mr.coffee
Barista
Merhabalar,
Makineler hakkında çok bilgim yok, sadece forumda okuduğum videolarda gördüğüm kadar biliyorum, kullanmadım ikisini de.
Yakın zamanda espesso makinemi yükseltmek istediğim için araştırıyorum.
Bu iki makine fiyat olarak benzer fiyattalar. Mara X - 12.000tl
Ascaso Steel Duo - 13.200tl
Kullanan veya bilen arkadaşlar bu iki makine hakkında kıyaslama yapabilirler mi?
Makineler hakkında çok bilgim yok, sadece forumda okuduğum videolarda gördüğüm kadar biliyorum, kullanmadım ikisini de.
Yakın zamanda espesso makinemi yükseltmek istediğim için araştırıyorum.
Bu iki makine fiyat olarak benzer fiyattalar. Mara X - 12.000tl
Ascaso Steel Duo - 13.200tl
Kullanan veya bilen arkadaşlar bu iki makine hakkında kıyaslama yapabilirler mi?