Selamlar.
V60 ile yaptığım demlemelerde kahve yatağım düz olsa bile kenarlarda çok büyük parçalar kaldığını düşünüyorum.
Denediğim yontemler bir işe yaramadı.
İzlediğim videolarda (genelde) böyle sonuçlar görmüyorum.
Bu konuda tavsiyelere ihtiyacım var.
Tutarlı demleme konusunu bir türlü oturtamadim.
V60 ile yaptığım demlemelerde kahve yatağım düz olsa bile kenarlarda çok büyük parçalar kaldığını düşünüyorum.
Denediğim yontemler bir işe yaramadı.
İzlediğim videolarda (genelde) böyle sonuçlar görmüyorum.
Bu konuda tavsiyelere ihtiyacım var.
Tutarlı demleme konusunu bir türlü oturtamadim.