• Haziran Ayı Kahve Kulübü Toplu Alım Organizasyonu
    Sevgili Ziyaretçi Haziran ayı Kahve Kulübü ortak alım firması sizlerin oyları ile Niji Coffee seçildi. Bu konudan Mayıs ayı toplu alımı ile ilgili gelişmeleri öğrenebilirsin. Kahve Kulübü toplu alımı ve kulüp ile ilgili gelişmelerden, özel indirimlerden, yayınlardan hızlı bir şekilde haberdar olmak için buradan Whatsapp Kanalına katılmayı, Instagram ve Twitter adreslerinden bizi takip etmeyi unutmayın.
  • Telefon numaranızı paylaşmadan Kahve Kulübü duyurularından, güncel indirim ve kampanyalardan haberdar olmak istiyorsanız Bu Linke tıklayarak Kahve Kulübü Whatsapp Kanalını takip edebilirsiniz.

Karaca Espresso Makineleri Satışa Çıkmış

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan khvleak
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

khvleak

Barista
Karaca uygun fiyatlı espresso makineleri ile pazara giriş yapmış. Uygun bütçeli ürün arayan arkadaşlara duyurulur.

Öğütücülü olan 8500 lira

Diğeri 4500 lira
 

Ekli dosyalar

  • Screenshot_2023-07-18-12-52-45-367_com.android.chrome-edit.jpg
    Screenshot_2023-07-18-12-52-45-367_com.android.chrome-edit.jpg
    92.8 KB · Görüntüleme: 130
  • Screenshot_2023-07-18-12-53-05-598_com.android.chrome-edit.jpg
    Screenshot_2023-07-18-12-53-05-598_com.android.chrome-edit.jpg
    91.7 KB · Görüntüleme: 129
Olsun, halkımız yüksek basıncı sever.

O pompanın maksimum kapasitesi.

Ayrıca cihazlarda basınç koruması ve bazı meşhur cihazlarda bile olmayan basınç göstergesi var 😁

Rahat ol bro...
 
Sage ile görüntü benzerliği çok yakın, fiyat/performans canavarı duruyor. Gümrük, ithalat, lojistik gibi gider kalemleri olmadığı için uygun olabilir diye düşünüyorum benzer yabancı ürünlere kıyasla. Tabii en önemlisi kullanım tecrübesi ve yorumları:)
 
Sage ile görüntü benzerliği çok yakın, fiyat/performans canavarı duruyor. Gümrük, ithalat, lojistik gibi gider kalemleri olmadığı için uygun olabilir diye düşünüyorum benzer yabancı ürünlere kıyasla. Tabii en önemlisi kullanım tecrübesi ve yorumları:)
Karaca'nın kendi ürettiği herhangi bir ürün var mı sanmıyorum. Her şeyi fason üretim, Çin'de ürettiriyor. French pressleri bile Çin üretimi. Gümrük ve ithalattan muaf değil haliyle. Yine de fiyatları hiç fena görünmüyor.
 
Son düzenleme:
Art 1353 kullanıyorum 2 aydır. Memnunum. Basınçlı sepet var. Süt köpürtme performansı bana göre yeterli. Eşime ballı latte ya da ice americano hazırlarken kullanıyorum genelde. Arka arkaya 5 shot almışlığım var.
Programlama yok. Double shot modunda 27-30 saniye kadar çalışıyor. 60 - 70 ml kadar kahve çıkıyor (basınçlı olduğu için)
 
Geri
Üst