Synchron
Yeni Üye
- İsim
- Emre
Daha fazla
- İsim
- Emre
Merhaba. Halihazırda Delonghi ecov310+moleng g50 kullanıcısıyım. Uzun süredir yeni bir makina araştırıyordum. En son lelit mara x'e karar verdim ancak fiyatların aşırı artmasıyla beraber alamadım.
Tabi mara x ile beraber iyi bir otomatik öğütücü de (idose df62 veya eureka specialita) almam gerekiyordu. İkisinin maliyeti 40.000'i geçiyor güncel fiyatlarla.
Çok uzatmayayım. Evde eşimle beraber günde en fazla 3 veya 4 adet latte içeceğiz. Kazanların ısınma sürelerini de düşününce (mara x 20dk, kate 5 dk) 28.000 civarına Lelit Kate almak sizce mantıklı mı? Dahili öğütücüsü sadece espresso için çok mu kötüdür? Sütlü içecekte bu farkı anlayabilir miyiz?
Alınmaz derseniz varsa başka önerilerinizi de duymak isterim.
Ekleme: Az önce farkettim ki Lelit Victoria modeli Kate'in öğütücüsüz modeliymiş. Victoria alıp iyi bir öğütücü ile destekleme mi yapsam?
Çok uzatmayayım. Evde eşimle beraber günde en fazla 3 veya 4 adet latte içeceğiz. Kazanların ısınma sürelerini de düşününce (mara x 20dk, kate 5 dk) 28.000 civarına Lelit Kate almak sizce mantıklı mı? Dahili öğütücüsü sadece espresso için çok mu kötüdür? Sütlü içecekte bu farkı anlayabilir miyiz?
Alınmaz derseniz varsa başka önerilerinizi de duymak isterim.
Ekleme: Az önce farkettim ki Lelit Victoria modeli Kate'in öğütücüsüz modeliymiş. Victoria alıp iyi bir öğütücü ile destekleme mi yapsam?
Son düzenleme: