• Mart Ayı Kahve Kulübü Toplu Alım Organizasyonu
    Sevgili Ziyaretçi Mart ayı Kahve Kulübü ortak alım firması sizlerin oyları ile Niji Coffee olarak seçildi. Bu konudan Mart ayı toplu alımı ile ilgili gelişmeleri öğrenebilirsin. Kahve Kulübü toplu alımı ve kulüp ile ilgili gelişmelerden, özel indirimlerden, yayınlardan hızlı bir şekilde haberdar olmak için buradan Whatsapp Kanalına katılmayı, Instagram ve Twitter adreslerinden bizi takip etmeyi unutmayın.
  • Telefon numaranızı paylaşmadan Kahve Kulübü duyurularından, güncel indirim ve kampanyalardan haberdar olmak istiyorsanız Bu Linke tıklayarak Kahve Kulübü Whatsapp Kanalını takip edebilirsiniz.

Kargo Firmaları

Konum
izmir
İsim
Onur iltaş
Daha fazla  
İsim
Onur iltaş
Espresso Makinesi
Delonghi EC 221.B
Değirmen
Sözen
Ekipmanlar
Hario v60 02/Moka Pot/French Press/Aeropress/Woodneck 3 Cup
Kahve Arkadaşlığı İstiyor musunuz?
Evet
Kahve Arkadaşlığı İl
izmir
Kahve Arkadaşlığı İlçe 1
buca
Herkese merhaba. Güzel bir konu açarak burada daha aktif olmak isterdim ama bir süredir çile çektiğim durumları sizlerle paylaşmak istedim. Pandemi dolayısıyla eve kapanmışlığımın bir sonucu olarak sık sık kargo teslimatları geliyor eve. Ancak virüsten korunalım derken stresten hastalanacağız. Her gelen teslimatta ayrı bir problem yaşıyorum, ayrı koşuşturmaca yaşıyorum. Her bir siparişimi sık sık takip etmek de çok yorucu oluyor. Birkaç hafta önce V60 seti siparişi vermiştim. Paket eve geldiğinde dehşete düştüm çünkü kargo kutusu paramparça haldeydi. Futbol topu olarak kullanılmış gibiydi. En kötüsüne hazırlanarak kutuyu açtım ama çok şükür ki ne cam serverda ne de dripperda bir hasar vardı. Kısa süreli panik atak geçiriyordum. Hemen sonrasında el değirmeni siparişim eve ulaştı. Aynı kargo firmasıyla gönderildi ve maalesef kutusu yine aynı haldeydi. Değirmende herhangi bir hasar yok ve severek kullanıyorum. İki siparişte de gönderici firmalar özenli paketlediği için gerçekten minnettar kaldım. İlerleyen günlerde de drip kettle siparişi verdim. Bu başka bir kargo firmasıyla gönderildi ve sorunsuz geldi kutuda herhangi bir hasar belirtisi olmadan.

