Peculiarjukebox
Üye
- Konum
- izmir
- İsim
- Onur iltaş
Daha fazla
- İsim
- Onur iltaş
- Espresso Makinesi
- Delonghi EC 221.B
- Değirmen
- Sözen
- Ekipmanlar
- Hario v60 02/Moka Pot/French Press/Aeropress/Woodneck 3 Cup
- Kahve Arkadaşlığı İstiyor musunuz?
- Evet
- Kahve Arkadaşlığı İl
- izmir
- Kahve Arkadaşlığı İlçe 1
- buca
Herkese merhaba. Güzel bir konu açarak burada daha aktif olmak isterdim ama bir süredir çile çektiğim durumları sizlerle paylaşmak istedim. Pandemi dolayısıyla eve kapanmışlığımın bir sonucu olarak sık sık kargo teslimatları geliyor eve. Ancak virüsten korunalım derken stresten hastalanacağız. Her gelen teslimatta ayrı bir problem yaşıyorum, ayrı koşuşturmaca yaşıyorum. Her bir siparişimi sık sık takip etmek de çok yorucu oluyor. Birkaç hafta önce V60 seti siparişi vermiştim. Paket eve geldiğinde dehşete düştüm çünkü kargo kutusu paramparça haldeydi. Futbol topu olarak kullanılmış gibiydi. En kötüsüne hazırlanarak kutuyu açtım ama çok şükür ki ne cam serverda ne de dripperda bir hasar vardı. Kısa süreli panik atak geçiriyordum. Hemen sonrasında el değirmeni siparişim eve ulaştı. Aynı kargo firmasıyla gönderildi ve maalesef kutusu yine aynı haldeydi. Değirmende herhangi bir hasar yok ve severek kullanıyorum. İki siparişte de gönderici firmalar özenli paketlediği için gerçekten minnettar kaldım. İlerleyen günlerde de drip kettle siparişi verdim. Bu başka bir kargo firmasıyla gönderildi ve sorunsuz geldi kutuda herhangi bir hasar belirtisi olmadan.
Asıl beni bu mesajı yazmaya iten durum ise 1 hafta önce sipariş ettiğim kahve çekirdekleri oldu. Kargo firmasının normalde 24 saat içerisinde teslim etmesi gerekiyordu. Yine de 30 Nisan'da en geç elime geçer diyordum. Adım adım takip ettim paketimi ve hiçbir sorun gerçekleşmeden heyecanla bulunduğum ilçeye gelmesini kontrol ediyordum. Maalesef paketim elime ulaşmadı gerekçe olarak da "yanlış/eksik adres" açıklaması yapıldı. Ana santralden müşteri temsilcisi ile konuşmaya çalıştım kimse çıkmadı telefona. Sıkıntı etme dedim kendime, iki gün geç gelsin dert etmemek lazım. Cumartesi günü sabahtan itibaren hem ana santral hem web sayfalarındaki canlı destek hem de "bize ulaşın" sayfalarındaki mesaj kutusundan durum bildirimi istedim. Nerede adres yanlışlığı var, düzeltelim diye. Bana verilen cevap, paketimin dağıtımda olduğuydu. Teşekkür ederek beklemeye koyuldum. Öğle vakti kapı zili çaldı direkt açtım kargocuydu. Elinde bana ait bir sipariş vardı ama bu, kahve çekirdeklerinden sonra verdiğim bir siparişti. Teslimat için teşekkür ettim ve kahve paketimin nerede olduğunu sordum. Herhangi bir bilgisinin olmadığını söyleyince çok şaşırdım. Sabahtan konuştuklarımı ona aktardım ve sipariş takip numarasını da gösterdim. Öyle bir paketin kendisinde olmadığını söyledi. Hemen ardından tekrardan ana santral ile iletişime geçmeye çalıştım ve bölgemdeki şubenin telefon numarasından da firmaya ulaşmaya çalıştım. Bir saat boyunca aralıksız arama denemelerim sonuçsuz kaldı. Dün yani pazar günü tatildi o yüzden herhangi bir şey yapamazdım. Bugün aynı şekilde sabahtan itibaren ulaşmaya çalıştım firmaya. Yakın olduğum şube sonunda telefonu açtı. Durumumu açıkladım onlara, onlar da sakince dinleyip yardımcı olmaya çalıştı. Bugün paketimi şubeden teslim almak istediğimi belirttim onlar da onayladı. Hazırlanıp şubeye gittim. Şubeye vardığımda bu sefer de paketimin yine dağıtıma çıktığını söylediler. Olanca sakinliğimle nasıl günlerdir paketimin peşinden koştuğumu ve mümkünse bugün bir şekilde almak istediğimi söyledim görevlilere. Bunun hiçbir şekilde mümkün olmadığını ve ancak yarın teslim alabileceğimi söylediler ve işte şimdi buradayım ve bu mesajı yazıyorum rahatlamak için. Buraya kadar okuyan olduysa kusuruma bakmayın lütfen beklediğimden uzun bir mesaj oldu.
