• Haziran Ayı Kahve Kulübü Toplu Alım Organizasyonu
    Sevgili Ziyaretçi Haziran ayı Kahve Kulübü ortak alım firması sizlerin oyları ile Niji Coffee seçildi. Bu konudan Mayıs ayı toplu alımı ile ilgili gelişmeleri öğrenebilirsin. Kahve Kulübü toplu alımı ve kulüp ile ilgili gelişmelerden, özel indirimlerden, yayınlardan hızlı bir şekilde haberdar olmak için buradan Whatsapp Kanalına katılmayı, Instagram ve Twitter adreslerinden bizi takip etmeyi unutmayın.
  • Telefon numaranızı paylaşmadan Kahve Kulübü duyurularından, güncel indirim ve kampanyalardan haberdar olmak istiyorsanız Bu Linke tıklayarak Kahve Kulübü Whatsapp Kanalını takip edebilirsiniz.

Satıldı KAPANDI | Ordu'nun Leziz Fındıkları ve Fındık Ezmeleri

İsim
Mert
Firma
Min-Nut Fındık
Daha fazla  
İsim
Mert
Değirmen
Molent Pocket
Firma
Min-Nut Fındık
Ekipmanlar
Hario V60 Plastik, Aeropress Go
Kahve Arkadaşlığı İstiyor musunuz?
Evet
Kahve Arkadaşlığı İl
Ordu
KAHVEKULÜBÜ KAMPANYASI
Konu içindeki mesaj 'Yeni Mahsül SATIŞTA ! | Ordu'nun Leziz Fındıkları ve Fındık Ezmeleri'
https://www.kahvekulubu.net/sosyal/...indiklari-ve-findik-ezmeleri.3606/post-205399


2023 HASAT NİTELİKLİ ORDU FINDIĞI SATIŞA ÇIKTI !

Üretim:
Ordu-Alınca Mahallesi
Rakım: 500m
Tür: İnce kabuk, Yağlı fındık
Üretim tarihi: 2023 AĞUSTOS-EYLÜL

Satışını yapmış olduğum fındıklar 1.Kalite Nitelikli Fındık olup organik tarım ilkesiyle yetiştirdiğimiz fındıklardır. Marketlerde, mağazalarda satılan karışık fındıklardan değildir.

Kahvekulübünde başlayan serüvenim biraz daha ilerledi sizlerin sayesinde. Ürün çeşitlerimi artırarak sizlere en kaliteli ve en taze fındıkları piyasadan daha uygun fiyata sizlere ulaştırmaya devam ediyorum.

Ürün çeşitlerim:
  • Kabuklu Nitelikli Ordu Fındığı
  • Kavrulmuş Nitelikli Ordu İç Fındığı
  • Naturel (Çiğ) Nitelikli Ordu İç Fındığı
  • Şeker ilaveli Fındık Ezmesi (%80 Fındık %20 Pancar Şekeri)
  • Şekersiz Fındık Ezmesi (%100 Fındık)
Tüm fındıklar özenle toplanmış, kurutulmuş ve işlenmiştir. Kavrulmuş fındıklar özel fırında homojen bir şekilde kavrulmuştur. (Omni kavrum yapmaktayız. 🙂)
Fındık ezmeleri parçacıklı ezmedir. El yapımıdır. Hiçbir katkı koruyucu madde içermemektedir. Kavrulmuş fındık paketinde ne görüyorsanız ezme içerisinde aynı fındıktan mevcuttur.


 

Ekli dosyalar

  • Yağlı Çerezlik Ordu Fındığı.jpg
    Yağlı Çerezlik Ordu Fındığı.jpg
    199.8 KB · Görüntüleme: 209
  • IMG_0034.jpeg
    IMG_0034.jpeg
    72.4 KB · Görüntüleme: 52
  • IMG_0041.jpeg
    IMG_0041.jpeg
    88.7 KB · Görüntüleme: 50
Son düzenleme:
Ek olarak: Fabrikaların kullandığı yemesi keyifli olmayan, yağsız, tadı lezzeti olmayan fındıklarla karıştırmayın. Yemesi keyifli bir fındıktır.
 
Bugün kendime kavurmak için fındık kırdım. 1kg kabuklu fındıktan 500 gramdan fazla iç fındık çıktı. Merak edenler için paylaşmak istedim. Sattığım fındığın içi de bu şekilde :)

IMG_20210516_174943.jpg
 
Bugün @kahveseverfındık tan 4 kilogram fındık aldım. Tek pişmanlığım neden daha çok almadığım oldu.

Fındıklar gerçekten leziz ve yağlı, fiyatı ise market fiyatlarına göre çok daha uygun. Ayrıca kilogramlık poşetlerde güzelce paketlenmişti. Düşünen arkadaşlara şiddetle tavsiye ederim.

Bir sonraki siparişimizde görüşmek üzere @kahveseverfındık 😊😊
Teşekkür ederim. Memnun kaldığınıza çok sevindim. Afiyet olsun 😊
 
Güncel.
Yeni paketlemeye geçtim. Artık daha sağlıklı kağıt paketlere koyarak kargoluyorum. Uzun süre içinde tutsanız da bir problem olmuyor.
Yeni ambalaj ve instagram sayfam
 
Güvenli alışveriş ve kargo ücreti avantajı için shopier mağazamı açtım. Forumdaki herkese şimdiden teşekkür ederim.

shopier-> cerezlikfindik
 
Siparişim elime ulaştı. Gelir gelmez bir avuç kadar yedim. Gayet lezzetli. Sadece bir tane boş çıktı, hatta ilkiydi o da :)
Mert Bey'e de ilgisi ve fındıklar için teşekkür ederim.
 

Ekli dosyalar

  • Screenshot_2021-05-24-13-41-42-832_com.miui.gallery.jpg
    Screenshot_2021-05-24-13-41-42-832_com.miui.gallery.jpg
    49.1 KB · Görüntüleme: 325
Siparişim elime ulaştı. Gelir gelmez bir avuç kadar yedim. Gayet lezzetli. Sadece bir tane boş çıktı, hatta ilkiydi o da :)
Mert Bey'e de ilgisi ve fındıklar için teşekkür ederim.
Memnun kaldığınıza çok sevindim. Afiyet olsun :) İlk çıkan boş şanssızlık olmuş. Özellikle paketlerken elimden geldiğince seçmeye çalışıyorum :)
 
Merhaba.

Forumdan fındık satın almak isteyenler isteyenler için KG fiyatım 25₺ dir.
(Shopierde komisyonlardan dolayı fiyat değişiklik göstermekte)

Kargoyu indirimli gönderebildiğim için güncelleme yapmak istedim :)
 
-Güncel-
Piyasa fiyatlarına rağmen direnmeye devam 😄 Foruma özel KG fiyatı 2️⃣5️⃣
 
Merhabalar.
Stoklar tükenmiştir. İlgilenen arkadaşlarıma, abilerime teşekkür ederim.
Yeni hasatta taze taze fındıklarla ve yan ürünlerle sizleri buluşturmak için çalışmalarıma devam ediyorum.

Herkese sağlıklı keyifli günler dilerim. Ağustosta yeni hasat fındıklarıyla görüşmek üzere :)
 
Yeni sezon fındıklarından bekleyen arkadaşlar için önden bir fotoğraf paylaşayım diye düşündüm.

Zorlu bir hasat süreci başladı. Fındıklar tüketime hazır olduğu zaman elimden geldiğince uygun bir fiyatla sizlere ulaştıracağım :)

IMG_20210818_151647_408.jpg
 
Haydi bakalım bereketli olsun. 🙏
 
Geri
Üst