Arkadaşlar herkese merhaba espresso için lelit fred kullanıyorum lakin öğütücüde bir sorun var hep aynı incelikte(Türk kahvesi inceliğinde) cihazı da yeni almıştım. Aslında ben bu sorundan pek emin değildim lakin Ankarada güvendiğim bir kaç kafenin baristasına gösterdim onlarda aynı sorun var dediler. Sizce ne yapmalıyım? Gel buradan almıştım kargodan kırılabilmesinden çok korkuyorum önceden hopper ını kırmıştım. Sizce Ankarada bunu yaptırabileceğim bir yer var mı?