• Mayıs Ayı Kahve Kulübü Toplu Alım Organizasyonu
    Sevgili Ziyaretçi Mayıs ayı Kahve Kulübü ortak alım firması sizlerin oyları ile Montag Coffee seçildi. Bu konudan Mayıs ayı toplu alımı ile ilgili gelişmeleri öğrenebilirsin. Kahve Kulübü toplu alımı ve kulüp ile ilgili gelişmelerden, özel indirimlerden, yayınlardan hızlı bir şekilde haberdar olmak için buradan Whatsapp Kanalına katılmayı, Instagram ve Twitter adreslerinden bizi takip etmeyi unutmayın.
  • Telefon numaranızı paylaşmadan Kahve Kulübü duyurularından, güncel indirim ve kampanyalardan haberdar olmak istiyorsanız Bu Linke tıklayarak Kahve Kulübü Whatsapp Kanalını takip edebilirsiniz.

Konchero Isı ayarlı kettle (yeni model) fikri olan var mı?

msezgingil

Barista
Konum
Soma/MANİSA
İsim
Murat Sezgingil
Daha fazla  
İsim
Murat Sezgingil
Değirmen
Comandante C40
Ekipmanlar
Hario V60, Delonghi icm2.1b,
Kahve Arkadaşlığı İstiyor musunuz?
Evet
Kahve Arkadaşlığı İl
MANİSA
Kahve Arkadaşlığı İlçe 1
SOMA
Kahve Arkadaşlığı İlçe 2
BERGAMA
Herkese Mrb bu ekte görmüş olduğunuz kettle hakkında fikri olan var mı acaba?
Bu fiyat aralığında ısı kontrollü elektrikli bi kettle almak istiyorum, aynı fiyat seviyesinde şu da sizi mutlu eder dediginiz ürünleri de paylaşabilirsiniz..
 

Ekli dosyalar

  • Screenshot_20210418-133050_Samsung Internet.jpg
    Screenshot_20210418-133050_Samsung Internet.jpg
    51.4 KB · Görüntüleme: 356
Aslında stokta olsa bir çok kullananın da tavsiye edeceğini düşündüğüm Timemore Fish Electric geliyor aklıma.
 
Null coffee sitesinde var 600 ml 1300 tl 🤔
Yanlış hatırlamıyorsam gelbura'da stok tükenmeden önce fiyatlar da biraz daha indirilmişti ve 1100-1200 ₺ civarıydı. En büyük eksisi MİNİ Fish olması o konuda sonuna kadar haklısınız. Ve 600 ml efektif kapasite mi yoksa maksimum kapasitemi onu bilmiyorum. Konchero ile ilgili bu modelinde pek bir yorum, kullanan görmediğim için biraz içime sinmiyor.

Bir ihtimal de şöyle bir ürün var, yanılmıyorsam forumda kullananlar da var diye biliyorum, belki buna da bakılabilir.
DÜZENLEME: Bu bahsettiğim iki ürünü kullanmadım, gördüğüm ve kullananların yorumlarına istinaden söylüyorum.
 
Son düzenleme:
Birkaç aydır bu ürünü kullanıyorum:


Bence bu fiyata göre epey mutlu eder. Şu başlık altında da detaylıca konuşulmuştu:

 
Konchero ile görüşme yaptığımda yeni çıkan ürünleri olduğu söylediler. Bende diğer kettle ile (bonavitaya benzeyen) arasında ne fark olduğunu sorduğumda pek düzgün bir cevap alamadım. Benim anladığım kadarıyla diğer ketlle ile aynı elektronik altyapıyı kullanıyor. (UK termostat). cafemarkt instagram hesabında tanıtım videosu yapmışlar. Bir de https://www.mutbex.com/konchero-as-21267a-isi-ayarli-kettle-1-litre-siyah siteye üye olunca 900 tl düşüyor bilginize.
 
Bende uzun zamandır Elektrikli Kettle modellerine bakıyorum,ortak görüş evet Fellow Stagg çok revaçta fakat F/P değer mi daha çok
Coffee Shop tarzı işletmeler kullanıyor,ev kullanıcıları da evet gayet memnun fakat uzun süredir de Timemore'un Fish Siyah modelini
inceliyordum.

