RectalTouché
Yeni Üye
- İsim
- Oguz
Daha fazla
- İsim
- Oguz
Merhaba arkadaslar,
Kücük bir konu olduğu icin buraya yazmak istemedim fakat gecen pazar iyi bilinen bir kavurucudan 3 x 250 gr kahve sipariş verdim. 2 paketin kavrum tarihi 31.01 iken bir tanesi 18.01 di. O kadar para harcayınca şahsen degassing i kendim bekleyip 14.-20. Gunde cillop gibi acar icerim demistim fakat degassingin üstünden 2-4 hafta gecmis olması hoşuma gitmedi. Daha Turkiyede çok fazla alim yapmadigim icin firmadan iade vs. talep etmek istemedim.
Soracağım su ki bu normal bir durum mudur? 18.01 de kavrulmuş kahve an itibari ile 28.02 de hala taze kabul edilebilir mi?
Kücük bir konu olduğu icin buraya yazmak istemedim fakat gecen pazar iyi bilinen bir kavurucudan 3 x 250 gr kahve sipariş verdim. 2 paketin kavrum tarihi 31.01 iken bir tanesi 18.01 di. O kadar para harcayınca şahsen degassing i kendim bekleyip 14.-20. Gunde cillop gibi acar icerim demistim fakat degassingin üstünden 2-4 hafta gecmis olması hoşuma gitmedi. Daha Turkiyede çok fazla alim yapmadigim icin firmadan iade vs. talep etmek istemedim.
Soracağım su ki bu normal bir durum mudur? 18.01 de kavrulmuş kahve an itibari ile 28.02 de hala taze kabul edilebilir mi?