Asıl beni bu mesajı yazmaya iten durum ise 1 hafta önce sipariş ettiğim kahve çekirdekleri oldu. Kargo firmasının normalde 24 saat içerisinde teslim etmesi gerekiyordu. Yine de 30 Nisan'da en geç elime geçer diyordum. Adım adım takip ettim paketimi ve hiçbir sorun gerçekleşmeden heyecanla bulunduğum ilçeye gelmesini kontrol ediyordum. Maalesef paketim elime ulaşmadı gerekçe olarak da "yanlış/eksik adres" açıklaması yapıldı. Ana santralden müşteri temsilcisi ile konuşmaya çalıştım kimse çıkmadı telefona. Sıkıntı etme dedim kendime, iki gün geç gelsin dert etmemek lazım. Cumartesi günü sabahtan itibaren hem ana santral hem web sayfalarındaki canlı destek hem de "bize ulaşın" sayfalarındaki mesaj kutusundan durum bildirimi istedim. Nerede adres yanlışlığı var, düzeltelim diye. Bana verilen cevap, paketimin dağıtımda olduğuydu. Teşekkür ederek beklemeye koyuldum. Öğle vakti kapı zili çaldı direkt açtım kargocuydu. Elinde bana ait bir sipariş vardı ama bu, kahve çekirdeklerinden sonra verdiğim bir siparişti. Teslimat için teşekkür ettim ve kahve paketimin nerede olduğunu sordum. Herhangi bir bilgisinin olmadığını söyleyince çok şaşırdım. Sabahtan konuştuklarımı ona aktardım ve sipariş takip numarasını da gösterdim. Öyle bir paketin kendisinde olmadığını söyledi. Hemen ardından tekrardan ana santral ile iletişime geçmeye çalıştım ve bölgemdeki şubenin telefon numarasından da firmaya ulaşmaya çalıştım. Bir saat boyunca aralıksız arama denemelerim sonuçsuz kaldı. Dün yani pazar günü tatildi o yüzden herhangi bir şey yapamazdım. Bugün aynı şekilde sabahtan itibaren ulaşmaya çalıştım firmaya. Yakın olduğum şube sonunda telefonu açtı. Durumumu açıkladım onlara, onlar da sakince dinleyip yardımcı olmaya çalıştı. Bugün paketimi şubeden teslim almak istediğimi belirttim onlar da onayladı. Hazırlanıp şubeye gittim. Şubeye vardığımda bu sefer de paketimin yine dağıtıma çıktığını söylediler. Olanca sakinliğimle nasıl günlerdir paketimin peşinden koştuğumu ve mümkünse bugün bir şekilde almak istediğimi söyledim görevlilere. Bunun hiçbir şekilde mümkün olmadığını ve ancak yarın teslim alabileceğimi söylediler ve işte şimdi buradayım ve bu mesajı yazıyorum rahatlamak için. Buraya kadar okuyan olduysa kusuruma bakmayın lütfen beklediğimden uzun bir mesaj oldu.


Aslında burada sizlerle paylaşmak istediğim şey şu: Hangi kargo firmasına gözü kapalı güvenebileceğimi bilmiyorum. Birisi istisnasız hasarlı kutu gönderiyor, birisi adres hatası yapıp asla ulaşılabilir olmuyor. Burada karalama yapmak istemediğim için firma isimlerini açıktan paylaşmak istemiyorum. Kahve/ekipman satışı yapan hanımefendi ve beyefendiler sizlerden ricam lütfen kargo firmalarıyla çalışırken dikkatli olun. Mümkünse de her aldığınız siparişte de teslimatta bir problem yaşayıp yaşamadıklarını öğrenme amaçlı müşterilerinize sorun.

Herkese iyi günler diliyorum.
 
Birebir aynı sorunu Aras kargo ile yaşadım. 24 saat teslim zamanlı paket 5 iş günü sonra şubeden giderek teslim almam ile sonuçlandı. 10 defa aradım, mail attım, canlı desteğe bağlandım, şikayet açtım, şubeyi aradım tümünde cevap bugün dağıtılacak sonra akşam bakıyorum adres eksik yetersiz. Bu şu demek biz gün içinde dağıtımı yetiştiremedik ama şuçu üstümüze almayız.
 
Benim şansıma olsa gerek Yurtiçi ve Mng kargo ile siparişlerim sorunsuz ulaştı bu sanırım şube ile alakalı.

Bulunduğum bölgede Sürat Kargo şubesi berbat durumda ve Sürat ile çalışan işletmelerden sipariş vermiyorum kesinlikle.
 
Yurtiçi Kargo benim siparişlerimi iki gün getirmedi, araya haftasonu girince şikayetvar'a yazdım, ondan sonraki Pazartesi 3. gün de geldi, kurye aradı sanırım evde yoksunuz dedi. Neyse zorla da olsa geldi.

MNG kargo geçen Pazartesi şubeye gelen kargoyu 4 günde getiremedi, geçen öğlen Perşembe kargonun idade için fatura kesildiğini gördüm. Yine şikayetvar'a yazdım, siparişi geçtiğim siteye kargo ile alakalı durumu yazdım, Cumartesi mi ne kargo şubesini arayıp sert bir sesli mesaj bıraktım. Hala gelen giden yok.
 
