• Mayıs Ayı Kahve Kulübü Toplu Alım Organizasyonu
    Sevgili Ziyaretçi Mayıs ayı Kahve Kulübü ortak alım firması sizlerin oyları ile Montag Coffee seçildi. Bu konudan Mayıs ayı toplu alımı ile ilgili gelişmeleri öğrenebilirsin. Kahve Kulübü toplu alımı ve kulüp ile ilgili gelişmelerden, özel indirimlerden, yayınlardan hızlı bir şekilde haberdar olmak için buradan Whatsapp Kanalına katılmayı, Instagram ve Twitter adreslerinden bizi takip etmeyi unutmayın.
  • Telefon numaranızı paylaşmadan Kahve Kulübü duyurularından, güncel indirim ve kampanyalardan haberdar olmak istiyorsanız Bu Linke tıklayarak Kahve Kulübü Whatsapp Kanalını takip edebilirsiniz.

Kurasu Kyoto

KahvekolikMimar

Barista
Konum
İstanbul
İsim
Atakan Çolak
Daha fazla  
İsim
Atakan Çolak
Değirmen
Molent G50
Kahve Arkadaşlığı İstiyor musunuz?
Evet
Kahve Arkadaşlığı İl
İstanbul
Kahve Arkadaşlığı İlçe 1
Beşiktaş
Kahve Arkadaşlığı İlçe 2
Kadıköy/Şişli/Çekmeköy
Herkese merhaba, daha önce bulup yurt dışı diye hiç üstelememiştim. Bu camiada çok zaman geçirip yurt dışı alımlarının ne kadar yaygın olduğunu gördüm. Tekrar karşıma çıkınca (origami dripper arıyordum) foruma bakayım dedim ama başlık bulamadım. Birkaç alışveriş yapan kişinin olduğunu gördüm. 2500 yen (şuan 191 lira) teslimat ücreti var. Bunun dışında gümrük vs ek ödemeler var mı, varsa ne kadar tutuyor? Bir de ürünler elinize hep sağlam ulaştı mı? Daha önce alışveriş yapan arkadaşlar yardımcı olabilirse çok sevinirim.
 
Ben 2 ay önce cam kalita 185 ve origami (medium) aldım buradan. 230 TL gümrük masrafı çıktı, iş yoğunluğundan sorgulayamadım o zaman neden bu kadar fazla diye, 15 gün önce DHL mail attı yanlışlıkla sizde 130 TL damga vergisi kesilmiş, IBAN yollayın iade edelim diye, ay sonu iade edeceklermiş.
3 günde geldi bu arada, eğer origami alacaksanız plastik holder ile birlikte almanızı tavsiye ederim.
 
öncelikle hayırlı olsun. Hocam ben m origami almayı düşünüyorum da toplam kaç tl'ye mâl oldu sizlere ? Eğer almayı düşünen başka arkadaşlar varsa hep birlikte toplu alım yapabiliriz buradan.
Harika olur, hem çok sayıda kişi olursak fiyat çok uyguna gelir hem de ülkemizde olmayan modeller ve holder olması da çok güzel.
 
Bu ürünu ilk defa gördüm. Alan kişilerin yorumlarında hüner gerektirmeden güzel kahve demlenebiliyor denmiş.
Ayrıca fiyatlar kargo ve vergisiz ne kadar uygun. Acaba Japonlar bu fiyata mı alıyor (belki onlarda da ekstra vergiler vardır).
Bize herşey lüks malesef
 
öncelikle hayırlı olsun. Hocam ben m origami almayı düşünüyorum da toplam kaç tl'ye mâl oldu sizlere ? Eğer almayı düşünen başka arkadaşlar varsa hep birlikte toplu alım yapabiliriz buradan.
Kalita + origami 720 TL’ye gelmişti bugünkü kur ile. Vergi vs için de 230 TL vermiştim, eğer 130 TL yi dedikleri gibi fazla aldılarsa toplamda 820 TL ediyor yani
 
