Selamlar.
Lelit Anna ve Mignon Specialita kullanıyorum. Bunları yurtdışından upgrade etme şansım var. Toplam 11-12 Bin TL civarına çıkabilecek olsam upgrade için öneriniz ne olur? Eğer değiştireceksem mutlaka 58mm olmalı. Bir de süt köpürtmeyi hiç kullanmıyorum. Sütlü içiyorum ama sütü ayrı bir cezvede kullanıyorum. Uğraşması ev sütün sıcaklığının az olması beni buhar çubuğundan soğutuyor.
Lelit Anna ve Mignon Specialita kullanıyorum. Bunları yurtdışından upgrade etme şansım var. Toplam 11-12 Bin TL civarına çıkabilecek olsam upgrade için öneriniz ne olur? Eğer değiştireceksem mutlaka 58mm olmalı. Bir de süt köpürtmeyi hiç kullanmıyorum. Sütlü içiyorum ama sütü ayrı bir cezvede kullanıyorum. Uğraşması ev sütün sıcaklığının az olması beni buhar çubuğundan soğutuyor.