Yurtiçi Kargo benim siparişlerimi iki gün getirmedi, araya haftasonu girince şikayetvar'a yazdım, ondan sonraki Pazartesi 3. gün de geldi, kurye aradı sanırım evde yoksunuz dedi. Neyse zorla da olsa geldi.

MNG kargo geçen Pazartesi şubeye gelen kargoyu 4 günde getiremedi, geçen öğlen Perşembe kargonun idade için fatura kesildiğini gördüm. Yine şikayetvar'a yazdım, siparişi geçtiğim siteye kargo ile alakalı durumu yazdım, Cumartesi mi ne kargo şubesini arayıp sert bir sesli mesaj bıraktım. Hala gelen giden yok.
Hic standları yok maalesef ve denetleme de yok işin kötüsü yani Türkiye'de yerlerde gezen bir hizmet anlayışı var bu kargo şirketlerinin ama akıl alır gibi değil yaptırım sıfır.
 
Hic standları yok maalesef ve denetleme de yok işin kötüsü yani Türkiye'de yerlerde gezen bir hizmet anlayışı var bu kargo şirketlerinin ama akıl alır gibi değil yaptırım sıfır.

Evden dışarı bir adım atmıyorum, hala bulamadık diyorlar, ama ne telefonla arayan var, ne de zil çalan. Yoğunluktan ya da işin yolunu bulmuşluktan bilmem çoğu kez dağıtıma çıkardık ama teslim edilemedi yalanını atıp duruyorlar.
 
Maalesef kargo firmalarının kalitesi çok kötü ülkemizde iyi hizmet verenlerde pahalı kalıyor. Umarım paketinize ulaşırsınız.
 
kargo şirketlerinin kalitesi pandemi olmasa da çok kötü fakat biraz empati yapıp yaşanan bu salgında çalışan insanların kargoları teslim etmek için belki de hayatını ortaya koyduğunu unutmamamız gerektiğini düşünüyorum. kargo şirketleri de önlem alıyorlar, yarı kapasite çalışıyor birçoğu, bazı şubeler tamamen kapalı. bu gibi durumlarda zaten kalitesi düşük olan bir sektörün daha kötüye gideceğini az çok tahmin etmek gerekiyor. kargonuz hayati bir şey değilse dert etmeyin derim.
 
kargo şirketlerinin kalitesi pandemi olmasa da çok kötü fakat biraz empati yapıp yaşanan bu salgında çalışan insanların kargoları teslim etmek için belki de hayatını ortaya koyduğunu unutmamamız gerektiğini düşünüyorum. kargo şirketleri de önlem alıyorlar, yarı kapasite çalışıyor birçoğu, bazı şubeler tamamen kapalı. bu gibi durumlarda zaten kalitesi düşük olan bir sektörün daha kötüye gideceğini az çok tahmin etmek gerekiyor. kargonuz hayati bir şey değilse dert etmeyin derim.
Bizim eleştirdiğimiz zaten kargoları dağıtan insanlar değil, bu sistemi oluşturan ve o insanları ve bizleri bu sıkıntılarla başbaşa bırakan şirket sahibi ve yöneticileri.


Bu forumda hiç kimsenin emekçi kurye ve şube çalışanlarını suçlayacağına inanmıyorum ve biliyorum da ama sizin yazdığınızdan bu anlam çıkıyor.

Şikayet edeceğiz ki her iki taraf için düzelsin yoksa biz de dağıtan kişiler de aynı sorunlarla hep karşı karşıya kalacak.

Tamamen farklı noktalardan bakıyoruz.
 
Şube şube çok değişiyor sanırım. Bizde Aras kargo felaket kuzenim Göktürk te en memnun olduğu Aras kargoymus mesela. Ama genel olarak yurtiçi kargonun müşteri hizmetleri filan daha iyi organize gibi.
 
Kargo firmalari subelerine gore fazlaca degiskenlik gostermekle birlikte, alici adresine gore de degisiklik gosteriyor. Zamaninda isyerini adres verdigim kargolar sektirmeden gelirken, isyerine 300 metre uzaklikta olan ve ayni subenin baktigi ev adresime gelenlerde cok sorun yasadim. Bize oturdugumuz yerden totem yapmak kaliyor beklerken. Gecmis olsun.
 
