• Mayıs Ayı Kahve Kulübü Toplu Alım Organizasyonu
    Sevgili Ziyaretçi Mayıs ayı Kahve Kulübü ortak alım firması sizlerin oyları ile Montag Coffee seçildi. Bu konudan Mayıs ayı toplu alımı ile ilgili gelişmeleri öğrenebilirsin. Kahve Kulübü toplu alımı ve kulüp ile ilgili gelişmelerden, özel indirimlerden, yayınlardan hızlı bir şekilde haberdar olmak için buradan Whatsapp Kanalına katılmayı, Instagram ve Twitter adreslerinden bizi takip etmeyi unutmayın.
  • Telefon numaranızı paylaşmadan Kahve Kulübü duyurularından, güncel indirim ve kampanyalardan haberdar olmak istiyorsanız Bu Linke tıklayarak Kahve Kulübü Whatsapp Kanalını takip edebilirsiniz.

Lelit Wiliam vs. I Dose Df 64

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan crwnts
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

crwnts

Barista
Konum
İstanbul
İsim
İlkay
Daha fazla  
İsim
İlkay
Espresso Makinesi
Lelit Glenda PID, Arçelik K-3185
Değirmen
Eureka Mignon Zero, Zwilling Grinder, 1Zpresso Jx-pro, Arzum beangourmet
Ekipmanlar
Hario V60 Decanter, Aeropress, Joepresso
Merhabalar çok karrsız kaldım. Df 64 çok mantıklı duruyor ama ben ustalık konusunda ve modlama çom yeteneksizim. Arçelik espresso makinesini modlamaya kalktım sonuç Lelit Glenda PID almak oldu geçen wtd aldım onun bile iğnelerin takarken kırdım. Lelit William daha bitmiş bir ürün sadece.hwm V60 hem espresso için kullanacağım. Hatta daha da bir ekipmana para vermeyi düşünmüyorum. Şu an için Jx-pro ile tüm ihtiyacımı görüyorum ancak bleğim ağrımaya başladı.
 
Hem v60 hem espresso için kullanacaksanız df64 sizin için daha mantıklı. William tarzı öğütücülerde espresso - filtre geçişleri sıkıntılı olabiliyor. Df64 ise single dose olduğu için aslında tam sizin kullanım amacınızla orantılı. Diğer önerdiğiniz değirmen başta yazdığınız değirmenlerden biraz daha farklı, comandanteye çok benzer bir conical burr kullanıyor, light roast çekirdeklerde espresso inceliğine inmekte zorlanabilir.
 
Hem v60 hem espresso için kullanacaksanız df64 sizin için daha mantıklı. William tarzı öğütücülerde espresso - filtre geçişleri sıkıntılı olabiliyor. Df64 ise single dose olduğu için aslında tam sizin kullanım amacınızla orantılı. Diğer önerdiğiniz değirmen başta yazdığınız değirmenlerden biraz daha farklı, comandanteye çok benzer bir conical burr kullanıyor, light roast çekirdeklerde espresso inceliğine inmekte zorlanabilir.
Lance Hedrick videolarında çok zorlanmadığından bahsetmic Lagoom mini biraz daha zorlanıyomuş. Burr lerde nerdeyse aynı. Son alacağım ürün olduğu için nokta atışı yapmak istiyorum. Çok kararsız kaldım 🤔
 
Df64 net
William retention problemi var
William stepli bir değirmen
William stepler arası çok geniş ince ayara imkan vermiyor
 
Geri
Üst