Forumda başlığını göremeyince açmak istedim. Yaklaşık 2 haftadır kullanıyorum, halen daha tam "işte bu" diyebileceğim bir shot almış değilim ama çok yakınım hissediyorum. O yüzden bu başlıkta (bütün 57.35mm mağdurları hatta) deneyim ve ölçü deneyimlerini paylaşmanın iyi olacağını düşünüyorum.
İlk sorumu da sorayım, Anita ile "işte budur" dediğiniz tarif var mıdır? Gram, kendi grinder'ındaki çekim derecesi, kahve ve çekimi olarak paylaşsak şahane olur.
İlk sorumu da sorayım, Anita ile "işte budur" dediğiniz tarif var mıdır? Gram, kendi grinder'ındaki çekim derecesi, kahve ve çekimi olarak paylaşsak şahane olur.