Zanshin71
Yeni Üye
- Konum
- Istanbul
- İsim
- Tolga
Daha fazla
- İsim
- Tolga
- Değirmen
- DeLonghi KG79
- Ekipmanlar
- Bodum French Press,Bialetti mokapot,Epinox (syphon,barista kettle, V60 dripper ), Hario filter paper, Raks RK-405 tartı
- Kahve Arkadaşlığı İstiyor musunuz?
- Evet
- Kahve Arkadaşlığı İl
- İstanbul
Değerli KahveKulübü ailesi, merhaba 
Öncelikle bu kadar zengin içeriğin ve kahve severlerin böyle güzel bir iletişim ağında buluşmasına vesile olan, emeği geçen herkese teşekkür ederim.
Yaklaşık 8 yıldır Istanbul'da ikamet eden, aslen Adana'lı olan, 50 yaşında bir kahve meraklısıyım. Adım Tolga İçeli, mesleki eğitimimi Gıda Mühendisi olarak aldım.
Önceleri espresso ve Türk kahvesi ile sınırlı olan bilgim, kahve dükkanlarında french press ile çeşitlenirken, hediye edilen kapsül kahve makinası ve sifon demleme metoduyla tanışmam, beni bu keyifli maceraya itti. Geçen zaman içinde evde basit seviyede flat-burr bir değirmen alarak, çekirdekten mokapot,sifon,V60,french press metotlarıyla demlemeler yapmaya başladım. Pandemi nedeniyle evde geçen zamanın kalitesini arttıran bir aktivite haline geldi, hatta zihnimi rahatlatan bir çeşit meditasyon olduğunu söyleyebilirim.
Kaliteli bir değirmen ve manuel espresso makinesi şimdilik ideal set-up diye düşünüyorum, bu yönde araştırmalarımı yapıyorum. Kahve severlerin katıldığı aktivite ve buluşma ortamlarının gelişmeye en büyük katkıyı sağlayacağını düşünüyorum. İmkanlar elverdikçe katılımcı ve/veya destekçi olmaktan mutluluk duyarım.
Müthiş zengin içeriği ile bu kıymetli forumun şimdilik daha ziyade okuyucusu olacağım galiba
En kısa zamanda da faydalı ve verimli katkıda bulunabilme dileğindeyim.
Herkesin idealindeki kahve lezzetini bir gün yakalayabilmesi dileklerimle.....
Sevgiler,saygılar,
Tolga İçeli
Not: henüz arayüzü tam çözemedim, hatalarım olursa affola
Öncelikle bu kadar zengin içeriğin ve kahve severlerin böyle güzel bir iletişim ağında buluşmasına vesile olan, emeği geçen herkese teşekkür ederim.
Yaklaşık 8 yıldır Istanbul'da ikamet eden, aslen Adana'lı olan, 50 yaşında bir kahve meraklısıyım. Adım Tolga İçeli, mesleki eğitimimi Gıda Mühendisi olarak aldım.
Önceleri espresso ve Türk kahvesi ile sınırlı olan bilgim, kahve dükkanlarında french press ile çeşitlenirken, hediye edilen kapsül kahve makinası ve sifon demleme metoduyla tanışmam, beni bu keyifli maceraya itti. Geçen zaman içinde evde basit seviyede flat-burr bir değirmen alarak, çekirdekten mokapot,sifon,V60,french press metotlarıyla demlemeler yapmaya başladım. Pandemi nedeniyle evde geçen zamanın kalitesini arttıran bir aktivite haline geldi, hatta zihnimi rahatlatan bir çeşit meditasyon olduğunu söyleyebilirim.
Kaliteli bir değirmen ve manuel espresso makinesi şimdilik ideal set-up diye düşünüyorum, bu yönde araştırmalarımı yapıyorum. Kahve severlerin katıldığı aktivite ve buluşma ortamlarının gelişmeye en büyük katkıyı sağlayacağını düşünüyorum. İmkanlar elverdikçe katılımcı ve/veya destekçi olmaktan mutluluk duyarım.
Müthiş zengin içeriği ile bu kıymetli forumun şimdilik daha ziyade okuyucusu olacağım galiba
Herkesin idealindeki kahve lezzetini bir gün yakalayabilmesi dileklerimle.....
Sevgiler,saygılar,
Tolga İçeli
Not: henüz arayüzü tam çözemedim, hatalarım olursa affola