pkmdshkak47
Üye
- İsim
- Mert Sever
Daha fazla
- İsim
- Mert Sever
Merhaba arkadaşlar Kasuya 40:60 Kalita 185 camda(hızlı akış için!) çalışır mı ?
daha tatlı ve ya asidik gövesi düşük kahve demlemek için önerilerinizi bekliyorum.
daha tatlı ve ya asidik gövesi düşük kahve demlemek için önerilerinizi bekliyorum.