Arkadaşlar biz süratla çalışıyoruz son 3 senedir. Bizim şube bence Türkiye'deki en iyi sürat şubesi :)
Ama son zamanlarda aldığımız şikayetlerin artması dolayısı ile yurt içi kargo ile anlaşalım dedik.
Dedik de ne oldu?

Gittik şubelerine, kurumsal anlaşma yapmak için, pandemi esnasında yoğunlukları çok arttığından kurumsal anlaşma yapmayı durdurduklarını söylediler. E hadi tamam anlayışla karşıladık. sürat kargonun gönderemediği 3 tane küçük kutu var bu arada elimde, bari yurt içi ile gönderelim dedik, şube müdürü ile konuşuyorum bu arada. Abi şunları uygun bir fiyata gönderelim, pandemi sonrası kurumsal anlaşma yaparız dedim.

saat öğlen 1, şubeden saat 12-15 arası yapılan gönderilerde %20 indirim uygulanıyormuş, oh ne güzel. kargo bizden bu arada hatırlatıyorum.
Verdim paketleri 3'ü de Ankara kargosu birinde 500 gr kahve diğer ikisinde 250şer gram kahve var.

Paket başına %20 indirimli fiyat bana 40 tl demesin mi müdür. şimdi ayağım gitmiyor yurtiçi kargoya.
son bir müzakere daha yaparız, bakalım ne olucak...

Bu arada biz de şirket içi kargo departmanımızı kurduk, istanbul içi bazı bölgelere elimizden geldiğince ben dağıtım yapıyorum.
ding dong herkese iyi akşamlar...
 
3 senedir online alışveriş yapıyorum. 100den fazla kargo almışımdır. Bütün firmaları deneyimledim sanırım(şu an aklıma gelmemiş olabilir). Hiçbir kargomda sorun yaşamadım. Yani hiçbir kargo şirketiyle iletişime bile geçmedim. 17 saatte gelen kargolarım çok oldu. Pandemi sürecinde de böyle oluyor. Bazen 24 saati geçebiliyor. Benim aldığım kargo hizmeti daha ne kadar iyi olabilir ki? Bilmiyorum çünkü diğer ülkelerde durum nasıl.
 
Kargo firmaları hakkında bir de diğer bakış açısından bilgi vermek istiyorum herkese. Bir çoğunuz eminim zaten farkındadır ama yine de göz önünde bulundurmakta fayda var kargo firmaları ile çalışırken.

Bazı firmalarda küçülmeye gidilerek bazı şubeler geçici süreliğine kapatılıyor ya da paket dağıtım şubeleri değişiyor. Bu da yakında açık kalan şubelerinde ve paketlerin transfer edildiği yeni dağıtım şubelerinde yığılmaya sebep olabiliyor. Kaldı ki işleri şu sıralar daha sıkışık çünkü online sipariş veren insan sayısı eskiye göre çok arttı. Bu durumun kargo firmalarında çalışanlar üzerinde çok büyük bir baskı yaptığını düşünüyorum. Bu da verimliliklerini düşürüp onların hata yapma oranlarını arttırabilir. Bu sebeple verdiğimiz siparişler geç gelebilir, hatalı bilgi uyarısı alırsak şubeyle iletişime geçmemiz gerekebilir ya da şanslıysak siparişlerimiz tam zamanında elimize ulaşabilir. Bize bu durumda aksiliklere karşı sabretmek düşüyor.
 
Şu sıralar Tekirdağ için sürat kargo çok sıkıntılı 5-6 günü buluyor teslimatlar. MNG ve Aras daha iyi ama bu süreçler değişkenlik gösterebiliyor.
 
Bence kargo firmalarını yargılarken bu olağanüstü günleri göz ardı etmemeliyiz. Bu virüs durumundaan önce kargo firmaları çok mu kaliteliydi? Hayır! Ama şu durumda dışarıda çalışan herkes belli bir risk altında ve onliye sipariş patlaması yaşanıyor. Hiçbir firma ya da hizmet-üretim alanı böyle bir ani şoka hazırlıklı giremez arkadaşlar.
 
Geri
Üst