370mL'lik (20gr kahve ile) bir su ile yaptığım demlemeden, yaklaşık olarak 300-320gr (kahvenin yoğunluğunu bilmiyorum o yüzden gr olarak ifade ettim, su da aynı şekilde 370gr olarak düşünülebilir.)civarı kahve elde ediyorum.
Muhtemelen kahvenin suyu tutmasiyla ilgili, kahveden kahveye değişen bir oran olacaktır bu. Yine de sormak istedim, bunun bir ideali var mı? 370 de 50-60 bana biraz fazla geldi. Bu su kaybinin bir anlamı var mı? Bu kadar su tutulmadı normal mi?
Muhtemelen kahvenin suyu tutmasiyla ilgili, kahveden kahveye değişen bir oran olacaktır bu. Yine de sormak istedim, bunun bir ideali var mı? 370 de 50-60 bana biraz fazla geldi. Bu su kaybinin bir anlamı var mı? Bu kadar su tutulmadı normal mi?