Ben siteden iki çeşit olarak piyasaya sürülecek diye anladım, yumuşak öğütüm ve hızlı öğütüm şeklinde. Köşe sayısının artmasının kesicilerin ömrünü uzattığını okumuştum ama hız konusunda bir etkisi var mı bilmiyorum. Güzel gözüküyorlar ama10 köşeli bir kesici olması çok ilginç değil mi? Bildiğimiz bütün markalar genelde 5-7 köşe sanırım.
Bence de, büyük ihtimalle kinu seviyesinde çıkarBence commandante'den pahalı olur
7 mi bin? :')![]()
Mazzer Omega - El Değirmeni Fiyatı | escobarista.com
Mazzer Omega - El Değirmeni Manuel El Değirmenleri, El Değirmenleri - Mazzer | escobarista.comwww.escobarista.com
7 değil hocam. 7.375,63, lütfen7 mi bin? :')
Kinu'ya pahalı dediğim için özür diliyorum..![]()
Mazzer Omega - El Değirmeni Fiyatı | escobarista.com
Mazzer Omega - El Değirmeni Manuel El Değirmenleri, El Değirmenleri - Mazzer | escobarista.comwww.escobarista.com
375,63'üm hazırdı zaten, ilk rakamı merak ediyordum ben hep.7 değil hocam. 7.375,63, lütfen![]()
Bunu ben de kahve ve ekipman fiyatlarını gördükçe kendime soruyorum. Ülke şartları diyip köşeme çekiliyorum artık.Ben mi fasfakir oluyorum değirmen piyasası mı paspahalı oluyor artık ayrımını yapamıyorum.