• Mayıs Ayı Kahve Kulübü Toplu Alım Organizasyonu
    Sevgili Ziyaretçi Mayıs ayı Kahve Kulübü ortak alım firması sizlerin oyları ile Montag Coffee seçildi. Bu konudan Mayıs ayı toplu alımı ile ilgili gelişmeleri öğrenebilirsin. Kahve Kulübü toplu alımı ve kulüp ile ilgili gelişmelerden, özel indirimlerden, yayınlardan hızlı bir şekilde haberdar olmak için buradan Whatsapp Kanalına katılmayı, Instagram ve Twitter adreslerinden bizi takip etmeyi unutmayın.
  • Telefon numaranızı paylaşmadan Kahve Kulübü duyurularından, güncel indirim ve kampanyalardan haberdar olmak istiyorsanız Bu Linke tıklayarak Kahve Kulübü Whatsapp Kanalını takip edebilirsiniz.

Lelit Anna ve Eureka Mignon Specialita'dan Sonra

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan yunemars
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

yunemars

Barista
İsim
yunus arslan
Daha fazla  
İsim
yunus arslan
Selamlar.
Lelit Anna ve Mignon Specialita kullanıyorum. Bunları yurtdışından upgrade etme şansım var. Toplam 11-12 Bin TL civarına çıkabilecek olsam upgrade için öneriniz ne olur? Eğer değiştireceksem mutlaka 58mm olmalı. Bir de süt köpürtmeyi hiç kullanmıyorum. Sütlü içiyorum ama sütü ayrı bir cezvede kullanıyorum. Uğraşması ev sütün sıcaklığının az olması beni buhar çubuğundan soğutuyor.
 
Uğraşması ev sütün sıcaklığının az olması beni buhar çubuğundan soğutuyor.
bu kısımda ne demek istediğinizi anlamadım ama o bütçelerde e61 grup başlıklı bir HX makineye geçebilirsiniz. kur bu kadar artmışken yurtdışında fiyat olarak daha uygun bir makine bulmanız zorlaşıyor, o bütçelerde Türkiye'de araştırma yapabilirsiniz. örneğin forumda lelit mara kullanan çok kişi var, forumda konusu da mevcut, f/p performans olarak iyi olduğu söyleniyor.
 
Benim de ilk aklıma gelen f/p ürünü Lelit Mara X oldu o bütçelerde.

13bin bandında ECM Classica 2 Pid var yine. Buradada pid artısı ön plana çıkıyor ama ikisini bir karşılaştırmak lazım onu da size bırakıyorum :)
 
bu kısımda ne demek istediğinizi anlamadım ama o bütçelerde e61 grup başlıklı bir HX makineye geçebilirsiniz. kur bu kadar artmışken yurtdışında fiyat olarak daha uygun bir makine bulmanız zorlaşıyor, o bütçelerde Türkiye'de araştırma yapabilirsiniz. örneğin forumda lelit mara kullanan çok kişi var, forumda konusu da mevcut, f/p performans olarak iyi olduğu söyleniyor.
Hocam telefonun klavyesi yüzünden saçma sapan yazmış:) uğraşmak, temizlemek ve sütü yeterince sıcak yapamamak benim için sıkıntı olduğundan sut köpürtme özelliğini kullanmam demek istemiştim. O yüzden HX makine olmak zorunda değil diye düşünüyorum. Ama kazanı büyük bir makine sıcaklık stabilitesi konusunda avantajı olur diye düşünüyorum.
Bir de bu bütçenin içinde öğütücü de olmak zorunda.

Önerileriniz icin teşekkür ederim.
 
Hocam telefonun klavyesi yüzünden saçma sapan yazmış:) uğraşmak, temizlemek ve sütü yeterince sıcak yapamamak benim için sıkıntı olduğundan sut köpürtme özelliğini kullanmam demek istemiştim. O yüzden HX makine olmak zorunda değil diye düşünüyorum. Ama kazanı büyük bir makine sıcaklık stabilitesi konusunda avantajı olur diye düşünüyorum.
Bir de bu bütçenin içinde öğütücü de olmak zorunda.

Önerileriniz icin teşekkür ederim.
sütü ayrı bir cezvede demlemek daha uğraştırıcı olmalı bence, sütü yeterince sıcak yapamamak da tereddüt ettiğiniz konular arasında olmamalı ama tabii ki takdir sizin.
bence öğütücünüz çok kötü değil, upgrade işine girecekseniz önceliği makineye verin. rocket'ın tek kazanlı e61 grubuna sahip makineleri var, ama daha önce yazdığım gibi lelit anna'dan upgrade edecekseniz min. HX bir makineye geçmeniz daha mantıklı olur bence.
 
Dual boiler veya hx makine ile yarım dakikada istediğiniz sıcaklıkta ve kıvamda süt alırsınız. Single boilerdaki olumsuzluk gözünüzü korkutmasın. Yine de bir deneyin imkanınız varsa. Zira süt bazlı içecek tüketmeyen veya çok nadir süt köpürten birisi için ikinci kazan boşuna elektrik israfı ve ısınma süresi için zaman kaybı oluyor.
 
ikinci kazan boşuna elektrik israfı ve ısınma süresi için zaman kaybı oluyor.
Çoğu cihazda ikinci kazan kapatılabiliyor. Aslında HX cihaza göre daha az elektrik tüketiyor.
O fiyat bandında önerim mara x olur değirmen olaraksa df64 veya niche
 
Geri
Üst