Selamlar çok sevgili kahve kulübü üyeleri. Çocukluğumdan beri yaşadığım bu durumu acaba başka yaşayan var mı diye merak ettiğimden sizlerle paylaşmak istedim.
Durumu ilk fark edişim çocukluğumda olmuştu. İnsanlar uykusu açılsın diye kahve içiyordu etrafımda fakat ben kahve içtiğimde asla uykumu açmıyordu. İlerleyen zamanlarda bunu başka şekillerde de denedim. Espresso, Cold Brew gibi kafein oranının çok yüksek olduğu kahvelerle de test ettim ve bırakın uyku açmayı, uykumu getirdikleri çokça zaman oluyor.
Kahve tüketimi çok yüksek olan birisi değilim (bütçe el vermiyor fazlasına), o nedenle kafein direnciyle alakalı olduğunu sanmıyorum. Var mı sizlerden de bu olayı yaşayan?
Durumu ilk fark edişim çocukluğumda olmuştu. İnsanlar uykusu açılsın diye kahve içiyordu etrafımda fakat ben kahve içtiğimde asla uykumu açmıyordu. İlerleyen zamanlarda bunu başka şekillerde de denedim. Espresso, Cold Brew gibi kafein oranının çok yüksek olduğu kahvelerle de test ettim ve bırakın uyku açmayı, uykumu getirdikleri çokça zaman oluyor.
Kahve tüketimi çok yüksek olan birisi değilim (bütçe el vermiyor fazlasına), o nedenle kafein direnciyle alakalı olduğunu sanmıyorum. Var mı sizlerden de bu olayı yaşayan?
