarak alıyordum. Bunun en büyük yanlışlardan olduğunu farkettiğimde ise ekipman arayışı içine girdim, bütçemi biraz zorladığımda aşagıya sıralayacağım ekipmanı almayı düşündüm. Sizden bu konuda gerekli gördüğünüz, görmediğiniz ya da muadili fiyatlarda olacak ekipman öneri konusunda yardımlarınızı rica ediyorum :)
-Özellikle, Kettle konusunda kendinden ısıtıcılı ve termometresi olması ne kadar gerekli ?
 

Ekli dosyalar

  • Hassas Terazi.jpg
    Hassas Terazi.jpg
    10.4 KB · Görüntüleme: 19
  • Molent G50 Kahve Değirmeni - Black2-550x550.jpg
    Molent G50 Kahve Değirmeni - Black2-550x550.jpg
    23.7 KB · Görüntüleme: 18
  • termometleri kettle .jpg
    termometleri kettle .jpg
    5.7 KB · Görüntüleme: 18
Selamlar kulübe hoş geldiniz.

Tartı daha uygun fiyatlı benzer fonksiyonu gösteren seçenekler var. Onun dışında diğer seçimler başlangıç için iş görecektir.
 
Teşekkür ederim, hoş buldum.
Ilginiz icin de tesekkur ederim. Bunlarin yerine oneriniz olursa cok sevinirim. Tartıyı forumda görmüştüm onu tercih edebilirim :)
 
öncelikle hoşgeldiniz.

Bu tartı en düşük sanırım 303 lira. Daha uygun fiyatlı tartılar var. Hatta forumda alım satım bölümünde deko tartı var baya insan memnun. 200 liraya satılıyor sıfırı. Fakat hepsinin tepkime süresinin biraz yavaş olduğunu da göz önüne alın. Değirmen konusunda bir şey diyemem çok çeşit var ama bunu gözünüze kestiyseniz değirmeni kullanan ve memnun olan da çok insan var. Ama bunların içinde en önemlisi değirmen olduğu için o konuya özel araştırma yapın derim. Kettle konusunda bu fotodaki ürünü ve fiyatını bilmiyorum ama almışken dereceli ve ısıtıcılı almak avantaj. Mesela konchero kettle’lar (siyah yeni model) 900 lira bandında bütçeniz uygunsa ona da bakabilirsiniz.
 
öncelikle hoşgeldiniz.

Bu tartı en düşük sanırım 303 lira. Daha uygun fiyatlı tartılar var. Hatta forumda alım satım bölümünde deko tartı var baya insan memnun. 200 liraya satılıyor sıfırı. Fakat hepsinin tepkime süresinin biraz yavaş olduğunu da göz önüne alın. Değirmen konusunda bir şey diyemem çok çeşit var ama bunu gözünüze kestiyseniz değirmeni kullanan ve memnun olan da çok insan var. Ama bunların içinde en önemlisi değirmen olduğu için o konuya özel araştırma yapın derim. Kettle konusunda bu fotodaki ürünü ve fiyatını bilmiyorum ama almışken dereceli ve ısıtıcılı almak avantaj. Mesela konchero kettle’lar (siyah yeni model) 900 lira bandında bütçeniz uygunsa ona da bakabilirsiniz.
Teşekkür ederim, hoş buldum.
Kusura bakmayın fiyatlarını yazmayı unutmuşum.
-Tartı 329 lira
-Kettle 570 lira
-Değirmende 1000 lira
Evet forumda gördüm 200 liralık tartıyı. Değirmeni bayağı araştırdım bu fiyat aralığında G50yi gördüm, Kahvetrip üstad da değirmeni güzel anlatmış sağolsun.
İlginiz için de teşekkür ederim :)
 