Çok ince eleyip sık dokuduğunuzda da bir takım olumsuzluklarını da sosyal medya üzerinden kullanıcı görüşleriyle birlikte görüyorsunuz.
Öncelikli olarak; kapak kısmının tam olarak oturmaması ve ana üniteye yerleştirdiğinizde hafif sallanıyor(kullanıcı görüşleri) olması açıkçası
vazgeçmeme sebep oldu ve yaklaşık 2 haftadır da Konchero'nun AS-21267A yeni gelen modeliyle ilgilenmeye başladım.(Yılbaşında piyasaya sürdüklerini distribütörü söyledi).

Evet diğer arkadaşların da söylediği gibi ne forumlarda kullanıcı görüşleri ne de Youtube üzerinden unboxing ve yorumlarda bir tane dahi
açıklama ve test edilmiş ürün bulamadım.Bugün sabah itibariyle de Konchero Türkiye'den teknik servis elemanı ile görüştüm ve beni tatmin
edecek tüm teknik detay sorularıma verdiği cevaplar sebebiyle Mutbex.com'dan 900 TL(KDV dahil) satın aldım.Piyasa da yaklaşık olarak 1.100-1.200 TL aralığında gözüküyor,ürün mutbex sitesinde evet 980 TL fiyatı var fakat @baris82 arkadaşımızın da belirttiği gibi üye olduğunuzda otomatik
olarak fiyat 900 TL'ye iniyor.

Genel özellikler olarak,ağız yapısının Timemore'a benzediğini ve su akış debisininde başarılı olduğunu,ısı hassasiyet (±1°C) başarılı olduğunu
ve bir önceki (Bonavitaya benzeyen İnox ürün) den altyapı ve elektronik detaylarını daha da geliştirildiğinin bilgisini verdiler.


Ürünün LED göstergesi beyaz renkte ve ürün özellikleri içerisinde belirtilmeyen ve cafemarkt.com'un instagram'da hazırladığı ürün tanıtım videosunda bulunan Timer özelliği de beni şaşırttı.Bakalım gelince göreceğiz artık...

Ürün bu hafta ortası tahminen elime ulaşır ve en azından forum üzerinden kendi kullanıcı görüşlerimi de(±) sizlerle paylaşmış olurum.Bilginize...
 
Son düzenleme:
Bende uzun zamandır Elektrikli Kettle modellerine bakıyorum,ortak görüş evet Fellow Stagg çok revaçta fakat F/P değer mi daha çok
Coffee Shop tarzı işletmeler kullanıyor,ev kullanıcıları da evet gayet memnun fakat uzun süredir de Timemore'un Fish Siyah modelini
inceliyordum.

Çok ince eleyip sık dokuduğunuzda da bir takım olumsuzluklarını da sosyal medya üzerinden kullanıcı görüşleriyle birlikte görüyorsunuz.
Öncelikli olarak; kapak kısmının tam olarak oturmaması ve ana üniteye yerleştirdiğinizde hafif sallınıyor(kullanıcı görüşleri) olması açıkçası
vazgeçmeme sebep oldu ve yaklaşık 2 haftadır da Konchero'nun AS-21267A yeni gelen modeliyle ilgilenmeye başladım.(Yılbaşında piyasaya sürdüklerini distribütörü söyledi).

Evet diğer arkadaşların da söylediği gibi ne forumlarda kullanıcı görüşleri ne de Youtube üzerinden unboxing ve yorumlar da bir tane dahi
açıklama ve test edilmiş ürün bulamadım.Bugün sabah itibariyle de Konchero Türkiye'den teknik servis elemanı ile görüştüm ve beni tatmin
edecek tüm teknik detay sorularıma verdiği cevaplar sebebiyle Mutbex.com'dan 900 TL(KDV dahil) satın aldım.Piyasa da yaklaşık olarak 1.100-1.200 TL aralığında gözüküyor,ürün mutbex sitesinde evet 980 TL fiyatı var fakat baris82 arkadaşımızın da belirttiği gibi üye olduğunuzda otomatik
olarak fiyat 900 TL'ye iniyor.

Genel özellikler olarak,ağız yapısının Tiemore'a benzediğini ve su akış debisinde başarılı olduğunu,ısı hassasiyet (±1°C) başarılı olduğunu
ve bir önceki (Bonavitaya benzeyen İnox ürün) den altyapı ve elektronik detaylarını daha da geliştirildiğini bilgisini verdiler.


