marcelosalas
Yeni Üye
- İsim
- Salih Gökçe
Daha fazla
- İsim
- Salih Gökçe
Merhaba arkadaslar Lelit Bianca ile kahve yaptiktan sonra kahvenin posasi cok islak cikiyor. Abimde Sage barista express var super kuru cikariyor posayi ikisinin arasinda devasa fiyat farki var. anlamadim gitti bir boyle? yoksa onemli deilmi acaba?