Herkese merhaba, daha önce bulup yurt dışı diye hiç üstelememiştim. Bu camiada çok zaman geçirip yurt dışı alımlarının ne kadar yaygın olduğunu gördüm. Tekrar karşıma çıkınca (origami dripper arıyordum) foruma bakayım dedim ama başlık bulamadım. Birkaç alışveriş yapan kişinin olduğunu gördüm. 2500 yen (şuan 191 lira) teslimat ücreti var. Bunun dışında gümrük vs ek ödemeler var mı, varsa ne kadar tutuyor? Bir de ürünler elinize hep sağlam ulaştı mı? Daha önce alışveriş yapan arkadaşlar yardımcı olabilirse çok sevinirim.
Ben bu siteden yüklü bir alışveriş yapmıştım ve ürünler gayet güzel, sağlam bir şekilde elime ulaştı. Tabi ki gümrük ücreti ödedim ama bu ücretin bi standardı olmadığı için pek bir şey diyemeyeceğim. Ben 150 liraya yakın bir gümrük ücreti ödemiştim. Aldıklarım ise şunlardı:
1623447958743.png
Tek sıkıntısını fedex yüzünden yaşadım. Benden kimse gümrük ücreti talebinde bulunmadı fakat ürün takibinde bu sebeple gümrükte takıldığı yazıyordu. O konuyla uğraşmıştım o kadar. O da öyle çok uğraştırıcı bir süreç değildi.
 
Ben bu siteden yüklü bir alışveriş yapmıştım ve ürünler gayet güzel, sağlam bir şekilde elime ulaştı. Tabi ki gümrük ücreti ödedim ama bu ücretin bi standardı olmadığı için pek bir şey diyemeyeceğim. Ben 150 liraya yakın bir gümrük ücreti ödemiştim. Aldıklarım ise şunlardı:
Ekli dosyayı görüntüle 13712
Tek sıkıntısını fedex yüzünden yaşadım. Benden kimse gümrük ücreti talebinde bulunmadı fakat ürün takibinde bu sebeple gümrükte takıldığı yazıyordu. O konuyla uğraşmıştım o kadar. O da öyle çok uğraştırıcı bir süreç değildi.
Kesinlikle bir toplu alım şart oldu :D
Görmüşken sorayım dedim, dün görünce merak etmiştim. Origami filtrelerin performansı nasıl, denememi tavsiye eder misiniz? Ve origaminizin fotoğrafını atar mısınız? Mat rengin fotoğraflarını pek göremedim, ama ilgimi çok çekti.
 
Doğrusu filtrenin daha paketini bile açmadım o yüzden bi şey diyemeyeceğim. Origami ise aslında o kadar da şık değil belki aralardaki beyaz rengin görünmesi sizi rahatsız edebilir ama parlaktansa mat renkler benim daha çok hoşuma gidiyor.
1623451706680.png
 
Mat benim de çok hoşuma gidiyor aslında. Origami'nin o turkuaz ve turuncu olanalrı beni çok cezbediyordu ama bu mat olan da çok hoşuma gitti.
 
Kurasu’nun head baristası Steve Tsubasa (şaka değil gerçekten adı bu) ev demleyicileri için termometreye ihtiyacınız olmayan bir tarif yayınlamış:

<What you need>
- Coffee 14g (medium fine grind)
- Room temperature water 40g
- Boiling water 170g

<Recipe>

*Use room temperature water for the first pour only.

0:00 ~ 0:10 +40g
0:10 ~ 0:20 Agitate
0:45 ~ 0:55 +80g (Total: 120g)
1:15 ~ 1:30 +90g (Total: 210g)
1:25 ~ Stir the coffee bed 3 times along the dripper surface

Total Brew Time : around 3:00

Link
 
Kurasu dan sipariş vermek istiyordum ancak ülke seçiminde Türkiye çıkmıyor. Bunu yaşayan var mı nasıl çözebiliriz
 
gümrük mevzuatı sebebiyle kaldırmışlardır. güncel durumda ürün + kargo bedeli 30 euroyu geçmemeli gümrükten geçmesi için
Teşekkürler. Peki origami dripper için başka sipariş verebileceğim uygun fiyatlı bir site var mı?
 
Geri
Üst