Makineden ziyade puck hazırlığınız ile alakalı sorun olma ihtimali yüksek. Demleme parametrelerinizi yazar mısınız? Doz-çıktı-süre şeklindeMerhaba, Lelit Mara espresso makinesinde basıncı yükseltmek konusunda sorun yaşıyorum. Aynı sorunu yaşayıp çözen veya tavsiyesi olan var mı?
Merhaba evet söylediğini yöntemi denedim yukarı çıktı. Comondante sitesinde çok daha yüksek klikleri önermişler. Ancak 5 klike kadar indiğimde basıcı yükseltebildim. Teşekkür ederim.Daha ince öğütünce daha mı hızlı çıktı alıyorsunuz? Öyle olmaması lazım. Bir de 5 click ile deneseniz?