• Haziran Ayı Kahve Kulübü Toplu Alım Organizasyonu
    Sevgili Ziyaretçi Haziran ayı Kahve Kulübü ortak alım firması sizlerin oyları ile Niji Coffee seçildi. Bu konudan Mayıs ayı toplu alımı ile ilgili gelişmeleri öğrenebilirsin. Kahve Kulübü toplu alımı ve kulüp ile ilgili gelişmelerden, özel indirimlerden, yayınlardan hızlı bir şekilde haberdar olmak için buradan Whatsapp Kanalına katılmayı, Instagram ve Twitter adreslerinden bizi takip etmeyi unutmayın.
  • Telefon numaranızı paylaşmadan Kahve Kulübü duyurularından, güncel indirim ve kampanyalardan haberdar olmak istiyorsanız Bu Linke tıklayarak Kahve Kulübü Whatsapp Kanalını takip edebilirsiniz.

Latte art icin 15-20k ile Alınabilecek En İyi Makine

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan hallemon
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

hallemon

Barista
İsim
Okan
Daha fazla  
İsim
Okan
Uzun sureli bir v60 sevdalısı olarak artik 15-20 k bütçem ile bir adet espresso makinesi almak istiyorum. Yogunlukla latte yapacağım.

İdose Adora aklima yattı gibi sadece bar basıncı ile ilgili tereddütlerim var. Kaliteli bir espresso içebilirim gibi geliyor. Buhar konusuda hallolmus diyorlar.

İkinci elde 10bine bütün upgrade leri yapılmış bir Gaggia yada pid eklenmiş bir rancillio silvia almakta mantıklı geliyor. İdose bu makinelerin eşdeğeri midir? Yoksa farka deger mi?

Yada biraz daha uzerine çıkıp ikinci el bir mara x mi almalı?

Öncelikli olarak latte art icin siz olsanız ne tercih edersiniz?
 
Oncelik latte art derseniz tüm heat exchanger kazanli makineler single boiler dual use denen tek kazanli makinelere gore one cikiyor.

Idose Adora fiyatina gore iyi gozukmekle birlikte piyasada yeni ve buhar gucu zayif oldugu icin toplanip saticida modlanarak tekrar gonderilen bir cihaz. Oncelik latte art ise cift kazanli ya da en azindan HX bir cihaz tavsiye ederim, profitec pro400, lelit mara x, rocket apartamento ya da nuova simonelli Oscar II gibi, tabi bunlarin fiyati 15-20 bin bandinda degil malesef.
 
idose latte art için yeterde artar bile hocam sut köpürtmede hic bir sorunu yok son güncellemeyle baya iyi oldu diyebilirim.
 
5 daha koyun şunu alın derim:

 
memnunum hocam tek eksi yönü bence akış ayar vidası çok hassas değil belli dar aralıkta daha çok etki ediyor birde cıhazı kapatıp acınca bazen akış ayarı biraz değişebiliyor.
 
sage bambino plus kullanıyorum, gayet iyi belirttiğiniz bütçeye. ama eğer bütçeyi yukarı çıkarabiliyorsanız mara x almanız daha iyi olabilir diye düşünüyorum performans olarak.
 
Uzun sureli bir v60 sevdalısı olarak artik 15-20 k bütçem ile bir adet espresso makinesi almak istiyorum. Yogunlukla latte yapacağım.

İdose Adora aklima yattı gibi sadece bar basıncı ile ilgili tereddütlerim var. Kaliteli bir espresso içebilirim gibi geliyor. Buhar konusuda hallolmus diyorlar.

İkinci elde 10bine bütün upgrade leri yapılmış bir Gaggia yada pid eklenmiş bir rancillio silvia almakta mantıklı geliyor. İdose bu makinelerin eşdeğeri midir? Yoksa farka deger mi?

Yada biraz daha uzerine çıkıp ikinci el bir mara x mi almalı?

Öncelikli olarak latte art icin siz olsanız ne tercih edersiniz?
Acaba ne aldınız? Ben de latte yapmak için idose düşünüyordum ama piyasada yeni olduğu için kullanıcı deneyimlerine ihtiyacım var..
 
Acaba ne yaptınız? Ben düz latte icebilmek için idose almayı düşünüyordum ancak kullanici deneyimi olmadığı için tereddüt ediyorum..
 
Geri
Üst