• Mayıs Ayı Kahve Kulübü Toplu Alım Organizasyonu
    Sevgili Ziyaretçi Mayıs ayı Kahve Kulübü ortak alım firması sizlerin oyları ile Montag Coffee seçildi. Bu konudan Mayıs ayı toplu alımı ile ilgili gelişmeleri öğrenebilirsin. Kahve Kulübü toplu alımı ve kulüp ile ilgili gelişmelerden, özel indirimlerden, yayınlardan hızlı bir şekilde haberdar olmak için buradan Whatsapp Kanalına katılmayı, Instagram ve Twitter adreslerinden bizi takip etmeyi unutmayın.
  • Telefon numaranızı paylaşmadan Kahve Kulübü duyurularından, güncel indirim ve kampanyalardan haberdar olmak istiyorsanız Bu Linke tıklayarak Kahve Kulübü Whatsapp Kanalını takip edebilirsiniz.

Lelit Kate alınır mı?

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan Synchron
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

Synchron

Yeni Üye
İsim
Emre
Daha fazla  
İsim
Emre
Merhaba. Halihazırda Delonghi ecov310+moleng g50 kullanıcısıyım. Uzun süredir yeni bir makina araştırıyordum. En son lelit mara x'e karar verdim ancak fiyatların aşırı artmasıyla beraber alamadım. 😞 Tabi mara x ile beraber iyi bir otomatik öğütücü de (idose df62 veya eureka specialita) almam gerekiyordu. İkisinin maliyeti 40.000'i geçiyor güncel fiyatlarla.

Çok uzatmayayım. Evde eşimle beraber günde en fazla 3 veya 4 adet latte içeceğiz. Kazanların ısınma sürelerini de düşününce (mara x 20dk, kate 5 dk) 28.000 civarına Lelit Kate almak sizce mantıklı mı? Dahili öğütücüsü sadece espresso için çok mu kötüdür? Sütlü içecekte bu farkı anlayabilir miyiz?

Alınmaz derseniz varsa başka önerilerinizi de duymak isterim.

Ekleme: Az önce farkettim ki Lelit Victoria modeli Kate'in öğütücüsüz modeliymiş. Victoria alıp iyi bir öğütücü ile destekleme mi yapsam?
 
Son düzenleme:
Merhaba. Halihazırda Delonghi ecov310+moleng g50 kullanıcısıyım. Uzun süredir yeni bir makina araştırıyordum. En son lelit mara x'e karar verdim ancak fiyatların aşırı artmasıyla beraber alamadım. 😞 Tabi mara x ile beraber iyi bir otomatik öğütücü de (idose df62 veya eureka specialita) almam gerekiyordu. İkisinin maliyeti 40.000'i geçiyor güncel fiyatlarla.

Çok uzatmayayım. Evde eşimle beraber günde en fazla 3 veya 4 adet latte içeceğiz. Kazanların ısınma sürelerini de düşününce (mara x 20dk, kate 5 dk) 28.000 civarına Lelit Kate almak sizce mantıklı mı? Dahili öğütücüsü sadece espresso için çok mu kötüdür? Sütlü içecekte bu farkı anlayabilir miyiz?

Alınmaz derseniz varsa başka önerilerinizi de duymak isterim.

Ekleme: Az önce farkettim ki Lelit Victoria modeli Kate'in öğütücüsüz modeliymiş. Victoria alıp iyi bir öğütücü ile destekleme mi yapsam?
Sonuçta malesef bu makinelerin içerisinde gelen öğütücüler düz bıçak olmayıp konik tip öğütücü. Lezzeti çok etkiliyor.

Lelit fred gibi olursa işinizi görebilir ama makineye entegre olan öğütücüler zaman içerisinde sıcaklığa maruz kalmaktan performansında düşüş yaşıyorlar.

O yüzden tek bir makine alıp yanına iyi bir öğütücü almak daha mantıklı bir tercih olacaktır. Yarın bir gün elinizden çıkarmak istediğinizde kate gibi seçenekler de kolay kolay satılabilir olmuyor...
 
Sonuçta malesef bu makinelerin içerisinde gelen öğütücüler düz bıçak olmayıp konik tip öğütücü. Lezzeti çok etkiliyor.

Lelit fred gibi olursa işinizi görebilir ama makineye entegre olan öğütücüler zaman içerisinde sıcaklığa maruz kalmaktan performansında düşüş yaşıyorlar.

O yüzden tek bir makine alıp yanına iyi bir öğütücü almak daha mantıklı bir tercih olacaktır. Yarın bir gün elinizden çıkarmak istediğinizde kate gibi seçenekler de kolay kolay satılabilir olmuyor...

Sanırım Kate modelinin içinde de öğütücü olarak Fred ile aynı sistem varmış. Ama sıcaklıktan etkilenme olayı varsa hiç o topa girmemek lazım. Teşekkürler. 👍
 
Ne aldınız sonuç olarak 😀
 
Geri
Üst