Ürünün LED göstergesi beyaz renkte ve ürün özellikleri içerisinde belirtilmeyen ve cafemarkt.com'un hazırladığı ürün tanıtım videosunda
bulunan Timer özelliğide beni şaşırttı.

Ürün bu hafta ortası tahminen elime ulaşır ve en azından forum üzerinden kendi görüşlerimi de sizlerle paylaşmış olurum.Bilginize...
Süpersiniz hocam herkes çok merak ediyordu açıkçası CafeMarkt'tan rica ettik videoyu ama alışkın olduğumuzun dışında bir inceleme olmuş. :)
Dışarıdan bakıldığında eski modeli süslemişler gibi geldi bana boyun olarak aynı gibi geldi. Staggdeki gibi iç hazne yanlarda derinlik falan varsa süper ya da ucunda 90 derece akış için kıvırma gibi.
Merakla bekliyoruz sizden inceleme :)
 
Bende uzun zamandır Elektrikli Kettle modellerine bakıyorum,ortak görüş evet Fellow Stagg çok revaçta fakat F/P değer mi daha çok
Coffee Shop tarzı işletmeler kullanıyor,ev kullanıcıları da evet gayet memnun fakat uzun süredir de Timemore'un Fish Siyah modelini
inceliyordum.

Çok ince eleyip sık dokuduğunuzda da bir takım olumsuzluklarını da sosyal medya üzerinden kullanıcı görüşleriyle birlikte görüyorsunuz.
Öncelikli olarak; kapak kısmının tam olarak oturmaması ve ana üniteye yerleştirdiğinizde hafif sallanıyor(kullanıcı görüşleri) olması açıkçası
vazgeçmeme sebep oldu ve yaklaşık 2 haftadır da Konchero'nun AS-21267A yeni gelen modeliyle ilgilenmeye başladım.(Yılbaşında piyasaya sürdüklerini distribütörü söyledi).

Evet diğer arkadaşların da söylediği gibi ne forumlarda kullanıcı görüşleri ne de Youtube üzerinden unboxing ve yorumlar da bir tane dahi
açıklama ve test edilmiş ürün bulamadım.Bugün sabah itibariyle de Konchero Türkiye'den teknik servis elemanı ile görüştüm ve beni tatmin
edecek tüm teknik detay sorularıma verdiği cevaplar sebebiyle Mutbex.com'dan 900 TL(KDV dahil) satın aldım.Piyasa da yaklaşık olarak 1.100-1.200 TL aralığında gözüküyor,ürün mutbex sitesinde evet 980 TL fiyatı var fakat @baris82 arkadaşımızın da belirttiği gibi üye olduğunuzda otomatik
olarak fiyat 900 TL'ye iniyor.

Genel özellikler olarak,ağız yapısının Tiemore'a benzediğini ve su akış debisinde başarılı olduğunu,ısı hassasiyet (±1°C) başarılı olduğunu
ve bir önceki (Bonavitaya benzeyen İnox ürün) den altyapı ve elektronik detaylarını daha da geliştirildiğinin bilgisini verdiler.


Ürünün LED göstergesi beyaz renkte ve ürün özellikleri içerisinde belirtilmeyen ve cafemarkt.com'un instagram'da hazırladığı ürün tanıtım videosunda bulunan Timer özelliği de beni şaşırttı.Bakalım gelince göreceğiz artık...

Ürün bu hafta ortası tahminen elime ulaşır ve en azından forum üzerinden kendi kullanıcı görüşlerimi de(±) sizlerle paylaşmış olurum.Bilginize...Ürün
Ürün geldikten sonraki görüşlerinizi merakla bekliyorum :) (y)(y)
 
Süpersiniz hocam herkes çok merak ediyordu açıkçası CafeMarkt'tan rica ettik videoyu ama alışkın olduğumuzun dışında bir inceleme olmuş. :)
Dışarıdan bakıldığında eski modeli süslemişler gibi geldi bana boyun olarak aynı gibi geldi. Staggdeki gibi iç hazne yanlarda derinlik falan varsa süper ya da ucunda 90 derece akış için kıvırma gibi.
Merakla bekliyoruz sizden inceleme :)
Sabah Konchero teknik servis sorumlusu panel altyapısının tamamen değiştiğini ve İnox üründen farklı olduğunu söyledi(update edilmiş ürün) fakat tamamen kendi ifadeleri ne kadar doğru göreceğiz.Benimde özellikle sormak istediğim gooseneck yapısıydı,timemore kullandıysanız memnun kalırsınız dediler ama bu da sonuçta kendi ifadeleri...
 