Aslında burada sizlerle paylaşmak istediğim şey şu: Hangi kargo firmasına gözü kapalı güvenebileceğimi bilmiyorum. Birisi istisnasız hasarlı kutu gönderiyor, birisi adres hatası yapıp asla ulaşılabilir olmuyor. Burada karalama yapmak istemediğim için firma isimlerini açıktan paylaşmak istemiyorum. Kahve/ekipman satışı yapan hanımefendi ve beyefendiler sizlerden ricam lütfen kargo firmalarıyla çalışırken dikkatli olun. Mümkünse de her aldığınız siparişte de teslimatta bir problem yaşayıp yaşamadıklarını öğrenme amaçlı müşterilerinize sorun.
Herkese iyi günler diliyorum.
Asıl beni bu mesajı yazmaya iten durum ise 1 hafta önce sipariş ettiğim kahve çekirdekleri oldu. Kargo firmasının normalde 24 saat içerisinde teslim etmesi gerekiyordu. Yine de 30 Nisan'da en geç elime geçer diyordum. Adım adım takip ettim paketimi ve hiçbir sorun gerçekleşmeden heyecanla bulunduğum ilçeye gelmesini kontrol ediyordum. Maalesef paketim elime ulaşmadı gerekçe olarak da "yanlış/eksik adres" açıklaması yapıldı. Ana santralden müşteri temsilcisi ile konuşmaya çalıştım kimse çıkmadı telefona. Sıkıntı etme dedim kendime, iki gün geç gelsin dert etmemek lazım. Cumartesi günü sabahtan itibaren hem ana santral hem web sayfalarındaki canlı destek hem de "bize ulaşın" sayfalarındaki mesaj kutusundan durum bildirimi istedim. Nerede adres yanlışlığı var, düzeltelim diye. Bana verilen cevap, paketimin dağıtımda olduğuydu. Teşekkür ederek beklemeye koyuldum. Öğle vakti kapı zili çaldı direkt açtım kargocuydu. Elinde bana ait bir sipariş vardı ama bu, kahve çekirdeklerinden sonra verdiğim bir siparişti. Teslimat için teşekkür ettim ve kahve paketimin nerede olduğunu sordum. Herhangi bir bilgisinin olmadığını söyleyince çok şaşırdım. Sabahtan konuştuklarımı ona aktardım ve sipariş takip numarasını da gösterdim. Öyle bir paketin kendisinde olmadığını söyledi. Hemen ardından tekrardan ana santral ile iletişime geçmeye çalıştım ve bölgemdeki şubenin telefon numarasından da firmaya ulaşmaya çalıştım. Bir saat boyunca aralıksız arama denemelerim sonuçsuz kaldı. Dün yani pazar günü tatildi o yüzden herhangi bir şey yapamazdım. Bugün aynı şekilde sabahtan itibaren ulaşmaya çalıştım firmaya. Yakın olduğum şube sonunda telefonu açtı. Durumumu açıkladım onlara, onlar da sakince dinleyip yardımcı olmaya çalıştı. Bugün paketimi şubeden teslim almak istediğimi belirttim onlar da onayladı. Hazırlanıp şubeye gittim. Şubeye vardığımda bu sefer de paketimin yine dağıtıma çıktığını söylediler. Olanca sakinliğimle nasıl günlerdir paketimin peşinden koştuğumu ve mümkünse bugün bir şekilde almak istediğimi söyledim görevlilere. Bunun hiçbir şekilde mümkün olmadığını ve ancak yarın teslim alabileceğimi söylediler ve işte şimdi buradayım ve bu mesajı yazıyorum rahatlamak için. Buraya kadar okuyan olduysa kusuruma bakmayın lütfen beklediğimden uzun bir mesaj oldu.
Aslında burada sizlerle paylaşmak istediğim şey şu: Hangi kargo firmasına gözü kapalı güvenebileceğimi bilmiyorum. Birisi istisnasız hasarlı kutu gönderiyor, birisi adres hatası yapıp asla ulaşılabilir olmuyor. Burada karalama yapmak istemediğim için firma isimlerini açıktan paylaşmak istemiyorum. Kahve/ekipman satışı yapan hanımefendi ve beyefendiler sizlerden ricam lütfen kargo firmalarıyla çalışırken dikkatli olun. Mümkünse de her aldığınız siparişte de teslimatta bir problem yaşayıp yaşamadıklarını öğrenme amaçlı müşterilerinize sorun.
Herkese iyi günler diliyorum.