Merhaba, öncelikle formu yeni keşfetmenin hem heyecanını hem de üzüntüsünü yaşıyorum. Öncesinde göz attığım da uslup ve yardımlaşmanın çok güzel çerçevede gerçekleşiyor olması, kahveni eline alıp siteyi kurcalaması ve bu hazzın sonu yok diye söylenirken benden çok ama çok daha fazlasını yaşayanları görmek beni müthiş heyecanlandırdı. :)
Konuya gelecek olursak kısaca kahve deneyimimden bahsetmek istiyorum.
Yaklaşık 1yıldır V60 yöntemiyle demleme yapıyorum. Tabi bu süre zarfı içerisinde kahvemi öğütülmüş olarak alıyordum. Bunun en büyük yanlışlardan olduğunu farkettiğimde ise ekipman arayışı içine girdim, bütçemi biraz zorladığımda aşagıya sıralayacağım ekipmanı almayı düşündüm. Sizden bu konuda gerekli gördüğünüz, görmediğiniz ya da muadili fiyatlarda olacak ekipman öneri konusunda yardımlarınızı rica ediyorum :)
-Özellikle, Kettle konusunda kendinden ısıtıcılı ve termometresi olması ne kadar gerekli ?
Selamlar, hoş geldininiz. Değirmen, kettle için sosyal medya hesaplarıma ve buradaki yazılarıma bakabilirsiniz. Piyasadaki hemen hemen bütün değirmenlerini inceledim ya da çoğu ekipman elimden geçti.

Kettle konusunda sıcaklık ayarı önemli ama bütçe limitliyse olmazsa olmaz değil. 2.el fırsatlar da çıkıyor.

Sizin yerinizde olsam, bütçe limitliyse, tartıya çok para vermem. Kaan tartı dediğimiz, 0.1 gr hassasiyetli bir tartı alır geçerim. 45 Tl gibi fiyatları var. oradan artan parayı değirmende kullanırım.
 
Selamlar, hoş geldininiz. Değirmen, kettle için sosyal medya hesaplarıma ve buradaki yazılarıma bakabilirsiniz. Piyasadaki hemen hemen bütün değirmenlerini inceledim ya da çoğu ekipman elimden geçti.

Kettle konusunda sıcaklık ayarı önemli ama bütçe limitliyse olmazsa olmaz değil. 2.el fırsatlar da çıkıyor.

Sizin yerinizde olsam, bütçe limitliyse, tartıya çok para vermem. Kaan tartı dediğimiz, 0.1 gr hassasiyetli bir tartı alır geçerim. 45 Tl gibi fiyatları var. oradan artan parayı değirmende kullanırım.
Selamlar, hoş buldum :)
bir kaç makalenizi okudum ayrıntılı bakacağım :)
önem sırası yaparsak değirmen>tartı>kettle şeklinde olmalı anladığım. Bütçe maalesef kısıtlı ancak aldığım ürünlerin hepsinde kalite ve kullanım arıyorum bu yüzden net bir fikre sahip olamıyorum. Peki tartıyı Kaan yaparsak Molent G50 yerine önereceğiniz değirmen hangisi olur. Gönül ister Comandante ama maaalesef imkanlar el vermiyor.
 
Selamlar, hoş buldum :)
bir kaç makalenizi okudum ayrıntılı bakacağım :)
önem sırası yaparsak değirmen>tartı>kettle şeklinde olmalı anladığım. Bütçe maalesef kısıtlı ancak aldığım ürünlerin hepsinde kalite ve kullanım arıyorum bu yüzden net bir fikre sahip olamıyorum. Peki tartıyı Kaan yaparsak Molent G50 yerine önereceğiniz değirmen hangisi olur. Gönül ister Comandante ama maaalesef imkanlar el vermiyor.
Benim önem sıram şu şekilde.

Öğütücü - Kettle - Tartı :)

Tartı benim için daha çok estetik amaçlı bir ürün. yarışmaya katılsak tepki süreleri de önemli olur ama filtre pour over için estetik ve bütçeye göre seçilebilir.

kettle önemli. hele de yeni başladıysanız döküş kontrolü önemli.

Öğütücü konusunda forumu okumanızı tavsiye ederim. Doğrudan şunu alın demek istemem ama ne için kullanacağınız çok önemli ve kaç kişi için öğüteceğiniz, ayrıca hızı :) Bunlara karar verirseniz seçenekler epey azalıyor :)
 
Geri
Üst