• Mayıs Ayı Kahve Kulübü Toplu Alım Organizasyonu
    Sevgili Ziyaretçi Mayıs ayı Kahve Kulübü ortak alım firması sizlerin oyları ile Montag Coffee seçildi. Bu konudan Mayıs ayı toplu alımı ile ilgili gelişmeleri öğrenebilirsin. Kahve Kulübü toplu alımı ve kulüp ile ilgili gelişmelerden, özel indirimlerden, yayınlardan hızlı bir şekilde haberdar olmak için buradan Whatsapp Kanalına katılmayı, Instagram ve Twitter adreslerinden bizi takip etmeyi unutmayın.
  • Telefon numaranızı paylaşmadan Kahve Kulübü duyurularından, güncel indirim ve kampanyalardan haberdar olmak istiyorsanız Bu Linke tıklayarak Kahve Kulübü Whatsapp Kanalını takip edebilirsiniz.

Kahveyi Degassed Gönderen Firma

Şahsen bende aynı durumdan muzdaribim, 250 gr kadar kahvem kaldı, yeni gelecek olanların degassing süresi 15-20 gün, aradaki sürede ne yapacağım bilmiyorum :(
 
Çoğu kavurucu firma aslında bu konuda yardımcı oluyor. İletişime geçip öğrenmek lazım mevcut stokları nasıl diye.
Şehir dışında olduğum zamanlarda benzer problemi yaşıyorum. İletişime geçip, stoklarında içime hazır ne var diyor soruyorum. Ona göre alışveriş yapıyorum.
Null, Fam, Calibre, Sapiens daha önce bu tarz alışveriş yaptığım firmalar.
 
Montag'den aldığım kahve bir gün önce kavrulmuş, fakat bana içmeye hazır kahve lazım, ACİLEN! Bu konu hakkında yardımcı olabilecek biri var mı?

Yalnız şunu merak ettim,
Şubeden aldıysanız, paketlerde yazıyor zaten.

Eğer internetten vs aldıysanız, ne ara kavruldu, ne ara paketlendi, ne ara kargoya verildi, ne ara size ulaştı?

Montag bu kadar hızlı bir süreç sağladıysa, tebrikler bu açıdan.
 
15-20 gün degassing biraz abartı değil mi ya genel tüm kahveleri max 1 hafta bekletiyorum ve gayet oturmuş oluyor. Genelde 250 gramlık iki kahve alıyorum ve ikinci paketi 15-20 gün sonra açınca kapalı valfli paketinde olsa bile acılaşıyor ve aromalarını kaybetmiş oluyor.
 
15-20 gün degassing biraz abartı değil mi ya genel tüm kahveleri max 1 hafta bekletiyorum ve gayet oturmuş oluyor. Genelde 250 gramlık iki kahve alıyorum ve ikinci paketi 15-20 gün sonra açınca kapalı valfli paketinde olsa bile acılaşıyor ve aromalarını kaybetmiş oluyor.
Bazı kahvelerde gerekiyor bence ama nasıl gerekiyor 1 hafta sonra içilmez mi içilir ama tam performans vermeyebilir, damo mesela 1 ay sonra şurup oldu mis oldu
 
15-20 gün degassing biraz abartı değil mi ya genel tüm kahveleri max 1 hafta bekletiyorum ve gayet oturmuş oluyor. Genelde 250 gramlık iki kahve alıyorum ve ikinci paketi 15-20 gün sonra açınca kapalı valfli paketinde olsa bile acılaşıyor ve aromalarını kaybetmiş oluyor.

Geçenlerde benzer bir mevzuya yaptığım yorumdan:

Uzun bekleme, degas süreçlerinde uzun gereksinim her kahvede olmuyor zaten. Bu hem çekirdeğin process süreci ile, hem de kavurma stili ile alakalı.

Yıkanmış, standart bir piyasa kahvesini alıp slow tarzda kavurun ve 1 hafta sonra tüketin. Tatlar genelde yerli yerindedir. Ancak aynı kahveyi 1 ay bekletip tüketin, ilk tat unsurları uçmuş, azalmış olacaktır.

Son birkaç yıldır artan farklı process'ler, yeni kavurma stilleri bekleme sürelerinin artmasında doğrudan doğruya etkendir.

Bu nedenle tek bir sebebe bağlı kalıp değerlendirmek yanlış olur. Bu başlı başına komplike bir süreç.
 
Geri
Üst