Karaca uygun fiyatlı espresso makineleri ile pazara giriş yapmış. Uygun bütçeli ürün arayan arkadaşlara duyurulur.
Öğütücülü olan 8500 lira
Diğeri 4500 lira
Öğütücülü olan 8500 lira
Diğeri 4500 lira
Ver basıncı.20 bar basınç az değil mi?
Karaca'nın kendi ürettiği herhangi bir ürün var mı sanmıyorum. Her şeyi fason üretim, Çin'de ürettiriyor. French pressleri bile Çin üretimi. Gümrük ve ithalattan muaf değil haliyle. Yine de fiyatları hiç fena görünmüyor.Sage ile görüntü benzerliği çok yakın, fiyat/performans canavarı duruyor. Gümrük, ithalat, lojistik gibi gider kalemleri olmadığı için uygun olabilir diye düşünüyorum benzer yabancı ürünlere kıyasla. Tabii en önemlisi kullanım tecrübesi ve yorumları![]()