Merhaba herkese,
Kahve hobisine yeni başladım diyebilirim. 3 gün önce Melitta Top Enjoy aldım. Kahveyi yaklaşık 2 dkda hazırlıyor fakat her ne kadar bardağı ve termosunu sıcak suyla hazırlasam da çok hızlı soğuyor gibi geliyor. Yani sıcağa karşı hassas olan biri olarak ben bile bardağa koyduktan yaklaşık 2 dk sonra fondip yapabilecek kadar soğuk oluyor. Dışarıda bir zincir kahvecide aldığımız kahveler çok sıcak oluyor ve uzun süre de öyle kalıyor. Yani makinanın kahveyi yakmasını da istemem fakat bu normal midir? İade etmeyi düşünüyorum. Bilgisi olanlar yardım ederse çok mutlu olurum.
Kahve hobisine yeni başladım diyebilirim. 3 gün önce Melitta Top Enjoy aldım. Kahveyi yaklaşık 2 dkda hazırlıyor fakat her ne kadar bardağı ve termosunu sıcak suyla hazırlasam da çok hızlı soğuyor gibi geliyor. Yani sıcağa karşı hassas olan biri olarak ben bile bardağa koyduktan yaklaşık 2 dk sonra fondip yapabilecek kadar soğuk oluyor. Dışarıda bir zincir kahvecide aldığımız kahveler çok sıcak oluyor ve uzun süre de öyle kalıyor. Yani makinanın kahveyi yakmasını da istemem fakat bu normal midir? İade etmeyi düşünüyorum. Bilgisi olanlar yardım ederse çok mutlu olurum.