Bu arada bu üründe Timer özelliği olduğu bir yerde karşınıza çıktı mı yoksa ben mi atladım ve göremedim.
Çünkü standart her sitedeki ürün açıklamaları kısmında bu özelliğinden bahsedilmemiş...
 
Süpersiniz hocam herkes çok merak ediyordu açıkçası CafeMarkt'tan rica ettik videoyu ama alışkın olduğumuzun dışında bir inceleme olmuş. :)
Dışarıdan bakıldığında eski modeli süslemişler gibi geldi bana boyun olarak aynı gibi geldi. Staggdeki gibi iç hazne yanlarda derinlik falan varsa süper ya da ucunda 90 derece akış için kıvırma gibi.
Merakla bekliyoruz sizden inceleme :)
Bence bunu Fellow Stagg ile karşılaştırmak (demlik içi yapısı anlamında) yanlış olur,daha çok Timemore'a muadil olur gibime geliyor
 
Bende uzun zamandır Elektrikli Kettle modellerine bakıyorum,ortak görüş evet Fellow Stagg çok revaçta fakat F/P değer mi daha çok
Coffee Shop tarzı işletmeler kullanıyor,ev kullanıcıları da evet gayet memnun fakat uzun süredir de Timemore'un Fish Siyah modelini
inceliyordum.

Çok ince eleyip sık dokuduğunuzda da bir takım olumsuzluklarını da sosyal medya üzerinden kullanıcı görüşleriyle birlikte görüyorsunuz.
Öncelikli olarak; kapak kısmının tam olarak oturmaması ve ana üniteye yerleştirdiğinizde hafif sallanıyor(kullanıcı görüşleri) olması açıkçası
vazgeçmeme sebep oldu ve yaklaşık 2 haftadır da Konchero'nun AS-21267A yeni gelen modeliyle ilgilenmeye başladım.(Yılbaşında piyasaya sürdüklerini distribütörü söyledi).

Evet diğer arkadaşların da söylediği gibi ne forumlarda kullanıcı görüşleri ne de Youtube üzerinden unboxing ve yorumlarda bir tane dahi
açıklama ve test edilmiş ürün bulamadım.Bugün sabah itibariyle de Konchero Türkiye'den teknik servis elemanı ile görüştüm ve beni tatmin
edecek tüm teknik detay sorularıma verdiği cevaplar sebebiyle Mutbex.com'dan 900 TL(KDV dahil) satın aldım.Piyasa da yaklaşık olarak 1.100-1.200 TL aralığında gözüküyor,ürün mutbex sitesinde evet 980 TL fiyatı var fakat @baris82 arkadaşımızın da belirttiği gibi üye olduğunuzda otomatik
olarak fiyat 900 TL'ye iniyor.

Genel özellikler olarak,ağız yapısının Timemore'a benzediğini ve su akış debisininde başarılı olduğunu,ısı hassasiyet (±1°C) başarılı olduğunu
ve bir önceki (Bonavitaya benzeyen İnox ürün) den altyapı ve elektronik detaylarını daha da geliştirildiğinin bilgisini verdiler.


Ürünün LED göstergesi beyaz renkte ve ürün özellikleri içerisinde belirtilmeyen ve cafemarkt.com'un instagram'da hazırladığı ürün tanıtım videosunda bulunan Timer özelliği de beni şaşırttı.Bakalım gelince göreceğiz artık...

Ürün bu hafta ortası tahminen elime ulaşır ve en azından forum üzerinden kendi kullanıcı görüşlerimi de(±) sizlerle paylaşmış olurum.Bilginize...
Hocam valla merakla bekliyoruz sizi, bende ısı ayarlı kettle bakıyorum şu sıralar. Sizin yorumunuz göre ya timemore ya konchero :)
 
Hocam valla merakla bekliyoruz sizi, bende ısı ayarlı kettle bakıyorum şu sıralar. Sizin yorumunuz göre ya timemore ya konchero :)
Bütçeniz kısıtlı ise estetik kaygınız yoksa albohes kettle alıp geçin
 
Kochero AS-21267A siparişini verdim bakalım, gelince görücez.. :)
 
Geri
Üst