Fakir barista
Yeni Üye
- İsim
- Tolga
Daha fazla
- İsim
- Tolga
Arkadaşlar merhaba, comandante almak istiyorum homojen öğütüm için fakat pratik olmasınıda istiyorum. Espresso öğütmek istediğim için işlem çok uzuyor. Bunun için şarjlı matkabı hassas bir biçimde değirmene takıp öğütsem sorun olurmu? Motordanteye para vermek istemiyorum yada daha az homojen bir elektrikli öğütücüye
internette yapanları gördüm fakat ürüne zarar veriyormu bilgi alamadım.