• Mayıs Ayı Kahve Kulübü Toplu Alım Organizasyonu
    Sevgili Ziyaretçi Mayıs ayı Kahve Kulübü ortak alım firması sizlerin oyları ile Montag Coffee seçildi. Bu konudan Mayıs ayı toplu alımı ile ilgili gelişmeleri öğrenebilirsin. Kahve Kulübü toplu alımı ve kulüp ile ilgili gelişmelerden, özel indirimlerden, yayınlardan hızlı bir şekilde haberdar olmak için buradan Whatsapp Kanalına katılmayı, Instagram ve Twitter adreslerinden bizi takip etmeyi unutmayın.
  • Telefon numaranızı paylaşmadan Kahve Kulübü duyurularından, güncel indirim ve kampanyalardan haberdar olmak istiyorsanız Bu Linke tıklayarak Kahve Kulübü Whatsapp Kanalını takip edebilirsiniz.

Kavrum sonrasi tazelik.

RectalTouché

Yeni Üye
İsim
Oguz
Daha fazla  
İsim
Oguz
Merhaba arkadaslar,

Kücük bir konu olduğu icin buraya yazmak istemedim fakat gecen pazar iyi bilinen bir kavurucudan 3 x 250 gr kahve sipariş verdim. 2 paketin kavrum tarihi 31.01 iken bir tanesi 18.01 di. O kadar para harcayınca şahsen degassing i kendim bekleyip 14.-20. Gunde cillop gibi acar icerim demistim fakat degassingin üstünden 2-4 hafta gecmis olması hoşuma gitmedi. Daha Turkiyede çok fazla alim yapmadigim icin firmadan iade vs. talep etmek istemedim.

Soracağım su ki bu normal bir durum mudur? 18.01 de kavrulmuş kahve an itibari ile 28.02 de hala taze kabul edilebilir mi?
 
Merhaba arkadaslar,

Kücük bir konu olduğu icin buraya yazmak istemedim fakat gecen pazar iyi bilinen bir kavurucudan 3 x 250 gr kahve sipariş verdim. 2 paketin kavrum tarihi 31.01 iken bir tanesi 18.01 di. O kadar para harcayınca şahsen degassing i kendim bekleyip 14.-20. Gunde cillop gibi acar icerim demistim fakat degassingin üstünden 2-4 hafta gecmis olması hoşuma gitmedi. Daha Turkiyede çok fazla alim yapmadigim icin firmadan iade vs. talep etmek istemedim.

Soracağım su ki bu normal bir durum mudur? 18.01 de kavrulmuş kahve an itibari ile 28.02 de hala taze kabul edilebilir mi?

Merhaba,
Şahsen bu durumdan dolayı her yerden kahve alışverişi yapmıyorum. Şükür ki bir yer haricinde öyle bir şeye denk gelmedim. Zaten onlara da durumu iletince değişim yahut iade konusunda esneklik gösterdiler.

Belki bu gibi hassasiyetler başkalarına ilginç geliyor olabilir, ancak Türkiye’de mevcut fiyat politikaları ile nitelikli ve taze kahve sattığını beyan eden firmaların kural olarak bu hususlarda taviz vermemeleri gerekiyor.

Kahve anaerobiktir ya da başka bir fermente işleme sahiptir dinlenme süresi daha uzun olabilir. Bu durumda zaten firmanın bekleme, degass süresi konusunda bilgi künyesine bunu yazarak ikileme yer bırakmaması gerekir.
 
Merhaba arkadaslar,

Kücük bir konu olduğu icin buraya yazmak istemedim fakat gecen pazar iyi bilinen bir kavurucudan 3 x 250 gr kahve sipariş verdim. 2 paketin kavrum tarihi 31.01 iken bir tanesi 18.01 di. O kadar para harcayınca şahsen degassing i kendim bekleyip 14.-20. Gunde cillop gibi acar icerim demistim fakat degassingin üstünden 2-4 hafta gecmis olması hoşuma gitmedi. Daha Turkiyede çok fazla alim yapmadigim icin firmadan iade vs. talep etmek istemedim.

Soracağım su ki bu normal bir durum mudur? 18.01 de kavrulmuş kahve an itibari ile 28.02 de hala taze kabul edilebilir mi?
Bu durum çekirdekten çekirdeğe değişti gibi kişiden kişiyede değişiyor. Kimisi aldığı gün içmek ister atölyede degas tamamlanmasını yeğler. Kimisi de sizin gibi evde kendi dolabımda degassing tamamlamasını ister. Bu noktada da kavrucu ile görüşüp yeni kavrum istemek en iyi olacaktır diye düşünüyorum. Birde işin çekirdek boyutu var. Profilini 30. 40. günde pasparlak çıkaran varyetelerde var. En iyisi firma ile iletişimde olmak 😌😌
 
Bu konunun kesin çözümü @Ömer Aydın hocanın yaptığı gibi her kahve için stok durumuna göre kavrum tarihi seçeneği koymak. Elimde çok kahve olduğu zaman "yeni kavrum ricası" notu düşmeme rağmen 15-20 günlük çekirdek gönderen kavurucular oldu. Bu iş tam anlamıyla piyango.
Her sipariş öncesi kavurucu ile iletişime geçip her kahve için kavrum tarihi sormak da her iki taraf için çok yorucu.
 
Geri
Üst